Elikkäs kaikki lähti eilen siitä että kuskin puolelta originaalin seenon lähivalon tunnit tuli täyteen ja lappu paloi. Samalla sekunnilla kaikki ajonvakautussysteemit kytkeyty kokonaan pois päältä, eikä niitä saanu päälle ku vasta monen sammutuksen jälkeen. Noh, tänään ilmeni uusia ihmeellisyyksiä, kaikki viisarimittarit (polttoaine, kierrosluku, moottorin lämpötila) paitsi kulutus, alkoivat näyttää yli puolta liikaa (eli esim jos tankki tyhjänä ni nyt näyttää puolta tankkia, kone kylmänä ni näyttää normaalia ajolämpöä, kierroksetkin on muka viisarin mukaan noin 2500rpm tyhjäkäynnillä).
Kellään vastaavia kokemuksia? Eilen ku tuo lamppu paloi ni keliolosuhteet ihan perus muutama pakkasaste eikä mitaan ihmeellisyyksiä, tänään ku viisarit temppuilee ni on ollu n. -20astetta.
Kellään vastaavia kokemuksia? Eilen ku tuo lamppu paloi ni keliolosuhteet ihan perus muutama pakkasaste eikä mitaan ihmeellisyyksiä, tänään ku viisarit temppuilee ni on ollu n. -20astetta.
Comment