clutch delay valve poisto e46 323 vm 99... kokemuksia? ohjeita? kuvia?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
clutch delay valve poisto e46 323 vm 99
Collapse
X
-
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=24563 Tosa on E39:n ohje, ei luulisi ainakaan paljon eroavan tuohon neljäkutoseen.
Comment
-
-
Originally posted by Zolton View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=24563 Tosa on E39:n ohje, ei luulisi ainakaan paljon eroavan tuohon neljäkutoseen.
Comment
-
-
Originally posted by PAAAAAA View Postclutch delay valve poisto e46 323 vm 99... kokemuksia? ohjeita? kuvia?:think
Hyötyä on, että kytkimestä tulee "kovemman" tuntuinen mutta saa tarkasti jatkossa painella, ettei turhaan luistattele kytkintä. Nopeasti kyllä tottuu ja kannattaa siis operaatio tehdä.
Comment
-
-
Just sain operaation valmiiksi, yritin eka selvitä sillain et poistan venttiilin mut en saanut millään kierteille sitä nippaa, lopulta suivaannuin ja porasin 4mm terällä läpi reijän CDV-venttiiliin, ja menipä nätisti Nyt kytkin on niin löysän oloinen siit pinnasta et menee varmaan hetki ku taas tottuu.....pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Mitenkäs tämä venttiilin poisto tarkalleen vaikuttaa? ja eikös e36 faceliftissä oo jo tommonen? Itellä vaan tahtoo olla sellasta ongelmaa et ei tahdo millään päästä lähteen ilman nykytystä ja ilman kaasua auto ns. "tukehtuu". Muuten kyllä pelaa tosi hyvin, mutta juurikin liikkeelle lähtiessä on vaikea lähtä silleen ettei auto nyi tai sammu :think ja autona tuo sigun 328i.
Comment
-
-
Itsellä 528:ssa on käsittääkseni tuo samanlainen venttiili, harmitti kytkimen toiminta ja ehdin syyttää tuota venttiiliäkin siitä, alkoi sitten koko paska luistamaan ja laitoin uuden Lukin kytkinpaketin autoon ja työsylinterikin uusi niin kytkimestä tuli helvetin hyvä, ei oo ollu mielessäkään CDV:n poisto.
Lähinnä vaan, että mitenhän paljon tuo CDV:n poisto rasittaa sitten rankemassa ajossa voimansiirtoa? Ettei tule niitä kuuluisia peränrepeämisiä jne? :BToistaiseksi totaalinen luopuminen BMW kannasta!
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostMitenkäs tämä venttiilin poisto tarkalleen vaikuttaa? ja eikös e36 faceliftissä oo jo tommonen? Itellä vaan tahtoo olla sellasta ongelmaa et ei tahdo millään päästä lähteen ilman nykytystä ja ilman kaasua auto ns. "tukehtuu". Muuten kyllä pelaa tosi hyvin, mutta juurikin liikkeelle lähtiessä on vaikea lähtä silleen ettei auto nyi tai sammu :think ja autona tuo sigun 328i.Speed costs, how fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by Alfredson View Post
Lähinnä vaan, että mitenhän paljon tuo CDV:n poisto rasittaa sitten rankemassa ajossa voimansiirtoa? Ettei tule niitä kuuluisia peränrepeämisiä jne? :B
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKyllähän näillä +10v wanhoilla pommeille perä ja muutkin voimansiirron osat irtoavat siinä "rankassa ajossa". :think Jos meinaa rällätä autollaan, niin pitää olla valmistautunut myös mahdollisiin rikki menneisiin osiin... Ei siinä yksi CDV poisto vaikuta puoleen tahi toiseen.
Osan hinta tinkimättä on 13€, joten jos jollain tavoin vaikuttaa voimansiirron hajoamiseen, on sakemanni laskenut pahasti pieleen.
Comment
-
-
Huomasin nosturilla autoa tutkiessani, että kytkimeen menevään kumiletkuun on tullut patti. Eli kyseinen letku menee vaihtoon. Samalla ilmeisesti onnistuisi helposti cdv:een poisto, mutta mietityttää, onko venttiilin poistosta mitään hyötyä normiajossa. Ainoa, mikä kytkimen toiminnassa tällä hetkellä ärsyttää, on nykäykset, jotka tulevat helposti varsinkin 1-2 vaihteiden vaihdossa. Jotenkin ottaa kytkin oudosti kiinni, jonka takia vaihdosta tulee nykivä. Auttaisiko cdv poisto tähän?f22 220i
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostHuomasin nosturilla autoa tutkiessani, että kytkimeen menevään kumiletkuun on tullut patti. Eli kyseinen letku menee vaihtoon. Samalla ilmeisesti onnistuisi helposti cdv:een poisto, mutta mietityttää, onko venttiilin poistosta mitään hyötyä normiajossa. Ainoa, mikä kytkimen toiminnassa tällä hetkellä ärsyttää, on nykäykset, jotka tulevat helposti varsinkin 1-2 vaihteiden vaihdossa. Jotenkin ottaa kytkin oudosti kiinni, jonka takia vaihdosta tulee nykivä. Auttaisiko cdv poisto tähän?- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Omasta E46 330i:stä tuo venttiili on poistettu, mutta en tykkää kytkimen toiminnasta. En edes tiedä onko autossa vakio kytkin, koska autossa on remmiahdin asennettuna.
Kytkin ottaa kuitenkin tosi ylhäältä ja lyhyeltä matkalta kiinni, eikä sillä ole mukava lähteä liikkeelle. Ajan kuitenkin käytännössä vain kaupunkiajoa, niin liikkeellelähtö on aika oleellinen asia.
Onko jotain haittaa jos laittaa tuon venttiilin takas paikoilleen, vaikka auto onkin viritetty? Polttaako kytkimen tms jos antaa vähän enemmän hanaa? Ja vaikuttaako tuo yleisesti kytkimen toimintaan, vai pelkästään liikkeellelähtöön?
Comment
-
Comment