Originally posted by EsaE
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 328 lähtee välillä huonosti käyntiin ja on tehoton
Collapse
X
-
Aattelin nyt kirjotella kanssa tähän topickiin, kun itellä saman moista vikaa. Välillä saa sahata käyntiin ja painaa saman aikaisesti kaasua että auto starttaa.
Välillä lähti käyntiin ihan ok, mutta kaasun painalluksesta pienillä kierroksilla auto tukehtu/sammu. Ja pitkän sahaus starttauksen jälkeen tehot ihan hukassa.
24.6 Vaihdettiin pako ja imupuolen asentotunnistimet, kaasun painalluksesta matalilla kierroksilla auton sammumista ei enään tapahdu, mutta välillä sahaa pitkään käyntiin ja sen jälkeen taas tehot ihan hukassa.
vikakoodeja en ole uudestaan käynyt lukemassa vielä. Ennen tunnistimien vaihtoa vikakoodi näytti herjaavan sitä tulo puolen anturia.
Että mistähän seuraavaksi kannattas vikaa hakee?
Comment
-
-
Originally posted by John_Q View PostAattelin nyt kirjotella kanssa tähän topickiin, kun itellä saman moista vikaa. Välillä saa sahata käyntiin ja painaa saman aikaisesti kaasua että auto starttaa.
Välillä lähti käyntiin ihan ok, mutta kaasun painalluksesta pienillä kierroksilla auto tukehtu/sammu. Ja pitkän sahaus starttauksen jälkeen tehot ihan hukassa.
24.6 Vaihdettiin pako ja imupuolen asentotunnistimet, kaasun painalluksesta matalilla kierroksilla auton sammumista ei enään tapahdu, mutta välillä sahaa pitkään käyntiin ja sen jälkeen taas tehot ihan hukassa.
vikakoodeja en ole uudestaan käynyt lukemassa vielä. Ennen tunnistimien vaihtoa vikakoodi näytti herjaavan sitä tulo puolen anturia.
Että mistähän seuraavaksi kannattas vikaa hakee?Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Moi.
Mun auto(E46 328) nykii kihhdytettäessä, puuroutuu täysin ja melkein sammuu tai sammuu. Käynnistys... ja sammuu heti. Tätä muutaman kerran kunnes jää käyntiin. Tyhäkäynti ei seilaa eikä myöskään kulutusmittari. Muutenkin kulutus ok. Vikakoodeja ei ole, Maffi vaihdettu uuteen orkkikseen. Ilman maffin johtoa vikatilassa kuitenkin toimii.
Oiskohan myös tässä se kampianturi sökö?
Niin juu, nykii myös osakaasulla.
Comment
-
-
Täälä samanlaista vikaa, eli kun kylmästä laittaa käyntiin pelaa kokoajan hienosti, mutta jos lämpöisen auton sammuttaa ja käy vaikka kaupassa niin vika tulee päälle eli tehottomuus...alaväännöt katoaa täysin... välillä pitää startata vähän pidempään että lähtee käyntiin...ja voi sammua itsekseen...ja kun vika päällä ajaa niin sen jälkeen haisee uuden vuoden pommeilta
Kertokaa nyt joku missä se vika teillä on ollu...
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostLukekaa niitä vikakoodeja ensin.
Luettu ihan tarpeeksi monta kertaa. Omalla a liikkeen laitteella. Tulos sama. Maffi antaa koodia. Maffi vaihdettu, silti antaa koodia. Johdot, vuodot ja kaikki mahdollinen tark. Antaa koodia mutta toimii silti hyvin. Nyt pelannu pari viikkoo kuin kello. Sanoivat merkkihuollossa että jos koodia vaan jatkossakin tulee niin ajavat uuden softan ja mahd takuu maffi.
Comment
-
-
Originally posted by bantse325 View Postsanokaa ny tyhymälle mikä tuo maffi on?
Comment
-
-
Originally posted by bantse325 View Postnyt on vikakoodit käyty luettamassa ja pukkas vikaa:
1.Imunokan asentotunnistin anturi
2.Kampiakselin asentotunnistin anturi
Onko joku saanut korjattua vian vaihtamalla kyseiset osat?
215€ oli anturien yhteishinta...
M52TU/M54 koneissa ei ole enään tuota vanhemmissa M52 koneissa olevaa vikaantuvaa ulkopuolista kampiakselin asentotunnistinta, joten se myös TODELLA harvoin vikaantuu....jos ikinä.
Se kammenanturin vikakoodi tulee helposti ikäänkuin "kytkynä", mikäli imunokan tunnistin on kaputt, joka siis 99.99% varmuudella on kuvailemiesi oireien aiheuttaja.
Comment
-
Comment