mitä puslia te suosittelette laitettavan? ihan noita laakkoselta ostettavia vaiko jotain tarvike? mitäs ne powerflex puslat on mistä täällä on jauhettu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330D perän repeämä
Collapse
X
-
Originally posted by Bouma View PostOnko koritakuu 12v?? Itsellä kans paukkuu perä jonkin verran mut tarvii vielä tutkia paremmin ku saa auton nosturille.
Ei ole kuin 6 vuotta.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by makkenakke View Postmikä toi paljon puhuttu rättinivel on? onko kovin kallis? varmaan kannattaa vaihtaa samalla ku perän irttoittaa(vaihtaessa pienillä vaihteilla ylöspäin nii kolahtaa perästä.)
Kannattaa ainakin tarkistaa että se on kunnossa.
Minulla 160 000 ajetussa kaikki metalliholkit oli irti, kolahteli pienillä vaihteilla ja isoilla vaihteilla kiihdyttäessä jurisi.
Tuossa osa nro 2
Vaihdelaatikon ja kardaanin välinen nivel.
Itse maksoin 105€ tuosta kuminivelestä. Halvempiakin vaihtoehtoja oli, mutta päätin ottaa laadukkaamman "Made in Germany".
Halvemmissa oli tasainen kumikiekko, jossa oli nuo metalliholkit vulkanoituna, tuossa paremmassa oli samalla lailla kuin alkuperäisessä, eli holkkien vastaanottavalla puolella oli vielä erityinen "kumipuskuri".--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
ensviikolla auto laakkoselle kuvattavaks ja sitte odottaa päätöstä että korvaako maahantuoja korjauksen. Mitä kaikkee pitää purkaa että sen repeämis kohdan näkee sieltä kuskinpuolelta?
saaks muute sielt laakkoselta niitä vahvike-paloja ja sit niihin varmaa tarvii pidemmät pultit?Last edited by makkenakke; 21-10-2008, 20:52.
Comment
-
-
Originally posted by makkenakke View PostBMW i3
Comment
-
-
Originally posted by takatalvi View PostEipä ihme jos pitää rutinaa... Toivottavasti tulee kuntoon, niin on mukavampiLast edited by makkenakke; 09-11-2008, 19:19.
Comment
-
-
Minua ihmetyttää, ettei tuommosta ole huomattu katsastuksessa:think Onneksi tuo ilmeisesti on isommalla koneella olevien ongelma ja ilmeisesti rakennetta on parannettu noissa E46-mallin loppupään autoissa. Jos olen käsittänyt oikein.Last edited by Pete83; 28-11-2008, 08:32.Toyota Avensis (=huoleton)
ex: E46 320D Touring
Comment
-
Comment