Taisin ostaa maanantai-kappaleen.
Rapsuttelin hieman kuskin oven sisäreunaan ilmestyneitä kuplia ja homma levisi aika lailla. Vauriot levisi myös julkisivun puolelle joten maalaamoon menee.
Aika omituinen sinänsä että muut ovet on ihan tiptop. Myös kahvan kohdalla oli
jo kukkaa tulossa.



Eikä siinä kaikki. Otin sisälokarin pois niin siellähän oli aika miehekäs savikakku vaikka sisälokari peittää aika hyvin tuon kohdan. Onneksi helma on muovia.
Potentiaalia mätäkohdaksi.

Ja sitten löytyi omituinen uudelleenhitsaus ruosteessa massauksen alta.
En kyllä keksi miksi saumaa on pitänyt hitsata tai miksi pettänyt. Onko auto vielä mällättykin?? Hermo pitää-ei pidä-pitää...
Rapsuttelin hieman kuskin oven sisäreunaan ilmestyneitä kuplia ja homma levisi aika lailla. Vauriot levisi myös julkisivun puolelle joten maalaamoon menee.
Aika omituinen sinänsä että muut ovet on ihan tiptop. Myös kahvan kohdalla oli
jo kukkaa tulossa.
Eikä siinä kaikki. Otin sisälokarin pois niin siellähän oli aika miehekäs savikakku vaikka sisälokari peittää aika hyvin tuon kohdan. Onneksi helma on muovia.
Potentiaalia mätäkohdaksi.
Ja sitten löytyi omituinen uudelleenhitsaus ruosteessa massauksen alta.
En kyllä keksi miksi saumaa on pitänyt hitsata tai miksi pettänyt. Onko auto vielä mällättykin?? Hermo pitää-ei pidä-pitää...


nuo mondeot muutenkin vanhempana sukupolvena aika paskoja ruoste herkkyydellään.
Tällaisiako nämä Bemarit on? Omaan E39:iin on edellisen omistajan mukaan kuulemma vaihdettu konepelti, kuskin ovi ja takaluukku juurikin korroosiotakuun piikkiin. Nyt ei näy kuplia missään muualla kuin takaluukun alareunassa yksi nuppineulan pään kokoinen piste... ei tainnut olla järkevää siirtyä Audista Bemariin..?
Comment