Saksan ebaysta heloilla pari 253 €
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 alatukivarsien erot / tunnistusta
Collapse
X
-
Laitan kysymykseni tähän ketjuun.
Eikös vm. 02-03 E46:sen ostaja ole voinut rastittaa jonkun neljästä vaihtoehdosta(?):
1. "huonon tien alusta", eli korkeammalla maavaralla
2. vakioalusta
3. M-sport 1
4. M-sport 2
Minulla taitaa olla viimeistään huhtikuun katsastukseen edessä etualatukivarsien vaihto, kun kolahtelee jääpolanteilla ja rattikin tahtoo täristää, varsinkin nastakumeilla.
Onko antaa suoraan osanumeroa oik+vas tukivarsille, kun autossani pitäisi olla kaikin puolin vakioalusta?
Toiseksi, olisiko antaa linkkivinkkiä mistä minun kannattaisi hinta-laadun ja toimittajan luotettettavuuden suhteen hommata osat?
Onko Meyle nyt sitten se "paras" varsi ominaisuuksiltaan? Näyttäisi pikasilmäyksellä olevan paljon noita paketteja myytävänä, missä on mukana myös "koiranluut" ja raidetangonpäätkin. Mitä huomioitavaa niiden suhteen on? EDIT: ja lisäyksenä, että tietysti ne isot puslat pitäis olla mukana. Hankaluutta tuottaa vain esim. saksan kieli kun ei ole hanskassa, että onko pakettien kaikki osat Meylen vai harhaanjohtavasti vain esim. koiranluut.
Kiitokset etukäteen vastanneille.Last edited by stts; 08-02-2013, 14:43.-03 E46 320d Touring
Comment
-
-
Juttelin paikallisen korjaamon kanssa tukivarsien + helojen vaihdosta, ja sieltä sanoivat että nuo Meylet ovat "juuri niitä Italialaisia mitkä eivät kestä kuin vuoden" ja suosittelivat tilamaan saksalaiset varaosat.
Hintaa noille kalliimmille tulisi n. 520e tukivarret + reilu 100e helat, eli selvästi yli 600 euroa koko paketti.
Voisiko joku esim Meyle HD:t vaihtaneista kertoa kokemuksensa miten ovat kestäneet?
edit. Auto siis 320dA sedan vm. 2001.
Comment
-
-
Originally posted by Vana View PostJuttelin paikallisen korjaamon kanssa tukivarsien + helojen vaihdosta, ja sieltä sanoivat että nuo Meylet ovat "juuri niitä Italialaisia mitkä eivät kestä kuin vuoden" ja suosittelivat tilamaan saksalaiset varaosat.
Hintaa noille kalliimmille tulisi n. 520e tukivarret + reilu 100e helat, eli selvästi yli 600 euroa koko paketti.
Voisiko joku esim Meyle HD:t vaihtaneista kertoa kokemuksensa miten ovat kestäneet?
edit. Auto siis 320dA sedan vm. 2001.
MEYLE-HD warranty
MEYLE-HD parts simply last longer. Their technically optimised and reinforced designs make them more durable and reliable compared to OE components. So it goes without saying that manufacturer Wulf Gaertner Autoparts AG offers extended warranty protection for MEYLE-HD parts. The warranty for the HD range is 4 years.
Comment
-
-
mitäs eroa on xenon mallin varrella vs karvalakki? ja feisliftiin josko eroaBmw 320d -10
Volvo s40 2.4 -05
ex:bmw 316 e46 1.9 -02
,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostJos olet molemmat tilaamassa, niin varmanpäälle voisi pelata M-sportin varsilla. Niissä ei suurta eroa ole, nähtävästi pallonivelen kulma on M-sportissa erilainen ja pieni pituusero voi olla. Mutta huoletta voi alle laittaa vaikka siellä ei sellaisia alunperin olisikaan ollut.
Noissa varsissa on tullut muutos jossain vaiheessa 01-02, jolloin M-sport alustaisiin on tullut nuo M-sport varret. Itsellä on -00 mallin pirssi, jossa on ollut tehtaan sportalusta, mutta alatukivarret ovat olleet samanlaiset kuin vakiossakin. Eli varaosaluettelo ei tunne -00 mallin autoon kuin yhdenlaiset alatukivarret, alustasta riippumatta.
Omassa on tällä hetkellä M-sportin varret, kun koitin niilläkin hakea parannusta Camber-kulmiin madalletulla alustalla. Eli ei ole mitään estettä miksei sinne voisi M-sportin varsia laittaa.
edittiä: Mittaa kallistuksenvakaajan paksuus, jos se on 23mm niin vakioalusta ja jos se on 24mm niin sporttialusta (S226A) tai M-sport II alusta (S338A).
Onko (S226A) M-sport 1 ja (S338A) on 2-E46 330 D Touring
-INPA, NCS EXPERT
Comment
-
-
Melko loputtoman suon oloinen topikki tää. Sanokaas ny sit sopiiko Meylen HD tukivarsi (316 050 0003/316 050 0004), autoon jossa on M Sport 2 -alusta (varsien osanumerot 31122282121/31122282122) ja xenonit? Jostain kumman syystä Schiedmannilla ja Motonetissä lukee ettei sopisi? Kuitenkin Meylen omilla sivuilla mainitaan BMW:n referenssiksi juurinkin tuon orkkis varren osanumerot.
Comment
-
-
Originally posted by kaalipata View PostMelko loputtoman suon oloinen topikki tää. Sanokaas ny sit sopiiko Meylen HD tukivarsi (316 050 0003/316 050 0004), autoon jossa on M Sport 2 -alusta (varsien osanumerot 31122282121/31122282122) ja xenonit? Jostain kumman syystä Schiedmannilla ja Motonetissä lukee ettei sopisi? Kuitenkin Meylen omilla sivuilla mainitaan BMW:n referenssiksi juurinkin tuon orkkis varren osanumerot.
Kait nyt joku on vaihtanu tai tietää nuin muute???
Mulla sama pohdinnnan alla joko laittas ebaystä tilaukseen... mutta käykö 2/03 m-alusta ruksittu.
Comment
-
-
Originally posted by teme e30 320i View PostEikö kukaan ole laittanut?
Kait nyt joku on vaihtanu tai tietää nuin muute???
Mulla sama pohdinnnan alla joko laittas ebaystä tilaukseen... mutta käykö 2/03 m-alusta ruksittu.
Xenonitkin autosta löytyy.
Ajettavuus huononi, todennäköisesti tukivarsissa joku pieni ero mitoissa m-sport vs normaali.
Saanee varmasti suuntaamalla ajettavuudenkin kohdalleen, kun vaan löytää osaavan suuntaajan jostakin.
Eli eikun alle vain!
Comment
-
Comment