Joitakin kuukausia sitten autoon korjattiin joitain alipaineletkuja, jotka sijaitsevat imusarjan alla. Korjauksen tuloksena oli palautunut alavääntö (pienellä kaasulla auto tuntui menevän ja kiihdyttävän, tätä ennen ei saanut jalalla selvää, milloin kaasua oli tarpeeksi, jotta pintakaasulla voi kulkea). Homma toimi mainiosti kuukauden, HUOM!! Kuukauden!! Sitten tapahtui jotain ja auto palasi samaan olotilaan, mitä ennen korjausta. Voimaa löytyy, mutta pintakaasu ja alavääntö kateissa. Kun auto oli pajalla, korjaajat pystyivät tarkistamaan alipaineen olemassaoln (tai mitä ne sitten tarkistivatkaan, että moottorissa ei ole alipainetta).
Kysymys:
Miten yleensä tarkistetaan, onko moottorissa (tai noissa alipaineletkuissa tai muissa vastaavissa) alipainetta? Korjaajat havaitsivat ennen imusarjan irroitusta, että siellä ei ollut alipainetta ja kun imusarja oli otettu pois, oli löytytnyt alipaineletkusta halkeama. Kysymys siis: miten alipaineen puuttuminen havaitaan? Onko mahdollista, että uusi letku on haljennut jostain syystä?
POST #25 ja #27
xzxz
Kysymys:
Miten yleensä tarkistetaan, onko moottorissa (tai noissa alipaineletkuissa tai muissa vastaavissa) alipainetta? Korjaajat havaitsivat ennen imusarjan irroitusta, että siellä ei ollut alipainetta ja kun imusarja oli otettu pois, oli löytytnyt alipaineletkusta halkeama. Kysymys siis: miten alipaineen puuttuminen havaitaan? Onko mahdollista, että uusi letku on haljennut jostain syystä?
POST #25 ja #27
xzxz
Comment