325ti, peltinen pakosarja ja high flow katit ennen keskimmäistä äänenvaimenninta. Uudet Bremi puolat ja NGK 3199 tulpat.
Katsurin mittariin häkäarvo 0,69, kun pitäis olla max. 0,2%. Lamdat rajoissa tällöin. Vaihdoin kuitenkin takimmaiset lambdat (realoem osanumerolla boschilaiset), koska moottorin vikavalo paloi ja bank 1 ja 2 cat efficiency 0000EA ja 0000E9 vikakoodit päällä. Nollauksen jälkeen vikavalo syttyi ja koodit päällä aina uudelleen pidempää matkaa ajaessa.
Lambdojen vaihdon jälkeen vikakoodeja ei ole, mut jälkkäristä taas hylätty, koska CO% edelleen korkea 0,76.
Mitähän tuon kanssa seuraavaksi kannattais tehdä? Uudet katit?
Katsurin mittariin häkäarvo 0,69, kun pitäis olla max. 0,2%. Lamdat rajoissa tällöin. Vaihdoin kuitenkin takimmaiset lambdat (realoem osanumerolla boschilaiset), koska moottorin vikavalo paloi ja bank 1 ja 2 cat efficiency 0000EA ja 0000E9 vikakoodit päällä. Nollauksen jälkeen vikavalo syttyi ja koodit päällä aina uudelleen pidempää matkaa ajaessa.
Lambdojen vaihdon jälkeen vikakoodeja ei ole, mut jälkkäristä taas hylätty, koska CO% edelleen korkea 0,76.
Mitähän tuon kanssa seuraavaksi kannattais tehdä? Uudet katit?
Comment