Originally posted by jsr85
View Post
330D Ahtaa liikaa
Collapse
X
-
siis tarkoitin että moottorinohjaus boksiin pitää päivittää massamittari jos on eri numerolla. ainakin kahta erilaista boschin mittaria on olemassa jotka erottaa siitä että uudemmassa "mittatikku" on sellaisen muovisen ritilän sisällä ja vanhemmassa ei ritilää tikun ympärillä ole. jos aiemmin ollut vanhempi ja lyödään uudempi paikalleen ilman boxin päivitystä niin ei tule toimimaan.
-
Miten niinkin tyhmän laitteen ku IMM voi koodata? Sieltä joko nollataan adaptiiviset arvot tai ajetaan uudet kartat sisään.Originally posted by Diesel Performance View PostPitää ehdottomasti koodata uusi massamittari jos on eri numerolla. ethän sitten vahingossakaan mennyt ostamaan tarvikemittaria? ne ei vain osaa toimia kuten pitäisi..
-Janne
Leave a comment:
-
No miten oireili sulla ennen uutta mittaria? Ja asettuiko pelkällä mittarilla
Leave a comment:
-
Näin muuten väitettiin minullekkin parissa paikkaa kun ostin uuden maffin. Että kuulemma riippuu mikä oli entinen malli, ei välttämättä tarvitse päivittää vaikka numero oli eri. Pitäisiköhän tuo omakin sitten päivittää kuitenkin varmuuden vuoksi :think Onko se hommaa, jota meidän arvon palstalaiset osaa tehdä vai pitääkö käydä BMWllä?Originally posted by wmb330d View PostEn kyllä ihan bosch on, jä väittivät että ei tarvi päivittää
Leave a comment:
-
En kyllä ihan bosch on, jä väittivät että ei tarvi päivittääOriginally posted by Diesel Performance View PostPitää ehdottomasti koodata uusi massamittari jos on eri numerolla. ethän sitten vahingossakaan mennyt ostamaan tarvikemittaria? ne ei vain osaa toimia kuten pitäisi..
Leave a comment:
-
Pitää ehdottomasti koodata uusi massamittari jos on eri numerolla. ethän sitten vahingossakaan mennyt ostamaan tarvikemittaria? ne ei vain osaa toimia kuten pitäisi..Originally posted by wmb330d View PostNo joo asiaa taas, nyt ahdin,ilmamäärämittari,ahtoanturi vaihdettu ja kyllä se homma vaa niin on että ahtaa yli 1,5 liian kauan ja antaa ahtopainetunnistin vikakoodin, nyt loppuu kyllä ymmärrys... ideoita?
Ja eihän tarvii koodata uutta ilmamäärämittaria vaikka eri numerolla? ainakin väittivät niin kl varaosassa
Leave a comment:
-
Kyllä se pitää mun mielestä koodata jos on eri numerotOriginally posted by wmb330d View PostNo joo asiaa taas, nyt ahdin,ilmamäärämittari,ahtoanturi vaihdettu ja kyllä se homma vaa niin on että ahtaa yli 1,5 liian kauan ja antaa ahtopainetunnistin vikakoodin, nyt loppuu kyllä ymmärrys... ideoita?
Ja eihän tarvii koodata uutta ilmamäärämittaria vaikka eri numerolla? ainakin väittivät niin kl varaosassa
Leave a comment:
-
No joo asiaa taas, nyt ahdin,ilmamäärämittari,ahtoanturi vaihdettu ja kyllä se homma vaa niin on että ahtaa yli 1,5 liian kauan ja antaa ahtopainetunnistin vikakoodin, nyt loppuu kyllä ymmärrys... ideoita?
Ja eihän tarvii koodata uutta ilmamäärämittaria vaikka eri numerolla? ainakin väittivät niin kl varaosassaLast edited by wmb330d; 02-11-2009, 08:51.
