Itseltä lähtee äänet Eibach pro street-sarjalle..Monia alustoja kokeneena on yksi parhaista vaikkei iskarin jäykkyyssäätöä olekaan.Ei ole pintakova vaikka on puslatkin vaihettu ja madallettu aika paljon,myös säädöt riittää molempiin suuntiin reilusti..niin ja auto on e36 320.Tuon eibachin sarjan saa saksanmaalta postikuluineen alle 900€.Toki myös Kw on erinomainen..
Mulla on sama sarja E46 320d touringissa ollut nyt vuoden verran ja tyytyväinen olen ollut. Keulasta säätö on melkein pohjassa, mutta auto on kyllä tarpeeksi tontissa KW:n tekemät iskarit tuossa on, mutta jousi taas Eibach:n omaa tuotantoa. Hintaa tuli muistaakseni Saksasta toimituskuluineen 857€. Suunnilleen 100€ halvempi mitä KW var 1.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Toivotaa ettei käy noin. Mul on nyt edes niin alhaalla kun vain pystyy olee kun kääntää kaikki ni ei mahdu sormet kaarien ja renkaan välii. :think
Joo, en halua maalata piruja seinille tuon sarjan suhteen, saattaa hyvin olla että minulle tuli sarjassa yksi susi iskari. Kannattaa kuitenkin ajaa aika varovasti jos on säädetty tappiin..
Mulla on sama sarja E46 320d touringissa ollut nyt vuoden verran ja tyytyväinen olen ollut. Keulasta säätö on melkein pohjassa, mutta auto on kyllä tarpeeksi tontissa KW:n tekemät iskarit tuossa on, mutta jousi taas Eibach:n omaa tuotantoa. Hintaa tuli muistaakseni Saksasta toimituskuluineen 857€. Suunnilleen 100€ halvempi mitä KW var 1.
Itse hommasin tuolta: http://www.stg-gmbh.com/ toimitus tuli parissa viikossa maksun suorituksen jälkeen..Lisäksi informoitiin paketin liikkeistä maailmalla..
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Näköjään sedaniinkin lähtisi ebaysta samaan hintaan.Alkaa hinta-laatusuhde olemaan jo kohdillaan. Vaan onko noi pumput miten kovat? Vaiko sopivan jämäkkä vrt. m-sportin satsiin?
Eli e46 coupeen olis säädettävä alusta hakuses. Hintaa sais olla sen ~500e. Eli mitä alustaa suosittelisitte tuosta hintaluokasta?
tohon hintaan ei taida saada vielä kunnon alustaa.. jom ja ta technix saa tohon budjettiin. sinuna säästäisin pari sataa vielä ja laittaisin rahat vaikka d2:think
Ei taida edullinen olla, enkä voi varmuudella sanoa sen olevan säädettäväkään, mutta veljeni E46 coupessa oli Bilsteinin setti ja se toimi todella hienosti Alastarolla. Se liikkuu aivan eri tavalla radalla kuin tuo oma M-Sport. Toisaalta se oli kadulla hemmetin kova ja äänekäs.
Millaisia kokemuksia muilla on näistä seteistä? Esim onko H&R Cup todella kova, kuten Bilstein?
Ei taida edullinen olla, enkä voi varmuudella sanoa sen olevan säädettäväkään, mutta veljeni E46 coupessa oli Bilsteinin setti ja se toimi todella hienosti Alastarolla. Se liikkuu aivan eri tavalla radalla kuin tuo oma M-Sport. Toisaalta se oli kadulla hemmetin kova ja äänekäs.
Millaisia kokemuksia muilla on näistä seteistä? Esim onko H&R Cup todella kova, kuten Bilstein?
H&R jouset on tunnetusti aika progressiiviset, eli tuntuma on pehmeämpi mitä orkkis M-alustassa.
Jos tilaa coiloverit e46.seen niin onko siinä kaikki osat mitä tarvitaan että saa alle? Osa osista tulee ilmeisesti vanhasta orkkis alustasta käyttöön, jousilautaset ym?
Jos tilaa coiloverit e46.seen niin onko siinä kaikki osat mitä tarvitaan että saa alle? Osa osista tulee ilmeisesti vanhasta orkkis alustasta käyttöön, jousilautaset ym?
Lyhemmät koiranluut tarvit.
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment