Eli kuinka kannattais lähtee viritteleen jos haluis lisää potkua?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E46 328i Viritys?
Collapse
X
-
Lastu, vapaavirtaussuodatin, rosterimurinapönttö, poikittaistuki konehuoneeseen, V-poweria tankkiin, nitroa lasinpesunestesäiliöön, Powerflexin puslat, S-sarjan kone, alustavalot, siniset parkkivalot, joku kiva "Race"-teksti auton kylkeen, ruutulipputeippaukset, kromispinneriwunderbaum, kromipeilit, paljon kromiosaa (yleensä tarjoustalo+motonet ovat hyviä paikkoja näiden hankkimiseen) ja tietysti kuski laihdutuskuurille ja kaverit pois kyydistä jos niitä on.
Näillä muutoksilla veikkaisin alkuperäisistä 193:sta hevosvoimasta olevan tallella vielä 150 hevosvoimaa.
Mutta ei sen väliä, ai että ku näyttää viikonloppusin kylällä hyvältä
Eikä herneitä, oli vaan pakko. Näitä viritysjuttuja kun kysytään "harvoin".
Eli searchilla löytyy melko paljon vapari M52:sen "tuunausta" koskevia tietoja.
Harvemmin niille kuitenkaan mitään tehdään kun vaparin virittäminen on kallista tehojen nousuun nähden..
E46 on muutenkin hieman vaikea virittää koska tehorajat tulevat nopeasti vastaan kun E46-sarjassa isoja koneita ei ole..
Se on remmi tai hyrskytin kylkeen mutta lailliseksi et ihan helposti ja halvasti saa.
Joku voi tämän avautumisen kumota jos haluaa
Kiitos ja anteeksi.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostLastu, vapaavirtaussuodatin, rosterimurinapönttö, poikittaistuki konehuoneeseen, V-poweria tankkiin, nitroa lasinpesunestesäiliöön, Powerflexin puslat, S-sarjan kone, alustavalot, siniset parkkivalot, joku kiva "Race"-teksti auton kylkeen, ruutulipputeippaukset, kromispinneriwunderbaum, kromipeilit, paljon kromiosaa (yleensä tarjoustalo+motonet ovat hyviä paikkoja näiden hankkimiseen) ja tietysti kuski laihdutuskuurille ja kaverit pois kyydistä jos niitä on.
Näillä muutoksilla veikkaisin alkuperäisistä 193:sta hevosvoimasta olevan tallella vielä 150 hevosvoimaa.
Mutta ei sen väliä, ai että ku näyttää viikonloppusin kylällä hyvältä
Eikä herneitä, oli vaan pakko. Näitä viritysjuttuja kun kysytään "harvoin".
Eli searchilla löytyy melko paljon vapari M52:sen "tuunausta" koskevia tietoja.
Harvemmin niille kuitenkaan mitään tehdään kun vaparin virittäminen on kallista tehojen nousuun nähden..
E46 on muutenkin hieman vaikea virittää koska tehorajat tulevat nopeasti vastaan kun E46-sarjassa isoja koneita ei ole..
Se on remmi tai hyrskytin kylkeen mutta lailliseksi et ihan helposti ja halvasti saa.
Joku voi tämän avautumisen kumota jos haluaa
Kiitos ja anteeksi.
Paitsi, että sä peltone unohdit ne kaksi 12-tuuman subbaria, jotka kuuluu konttiin laittaa.F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Oletetaan, että topikin aloittaja meinaa ihan oikeasti virittää vehjettään. Katsohan siinä tapauksessa tuolta Kellenersiltä palikkaa. Löytyy ihan valmiita paketteja ahtamiseen tai n/a -virittämiseen. Osien laatu oman kokemuksen perusteella on hyvä. Ilmaisia kiinapaskoja ne eivät tosin ole.
...
Comment
-
-
Nokat, putkisto ja niitä varten tehty ohjelma esim. täältä:
Pakosarja ja katit vaikka tästä:
Noilla siitä saa varmaan kaiken vähänkään järkevän hintaisen tehon ulos ja silti rahaa menee n.4000e (vrt. ess:n halvin remmipaketti maksaa 4300e/290hp/380nm).
Vaparinakin autoa saa nopeammaksi myös vaihtamalla kevyemmän vauhtipyörän esim. uuc motorwerksiltä:
ModBargains.com offers the Lowest Prices Online for parts, wheels & accessories from BMW, Audi, VW, Porsche, Camaro's and more. Buy Online NOW or call 714-582-3330 to Save $$$.
Myös perän vaihto tiheämpi välityksiseen ja lukolliseen(3.38 tai 3.46) kannattaa tehdä jos on valmis tinkimään mukavuudesta. Nyt sinulla on auto johon on mennyt rahaa noin 7000e+alusta ja jarrupäivitykset(4000e?) ja mikä parasta, autosi jälleenmyyntiarvo ei ole noussut juuri yhtään.
Sitten vaan auto painonpudotuskuurille vaihtamalla vanteet kevyempiin ja korinosia hiilikuituisiin ja repimään autosta irti kaikki mitä se ei liikkuakseen tarvitse. Tässä vaiheessa voisi olla hyvä avata kone kokonaan ja rakentaa koko alakerta uudestaan ja teettää kansi jossain ja etsiä joku joka tekee ohjelman näille muutoksille. Lopputuloksena on auto jossa on tehoa ehkä vähän yli 300hp(?), joka on erittäin mielenkiintoinen ajettava normaali kaupunkiajossa ja jota voit ajaa vain yksinään(peltorit päässä tietysti). Arvo on laskenut huomattavasti ja se ei vieläkään pärjää M3:selle eikä edes remmitetylle 328:lle vaikka rahaa on mennyt jotakin 20-25ke:n väliltä, MUTTA jos raha ei ole este niin tuleehan tuosta nyt aika perkeleen häijy peli joten eikun vaan rakentamaan viimeistään tänään!E91 318i Touring -All show&no go-
Corvette C5 -Got Vortech?-
Comment
-
-
Originally posted by e46 ci View PostTotta. Toisaalta tuoretta topikkia lainaten: catit tyhjiksi ja cat back plus ohjelma= 230hv. Tosin se antaa jo vakiona 205hv..
topikin alottajalle. laita remmi "vain ratakäyttöön" niin alkaa liikkua.E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Originally posted by Kessu87 View PostEli kuinka kannattais lähtee viritteleen jos haluis lisää potkua?
Siinä ajassa se "virittelyinto" ehtii jo kääntyä sinne Laakkosen vaihtoautoriviin.
Comment
-
-
Järkevät vaihtoehdot taitaa asettua siihen, valkkaako ESS:n vai VF:n remmiahtimen
Developer of complete high performance supercharger systems for Audi R8/S4, BMW M3, Lamborghini Gallardo, Porsche 911, Spyker, and Volkswagen
Molemmat toki katulaittomia, mutta remminhan voi aina (unohtaa) ottaa kadulla pois.
edit: Ainii ilokaasulla saa kans helposti ja halvalla hevosia. Ihan yhtä katulaillisesti. Helpoin tapa olisi varmasti siirtyä 328i->330i.Last edited by bulk; 12-02-2009, 21:15.[130i E81 M-Sport Limited Edition 2007]
Comment
-
Comment