Originally posted by ///Jone
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 säädettävä alusta?
Collapse
X
-
Originally posted by bemu2000 View PostH&R jouset on tunnetusti aika progressiiviset, eli tuntuma on pehmeämpi mitä orkkis M-alustassa.
Hiukan sivuan nyt topicin alkuperäistä tarkoitusta mutta onko kukaan huomannut väsyneiden iskarien lisäävän uraherkkyyttä?!__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
Orkkis m-alusta on kyllä tukeva. Tuskin on cup kitin iskarit ainakaan jäykemmät.Originally posted by Ileee View PostEli sä puhut nyt ilmeisesti H&R jousista vakio iskarien kanssa?
Hiukan sivuan nyt topicin alkuperäistä tarkoitusta mutta onko kukaan huomannut väsyneiden iskarien lisäävän uraherkkyyttä?!
Comment
-
-
Vogtlandia alle, omassa cabriossa toiminut ainakin omasta mielestä todella hyvin. Eikä ole hinnalla pilattu.Tesla Model 3 Performance -21
MB Sprinter -23
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostOrkkis m-alusta on kyllä tukeva. Tuskin on cup kitin iskarit ainakaan jäykemmät.
Comment
-
-
http://www.dcperformance.co.uk/cheap.../gf20-022.html tuolta löytyis toi APn alusta vähä alle 600e.. voipi olla että tollanen tulis pyöräytettyä keväällä coupen allesigpic
e46 - 328
Comment
-
-
Originally posted by Timbe] View Posthttp://www.finnautomobile.net/index.php?productID=191
Halpa ois ainakin jos ei muuta. onko kellään ollu tuollaista sarjaa? kahen vuoden takuunkin nuo myöntää
______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostOnko kellään kokemusta BC-racingin säädettävistä alustoista?
Säädöt oli hyvät, tilasin vielä erikoisjäykillä jousilla niin ei raapinut kaariin kiinni ku semmone stanke peli tuo oli. Mukava se ei ollut, johtuen 4cm maavarasta ja todella jäykistä jousista mutta sitähän mä halusin.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostEx 320d touringissa oli alla bc racing br extremedrop, kuvia korkeudesta voit kattoo signeerauksen linkin takaa.
Säädöt oli hyvät, tilasin vielä erikoisjäykillä jousilla niin ei raapinut kaariin kiinni ku semmone stanke peli tuo oli. Mukava se ei ollut, johtuen 4cm maavarasta ja todella jäykistä jousista mutta sitähän mä halusin.
Kuinka paljon iskareiden jäykkyyssäätö vaikutti siihen, että paljonko kaari painui rengasta kohti? Sanoit että sulla oli normaalia jäykemmät jouset, muistatko kg määrää?
Itellä siis tällainen ongelma. Itellä etupää ihan kunnossa, joten tarvisin vaan taakse uudet iskarit ja uudet jouset. Ei vaan jälleenmyyjätkään oikein osaa auttaa. Olen kysynyt BC Racingin vaihtojousia korkeussäädöllä, mutta kuulemma itse pitäisi tietää jäykkyys ja pituus eikä mulla ole kyllä hajuakaan. Sulla on tietenkin ollut coil over, mutta jousia myydään tosiaan myös erikseen, jolloin pitäisi tietää myös jousen pituus ja haluttu jäykkyys.
Joten näyttää siltä, että pitäisi tilata kokonaan uusi alustasarja, jos kerran kukaan ei tiedä miten takapään saisi erikseen laitettua.
Ja paljonko noissa BC Racingin alustasarjoissa takapäässä on edes säätövaraa? Missään ei oikeen lue paljonko madallus on millimetreinä. Itse henkilökohtaisesti tarvitsen suunnilleen M-sportin madalluksen, mutta jäykempänä.
Tai sitten... rupeaa tuntumaan siltä että on helpompi vain levittää kaaria lisää ja maalauttaa (+ ostaa uudet Konit ja M-sportin jouset) kuin etsiä sopivaa alustasarjaa
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostKiitos vastauksesta!
Kuinka paljon iskareiden jäykkyyssäätö vaikutti siihen, että paljonko kaari painui rengasta kohti? Sanoit että sulla oli normaalia jäykemmät jouset, muistatko kg määrää?
Itellä siis tällainen ongelma. Itellä etupää ihan kunnossa, joten tarvisin vaan taakse uudet iskarit ja uudet jouset. Ei vaan jälleenmyyjätkään oikein osaa auttaa. Olen kysynyt BC Racingin vaihtojousia korkeussäädöllä, mutta kuulemma itse pitäisi tietää jäykkyys ja pituus eikä mulla ole kyllä hajuakaan. Sulla on tietenkin ollut coil over, mutta jousia myydään tosiaan myös erikseen, jolloin pitäisi tietää myös jousen pituus ja haluttu jäykkyys.
Joten näyttää siltä, että pitäisi tilata kokonaan uusi alustasarja, jos kerran kukaan ei tiedä miten takapään saisi erikseen laitettua.
Ja paljonko noissa BC Racingin alustasarjoissa takapäässä on edes säätövaraa? Missään ei oikeen lue paljonko madallus on millimetreinä. Itse henkilökohtaisesti tarvitsen suunnilleen M-sportin madalluksen, mutta jäykempänä.
Tai sitten... rupeaa tuntumaan siltä että on helpompi vain levittää kaaria lisää ja maalauttaa (+ ostaa uudet Konit ja M-sportin jouset) kuin etsiä sopivaa alustasarjaa
6/8kg tais olla normaalit jäykkyydet, mulla oli muistaakseni 10kg jouset edessä ja takana 12kg jos en väärin muista, olisko pituus ollu 140mm ja säätöpalikka melko loppuun asti rullattu.
Älä luovuta jousien metsästyksessä
160mm 10kg ei mee paljoa arvaus metsään, noilla tiedoilla mitä kirjotit. Lue e46 madallustopic läpi varuiksi.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Takajousista
Itsellä takana bc:n 18kg 120mm suorat jouset.
Auton saa just tarpeeks korkeaksi ja myös matalaksi.
Saahan se olla vaikka 6kg jos haluaa mutta kannattaa sitten säätää alusta niin ettei raavi kaareen!E36 ///M3 evolution cabriolet
E36 316i Sedan -95 (m52b28 swap)
E91 330D Käyttis
Vuokrataan S14/S38/S50 venttiilivälys säätötyökalut
Koodit/koodaukset PORI
___________________________
EX E92 335D LCI 405hp/801nm
EX E46 330D Touring
EX 4x E36, 1x E34, 1x E30
Comment
-
-
Takajousista
Itsellä takana bc:n 18kg 120mm suorat jouset.
Auton saa just tarpeeks korkeaksi ja myös matalaksi.
Saahan se olla vaikka 6kg jos haluaa mutta kannattaa sitten säätää alusta niin ettei raavi kaareen!
Jostain syystä tuli kahteen kertaamE36 ///M3 evolution cabriolet
E36 316i Sedan -95 (m52b28 swap)
E91 330D Käyttis
Vuokrataan S14/S38/S50 venttiilivälys säätötyökalut
Koodit/koodaukset PORI
___________________________
EX E92 335D LCI 405hp/801nm
EX E46 330D Touring
EX 4x E36, 1x E34, 1x E30
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostEn huomannu noin kantavilla jousilla iskarin jäykkyyssäädössä eroa, perä laski 0.5 - 1cm kun oli kontti täys ja takapenkki täys.
6/8kg tais olla normaalit jäykkyydet, mulla oli muistaakseni 10kg jouset edessä ja takana 12kg jos en väärin muista, olisko pituus ollu 140mm ja säätöpalikka melko loppuun asti rullattu.
Älä luovuta jousien metsästyksessä
160mm 10kg ei mee paljoa arvaus metsään, noilla tiedoilla mitä kirjotit. Lue e46 madallustopic läpi varuiksi.
Madaltaako saman pituinen samalla kilomäärällä oleva suora jousi saman verran kuin tynnyrin mallinen? Tai siis kumpi mun edes kannattaisi ostaa? Ja kun sulla ilmeisesti oli coil over, niin madaltuuko auto saman verran samalla jousella riippuen siitä onko se vakiojousen tilalla vai coil overissa?
Jos ostaisin vaikka tuon 160mm 10 kg suoran ja siihen ne säätöpalikat?
Originally posted by 330Driver View PostItsellä takana bc:n 18kg 120mm suorat jouset.
Auton saa just tarpeeks korkeaksi ja myös matalaksi.
Saahan se olla vaikka 6kg jos haluaa mutta kannattaa sitten säätää alusta niin ettei raavi kaareen!
Alkaa menemään jo hermot kun yrittää etsiä tietoa tälläisesta asiasta mistä ei ole oikeen kokemusta ja tietoa
Comment
-
Comment