On kyllä jäätävä ero valotehossa ja oem xenon päivitys kittikään ei ole pahan hintainen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 325i xenonit himmeät.
Collapse
X
-
Originally posted by Pekumie View PostEipä liiemmin tullut kuvia räpsittyä umpioiden puukotuksesta, mutta täytyy sanoa että ero oli kutakuinkin sama, kuin noilla retrofitlabin videoillakin. Monttu auki pitää kyllä hämmästellä valotehoa uusin projektorein ja Osramin 66240CBI polttimoin.
Bi-Xenonin läppä ei jostain syystä jää auki pitkät sytyttäessä, räpsähtää auki ja takaisin kiinni. Pitää selvitellä syytä. :think
Lähivalojen osalta valokuvio on erittäin tarkka ja laaja, kyllä näkee ajella vaikka pelkästään lyhkäsillä.
Itse otin rosvoliittimellä pitkien johdoista virrat bi-xenonin virtajohtoihin, omaan kiesiin ei tuo mukana tullut "adapterijohtosarja" sopinut. Miten sulla kytketty?
Tarvinneeko ottaa yhteyttä tuonne Retrofitlabiin vai mahtaako tämä johtua siitä, että auto tarkastelee jatkuvasti polttimoiden kuntoa ja tämä toiminta aiheuttaa läppien räpsähtelyä?E46 320D Touring -00
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer-05 View PostItse otin rosvoliittimellä pitkien johdoista virrat bi-xenonin virtajohtoihin, omaan kiesiin ei tuo mukana tullut "adapterijohtosarja" sopinut. Miten sulla kytketty?
Comment
-
-
Eikös tämä ZKW umpioiden laatu vaikuta selkeältä materiaali-/valmistusvirheeltä? Onko kukaan yrittänyt saada näitä takuuseen? Jos umpioon ei myydä varaosana tuota heijastinta niin on kai oletettava, että sen on ajateltu kestävän koko auton eliniän.BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Ex:
BMW E46 316i -04
E70 X5 3.0sd M-Sport -08
E46 325iA -03
E39 540iA Individual Limonit Metallic -99
Comment
-
-
Mitenkäs näissä bixenon retrofiteissä käy katsastuksen kanssa? Pitääkö rakentaa normi h1 polttimoista erikseen "katsastuspolttimot"? Kovastii kiinnostais askarrella tuommoset mutta mutta :think
Originally posted by Sami_R View PostEikös tämä ZKW umpioiden laatu vaikuta selkeältä materiaali-/valmistusvirheeltä? Onko kukaan yrittänyt saada näitä takuuseen? Jos umpioon ei myydä varaosana tuota heijastinta niin on kai oletettava, että sen on ajateltu kestävän koko auton eliniän.
Comment
-
-
Originally posted by Ovaali View PostMitenkäs näissä bixenon retrofiteissä käy katsastuksen kanssa? Pitääkö rakentaa normi h1 polttimoista erikseen "katsastuspolttimot"? Kovastii kiinnostais askarrella tuommoset mutta mutta :think
Comment
-
-
Originally posted by Pekumie View PostMullahan on alkuperäiset Bi-Xenonit autossa, joten kaikki johdotukset ym. on alkuperäistä. Myös tuo alkuperäinen bi-xenon läpän ohjausjohdon liitinkin sopi uuteen projektoriin, mutta ilmeisesti ohjaus/jatkuva virta on tuossa väärinpäin uudelle projektorille. Täytyy selvitellä tuota ongelmaa kun ehtii. Tosiaan lyhkäsilläkin ja noilla halogeenipitkillä pärjää hyvin, valoteho on aika jäätävä.
tämmöstä sanotaan retrofitlabin sivuilla?E46 323Ci -99
Comment
-
-
Originally posted by urria View Post"To operate the Bi-xenon solenoid, an H7 splitter is included. This bypasses the original solenoid wiring. Experience has proved that when placing new projectors in ZKW headlights, electronics could fail when the original solenoid wiring was used. The H7 splitter takes 12V directly from the high beam"
tämmöstä sanotaan retrofitlabin sivuilla?
Comment
-
-
Originally posted by Pekumie View PostMulla on omassa AL valot, noissa tuo solenoidin ohjaus on erilainen(3-napainen) jne.. Ei oikeastaan hirveästi yhtäläisyyksiä ZKW valojen kanssa.
Jos on ohjelmoitu pitkät halogeenit syttymään (kuten kannattaakin!) pitkien bi-xenon -valojen kaveriksi, niin niiltä voi ottaa noilla splittereillä jännitteen sitten uuden projektorin solenoidille ja kaikki toimii.
Comment
-
-
Originally posted by GSD View PostNiistä kolmesta navasta yksi on plussa, yksi on heikko maa ja yksi on vahva. Vahvaa maata käytetään vetämään varjostin sivuun lyhyesti täydellä jännitteellä, jonka jälkeen se pidetään paikallaan pienemmällä jännitteellä. AL-projektorien solenoidi kuitenkin kestäisi olla päällä koko ajan (100% duty cycle), mutta kestävyyttä varmentamaan laittoivat tuollaisen. Muissa projektoreissa ei ole näkynyt ja aina ovat kestäneet.
Jos on ohjelmoitu pitkät halogeenit syttymään (kuten kannattaakin!) pitkien bi-xenon -valojen kaveriksi, niin niiltä voi ottaa noilla splittereillä jännitteen sitten uuden projektorin solenoidille ja kaikki toimii.
Tässäpä kuva uusin projektorein ja Osramin 66240CBI polttimoin. Kuvassa lyhyet päällä.
Comment
-
-
Originally posted by GSD View PostNiistä kolmesta navasta yksi on plussa, yksi on heikko maa ja yksi on vahva. Vahvaa maata käytetään vetämään varjostin sivuun lyhyesti täydellä jännitteellä, jonka jälkeen se pidetään paikallaan pienemmällä jännitteellä. AL-projektorien solenoidi kuitenkin kestäisi olla päällä koko ajan (100% duty cycle), mutta kestävyyttä varmentamaan laittoivat tuollaisen. Muissa projektoreissa ei ole näkynyt ja aina ovat kestäneet.
Jos on ohjelmoitu pitkät halogeenit syttymään (kuten kannattaakin!) pitkien bi-xenon -valojen kaveriksi, niin niiltä voi ottaa noilla splittereillä jännitteen sitten uuden projektorin solenoidille ja kaikki toimii.
Comment
-
-
Pitääpäs itekin laitella tuolta Retrofitlabista uudet projektorit tiluuseen. Pari vuotta on teipattuna ollut nyt omat ZKW:t ja alkaa taas valoteho oleen melko hukassa
Ajattelin värkätä AL:n projektorit noihin ZKW:n runkoon, mutta jos tuolta kerran löytyy ihan bolt-on kamaa, niin eipä maksa paljo vaivaa
EDIT: Noniin, tilaus tuli tehty. Samalla laitoin tuleen myös noi Osram 66240CBI polttimot. On kyllä aika jäätävän hintaset, mutta kerranhan se vaan kirpaseeLast edited by tume86; 04-03-2014, 22:40.
Comment
-
Comment