Itsellä vastaavia ongelmia aiheutti kampiakselin tunnistin. Eli sai sahata käyntiin sekä tehot täysin pois. Tosin itsellä kyllä tuli vikakoodi tuosta viasta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330i nokka-akselin asentotunnistin? VIKA KORJATTU!
Collapse
X
-
Joo unohtui muuten sanoa, että itse anturi oli minun tapauksessa ehjä, mutta sen johto oli mennyt poikki. Johto laitettiin kuntoon ja auto toimi sen jälkeen. Työn teetin liikkeessä, joten ei omia kokemuksia anturin sijainnista. Toimiiko sulla luistonesto? Itsellä ei toiminut, kun anturin johto oli poikki.f22 220i
Comment
-
-
Originally posted by mikalkai View PostPari kertaa on myös käynyt sellainen vikakoodi, kuin "polttoaineen säätöryhmä 2, tilapäinen raja-arvon ylitys" mutta tuota ei enää vikakoodeissa näkynyt. Pientä ja korkeaa vihellystä on havaittavissa vedossa, jotain imupuolen häikkää kenties?Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Nyt täytyy kyllä sanoa, että ei ole kyllä tullut tarkastettua. Näkyykö huohotusletku ilman irroittamatta noita muovisuojia? Pitää kyllä tilata tuo kampiakselinasentotunnistin vielä ja vaihtaa se. Jos se on rikki, mutta jostain syystä ei vain anna siitä vikakoodia.Ajossa:
E39 530i Touring M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by mikalkai View PostNyt täytyy kyllä sanoa, että ei ole kyllä tullut tarkastettua. Näkyykö huohotusletku ilman irroittamatta noita muovisuojia? Pitää kyllä tilata tuo kampiakselinasentotunnistin vielä ja vaihtaa se. Jos se on rikki, mutta jostain syystä ei vain anna siitä vikakoodia.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Auto taitaa olla kuitenkin M54 moottorilla jossa ei enää ole tuota kumista huohotinletkua vaan ns. "kovamuoviset" parannetut versiot.Mutta tutkimallahan se selviää.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Taidat olla creative22 oikeassa. Tuo tyyppivika ei taidakkaan koskea tuota M54:sta. Eli tuohon M54 moottoriin on tullut sellainen muutos verrattuna esim. M52TU moottoriin, että suoran letkun liittimen tilalle on tullut kulmaliitin. Kannattaa kuitenkin tutkia imuilmavuodot tuon vihellyksen takia.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
No tiedä sitten onko tuokaan versio vielä virheetön ja on alkanut heräämään epäilys että omankin autoni käyntihäiriö/ravistus kylmänä johtuisi juuri tuosta huohottimen toiminnasta.Ainakin nyt on alannut kuulumaan tuo voimakas suhahdus kun auton sammuttaa ja auton käydessä kuulu kummallinen sihinä imusarjan tienoilta joten jotain siellä on pielessä ja "mukava" irroitus operaatio taitaa olla tiedossa...Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by mikalkai View PostMillainen homma tuo kampiakselin asentotunnistin on vaihtaa kotikonstein? Nokka-akselin tunnistin ainakin oli helppo homma. Paljos tuo kampiakselin asentotunnistin kustantaa suurinpiirtein? Ei huvittais joka ikistä anturia ruveta yksitellen vaihtamaan...
BMW i3
Comment
-
-
Originally posted by takatalvi View PostTuossa joku ohje, jos vika on siinä kampiakselin asentotunnistimessa.
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=358494
Camshaft = nokka-akseli
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06
ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Comment
-
-
Originally posted by takatalvi View PostTuossa joku ohje, jos vika on siinä kampiakselin asentotunnistimessa.
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=358494
Se m52TU/m54 moottorien muovinen haitarihuohotinputki usein halkeaa ko.haitarin juuresta kun sitä joudutaan irroittamaan tuon imupuolen asentotunnistimen vaihdossa.
Comment
-
Comment