veto tippuu kesken kiihdytyksen. kytkin uusittu,ei auttanut. kun kiihdyttää kunnolla niin veto tippuu pois päältä aivan kuin laittaisi kytkimen päälle. kun nostaa kaasua niin veto tulee takaisin ja taas voi alkaa kiihdyttämään. vikalista katsottu , ei näyttänyt mitään tähän viittaavaa. kytkin ei luista missään vaiheessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 330d veto tippuu
Collapse
X
-
e46 330d veto tippuu
Originally posted by vilkku67 View Postveto tippuu kesken kiihdytyksen. kytkin uusittu,ei auttanut. kun kiihdyttää kunnolla niin veto tippuu pois päältä aivan kuin laittaisi kytkimen päälle. kun nostaa kaasua niin veto tulee takaisin ja taas voi alkaa kiihdyttämään. vikalista katsottu , ei näyttänyt mitään tähän viittaavaa. kytkin ei luista missään vaiheessa.
Comment
-
-
Ettei tässä nyt kuitenkin ole moottorin toimintaan liittyvä ongelma (esim. siirtopumppu), eikä vika voimansiirrossa, jos kerran kytkin on vaihdettu, eikä todella luista. Vikakoodit?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
e46 330d veto tippuu
elikä kun veto loppuu niin kierrokset nousee tappiin ja kun kaasua päästää ylös niin veto palaa takaisin. vikakoodeja en muista mutta sanoivat että niissä ei ollut mitään tähän viittaavaa. voiskohan vika olla kaksoismassavauhtipyörässä ? auto ei täristä missään vaiheessa.
Comment
-
-
e46 330d veto tippuu
Originally posted by vilkku67 View Postelikä kun veto loppuu niin kierrokset nousee tappiin ja kun kaasua päästää ylös niin veto palaa takaisin. vikakoodeja en muista mutta sanoivat että niissä ei ollut mitään tähän viittaavaa. voiskohan vika olla kaksoismassavauhtipyörässä ? auto ei täristä missään vaiheessa.Last edited by vilkku67; 09-10-2010, 19:37.
Comment
-
-
Tää on kyllä mielenkiintoista. Silloin kun "veto tippuu" nouseeko moottorin kierrokset, vai laskeeko ne? Onko tää peräti trollipeikkoExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
e46 330d veto tippuu
Originally posted by schwarze View PostTää on kyllä mielenkiintoista. Silloin kun "veto tippuu" nouseeko moottorin kierrokset, vai laskeeko ne? Onko tää peräti trollipeikko
Comment
-
-
laita leveemmät takarenkaat
einy. Ei tossa voi olla muuta ongelmaa kun kytkin puolella.
Ja jos olis muualla voimansiirrossa niin kyl sen huomais jollain muilla oireilla.
kytkin/vauhtipyörä hässäkkäsigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Ok, "arvataan" että kytkin on asennettu virheellisesti ilman asetelman esijännitystä. Haulla löytyy ohjeita myöten aiheesta lisääExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
e46 330d veto tippuu
Originally posted by Limit View PostKiidytyksessä ilmenee, joskus ja joskus ei. Pakko asiaa lähestyä vikakoodin luvulla.
Siirtopummpua veikattu, minä myös. Kerro sitten mistä vika löytyi.
Jos tyhjä käynnissä ei ongelmia, ei imupuolen vuotojakaan.
Comment
-
-
Originally posted by vilkku67 View Postvika tulee joka kerta kun kiihdyttää kunnolla , isommilla vaihteilla herkemmin , yleensä kun kierroksia on n.2500. tyhjäkäynti ok
Comment
-
-
Originally posted by Armas P View PostVauhtipyörä antautunut. Nimim. kokemusta on. N.2500rpm alkaa vääntämään kunnolla ja vauhtipyörä luistaa=sama, kuin laittaisit kytkimen pohjaan. Kättä taskuun vaan, maksaa n. 600€+jumppakaljat päälle.
Comment
-
Comment