Leave a comment:
-
JEEEESSSS....auto toimii, puoli kiekkoa turbon tankoa kiinnipäin ja se on siinä!!!
Ja jos ihan ruvetaan vanhoja muistelee niin toi tangon säätö välttämätön koska, kun turbo irroitettiin ja tarkastettiin niin kellohan oli irti ja niissä ruuveissa on vähän pelivaraa joten jääny siinä säädöt perseelleen, tai ainakin minä uskon niin kun nyt toimii todella hienosti.Paineet käväisee reilussa 1.5 ja tasoittuu melkein heti 1.4 pintaan.



Leave a comment:
-
Originally posted by Incidious View Postturbotecin ohjelma on.. mutta nyt mättää jossain muualla ku ku vakiosoftallakin oli ongelmia topicin aloittajalla.. Miltä ajalta vikakoodit oli? ettei vain olisi jäänyt koodi jo ennenkuin vaihdoit uuden ahtopaineen tunnistimen?
Ensin tyhjennettiin bosch carilla vikamuisti ja kävin ajaa ja sitten tuli uudestaan toi ahtopainetunnistin vika ilmoitus,vakio softalla ei meno katkennut niinkuin nyt, vaan paineet sompaili ja tasoittui sitten normaaliin.
Mites jos sais huijattua painekellon vierestä paineita alemmas, mutta pitääkö ahistaa letkua vaiko laittaa ohivuotoa? Tiedän vippaskonsti....Last edited by wmb330d; 03-10-2009, 09:16.
Leave a comment:
-
turbotecin ohjelma on.. mutta nyt mättää jossain muualla ku ku vakiosoftallakin oli ongelmia topicin aloittajalla.. Miltä ajalta vikakoodit oli? ettei vain olisi jäänyt koodi jo ennenkuin vaihdoit uuden ahtopaineen tunnistimen?Originally posted by elreino View Postkenenkä värkkäämä viritys ohjelma on ?
Leave a comment:
-
No päivitystä taas, nyt luettu vikamuisti ja nollattu sitten kävin ajaa ja tuloksena AHTOPAINETUNNISTIN IMPULSSI LIIAN KORKEA
Mitä meinaa uusi anturi on ja herjaa? Vai oisko että on vääränlainen 3117 09B 25/250KPA lukee anturassa,prrrrr ku vanhaa ei oo enää tai vois löytyä ku kaivelis...
ja ennen nollausta oli myös IMUILMAN LÄMPÖTUNNISTIN IMPULSSI LIIAN KORKEALast edited by wmb330d; 02-10-2009, 18:50.
Leave a comment:
-
No eipä mitattu paineita, ja uusi huomio on että kylmänä mitä uskalsin polettaa ni toimii mutta heti kun lämpenee lähelle normaalia ni alkaa meno tökkiiOriginally posted by Incidious View PostÄÄÄ! Nykyisella ohjelmallasi paineiden pitää käydä 1.6-1.8 ja palata 1.3-1.5bar. se pönttö ei vaikuta siihen miten korkealla paineet käy. mittasitteko ne siirtopaineet
älkää säätäkö sitä tankoa 
No eipä toiminu enää kylmänäkään, otin ilmämäärämittarin johdon irti ni toimii mutta vähän laiskemminLast edited by wmb330d; 02-10-2009, 09:51.
Leave a comment:
-
ÄÄÄ! Nykyisella ohjelmallasi paineiden pitää käydä 1.6-1.8 ja palata 1.3-1.5bar. se pönttö ei vaikuta siihen miten korkealla paineet käy. mittasitteko ne siirtopaineetOriginally posted by wmb330d View PostNo nyt kävi kokelee autoa kaveri joka työkseen rassaa näitä ja sanoi että turbolle menevää tankoa kun säätää niin sillä saa ahtopaineet kuriin ja sillä helpottaa, no se tehdään seuraavas
älkää säätäkö sitä tankoa
Leave a comment:
Leave a comment: