Hermot meni tuon vaihtotyön kanssa
. En saanut noita puslia irti edes ulosvetäjällä. Ensi viikolla vien tuon koslan jonnekki korjaamolle.
E46 apurungon puslien vaihto
Collapse
X
-
Mie aloin jo miettiinki, että joku asia tässä on jäänyt huomaamatta. Eli lämpöä vain reippaasti. Taidan viedä jo mielenrauhan vuoksi auton pajalleOriginally posted by Jaghaath View PostEi kannata edes yrittää ilman lämmittämistä. Sen verran kun antaa lämpöä apurungolle, että kumi käryää niin suht helposti tulee ulos, oikealla työkalulla siis.
Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
Mulla tuossa E46:ssa kuuluu "klonkkaus liikkeelle lähdettäessä ja reippaasti pykältäessä. Puslien kunnon voit helposti tarkastaa niin, että käkkäri päälle ja 1. vaihteella ja pakilla yrittää nytkyttää autoa edestakaisin. Toinen on kattelee taskulampun kans, että näkyykö välyksiä.Originally posted by klapikone View PostLainaan tätä topikkii pikkasen. Kysynpä että minkälaisia oireita aiheuttaa nuo apurungon puslat kun ne on paskana? Omast E46:sest kuluu pieni klonksahdus kun laittaa vaihteen silmään, se kuluu mielestäni just takapäästä?Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
Niin syö, mulla meni 1,5 kuukaudessa toinen takakumi kankaille. Vanhan puslan saa parhaiten ulosvetäjällä ja puukolla. Sen jälkeen rautasahalla ulompi holkki poikki. Voisin suositella tilalle PowerFlexin tuotetta, on kaksiosainen ja menee käsin paikalleen.Originally posted by ammattimies View Postitelläkin olisi tuo tukivarrenpuslien vaihto edessä, eli alemman kuvan numero 4 puslien. syö muuten aika reippaasti renkaita kun nuo puslat on paskana.
onnistuu vissiin kohtuu helposti eli pultit nr 20 joita on 3kpl & 19 auki ja vanha pois ja uus tilalle. korjatkaa jos olen väärässä"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
laita vaikka googleen hakusanaksi powerflex puslat niin eiköhän sielt löydyOriginally posted by softboot View PostHieman OT mutta mistä noita Powerflexin puslia hommataan ja mitä kustantaa noin suurinpiirtein.Olleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
No niin, apurungon puslat on nyt vaihdettu korjaamolla. Nyt kuuluu sitten vaihto työn jälkeen narinaa takaa kun liikkeelle lähdettäessä ja pykältäessä reippaalla kaasulla
Kellään ideoita mikä on mennyt vituiksi?
Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Kellään ideoita? Alkaa pikku hiljaa meneen hermot tohon narinaanOriginally posted by -PT- View PostNarina on ehkä nyt hieman hellittänyt kun olen jonku verran ajanut tuolla koslalla. Olisko nuo puslat jäänyt jotenkin elämään tuonne apurunkoon?
Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
kakkosnelonen
Nyt löyty narinan syy. Syy oli kakkosnelonen pölli perämurikan ja korin välissä, todennäköisesti vielä supisuomalaista mäntyä. Huomen aamulla lähtee soitto apurungon puslien vaihdon tehneelle korjaamolleOriginally posted by erese View PostEhkä se on vaan "uutuuden narinaa", kait se loppuu ajan kanssa kun ajelet vaan

Toivottavasti ei olisi tullut koriin mitään isoja vaurioita. Tiukassa tuo pölli tuntuu ainakin olevan. Kaiken lisäksi olivat korjaamolla tohottimella lämmitellyt ihan huolella kun oli apurungon etummaisien kiinnityspisteiden kohdalta lähtenyt korimassakin käveleen...prklLast edited by -PT-; 09-10-2007, 02:22.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
Oho, ota kuvia jos mahdollista.
Tuohan kuulostaa jo aika kekseliäältä ratkaisulta
Comment
Comment