Pitäs saaha tuohon omaan e46 coupeen säädettävä alusta mikä siihen kannattais laittaa? Joku kohtuu hintanen ja hyvä sekä semmonen minkä saa nopeasti, ettei tarvi mistään into kiinasta alkaa tilaamaan niitä. Nimittäin niitähän sitten saa kyllä ootella nimimerkillä kokemusta on.. Tekeekös niillä iskareitten säädöillä mitään tommosessa katu käytössä? autossa on 20" vanteet joten kova se on kummiskin
Käytetykin käy jos on hyvät. tai jos jollain ois tietoa mistä firmasta nuita löytyy hyllystä niin infoa vaan. Ois kiire saada alusta äkkiä.
E46 säädettävä alusta?
Collapse
X
-
E46 säädettävä alusta?
Tags: None
-
Ostin juuri omaani FK Highsport säädettävän alustasarjan tuolta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=133125
Alusta tuli 2 viikon päästä ja oon ollu tyytyväinen tuohon alustaa, Hinta laatu suhde oli enemmän kuin kohdallaa..
Comment
-
Toivottavasti kestää myös tuo FK alusta..Golffissa minulla aikoinaan oli ko.alustaOriginally posted by Samii- View PostOstin juuri omaani FK Highsport säädettävän alustasarjan tuolta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=133125
Alusta tuli 2 viikon päästä ja oon ollu tyytyväinen tuohon alustaa, Hinta laatu suhde oli enemmän kuin kohdallaa..
ja vuoden ajelun jälkeen korkkasi edestä iskari. Jos FK meinaa hommaa niin ehdottomasti tuo König sport missä on Konin pumput.
Comment
-
Onko siihen joku erityinen syy että pitää olla säädettävä? Laitoin juuri viime viikolla kaverin autoon (e46 sedan) ac-schnitzer jouset ja punaiset konit ja hitto että tuli hyvä ajettava. Ei oo pintakova, mutta kurveihin saa kyllä tönätä aika huolella, ennen kuin alustasta loppuu ominaisuudet kesken.
Comment
-
Se hyöty säädettävästä ainakin on että saa säädettyä korkeuden just eikä melkeenOriginally posted by Juppe View PostOnko siihen joku erityinen syy että pitää olla säädettävä? Laitoin juuri viime viikolla kaverin autoon (e46 sedan) ac-schnitzer jouset ja punaiset konit ja hitto että tuli hyvä ajettava. Ei oo pintakova, mutta kurveihin saa kyllä tönätä aika huolella, ennen kuin alustasta loppuu ominaisuudet kesken.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
Varmasti hyvä paketti tommonen acs ja konit. Mutta tuon paketin madallus ei itelle riitä.. Tosiaan tuossa säädettävässä on se etu et saa sen korkeuden siihen mihin sen haluaa ja itelle pitäs saaha auto aika tonttiin johtuen suurista vanteista.Originally posted by Juppe View PostOnko siihen joku erityinen syy että pitää olla säädettävä? Laitoin juuri viime viikolla kaverin autoon (e46 sedan) ac-schnitzer jouset ja punaiset konit ja hitto että tuli hyvä ajettava. Ei oo pintakova, mutta kurveihin saa kyllä tönätä aika huolella, ennen kuin alustasta loppuu ominaisuudet kesken.
Comment
-
Ite tilasin nimimerkiltä Bemu2000 korkeussäädettävän alustan ja täytyy sanoa, että vaikka kyseessä ei olekaan mikään merkki alusta, niin todella mukava tuolla on ajaa. Hintakin oli kohillaan. Ollut alla noin kuukauden ja ainakin vielä on kestänyt
Ei oo älytön kivireki niin kuin esim. D2:n oli. Mut toki jos paalua löytyy, niin osta se KW niin kuin tuossa aiemmin ehdotettiin.
Tässä muutama kuva omasta:
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3Ajossa:
E39 530i Touring M-Sport
Comment
-
H&R CupKitissä vaan se ongelma että pitäis saada 1cm edestä ja takaa pois että nämä 19" istuu nätisti alle.
Comment
-
Originally posted by JonasG View PostToivottavasti kestää myös tuo FK alusta..Golffissa minulla aikoinaan oli ko.alusta
ja vuoden ajelun jälkeen korkkasi edestä iskari. Jos FK meinaa hommaa niin ehdottomasti tuo König sport missä on Konin pumput.
Toivotaa ettei käy noin.
Mul on nyt edes niin alhaalla kun vain pystyy olee kun kääntää kaikki ni ei mahdu sormet kaarien ja renkaan välii. :think
Comment
-
Itseltä lähtee äänet Eibach pro street-sarjalle..Monia alustoja kokeneena on yksi parhaista vaikkei iskarin jäykkyyssäätöä olekaan.Ei ole pintakova vaikka on puslatkin vaihettu ja madallettu aika paljon,myös säädöt riittää molempiin suuntiin reilusti..niin ja auto on e36 320.Tuon eibachin sarjan saa saksanmaalta postikuluineen alle 900€.Toki myös Kw on erinomainen..
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment
Comment