Kiitos lisätiedoista. Tarkemmin kun luin tuon yhden sivuston ohjeet, niin siinä nuo oli ilmeisesti saatu irti vetämällä pienellä meisselillä, minkä kärki oli taitettu sivulle. Tulitko katsoneeksi/kokeilleeksi, oliko laatikon yläpuolella kuinka paljon tilaa, että onko niitä vaihteiden 1-4 pinnejä mahdollista vaihtaa laatikon ollessa paikallaan? Nuo vitosen ja pakin osathan on siinä sivussa. Ja onhan noissa varmaan eroa diisseli vs. bensa. Olis kyllä pitäny laittaa nämä varmuuden vuoksi jo, kun laatikko oli irti kytkinrempassa. Tyhmyydestä ja hifistelystä saa aina maksaa.
Tässä vielä linkki vaihto-ohjeisiin, jos joku putos: http://webspace.ringling.edu/~dplass...hift_pins.html
Vielä toinen linkki: http://www.unofficialbmw.com/phpBB/v...ic.php?t=33179
Tässä vielä aika hyvä + video: http://www.bmw330ci.net/maintenance/transmission.php
Toisaalta, miksi tuossa videossa ennen ja jälkeen osien vaihdon näyttäisi olevan noin vähän eroa jäykkyydessä, paitsi 5 vaihde ei enää jumita? Mulla kyllä ei ole läheskään noin hankala toi keppi nytkään. Lähinnä 1 ja 2 ovat hieman jäykkiä, ennen kuin laatikko lämpiää. Kytkin vasta rempattu ja muuttu vaihdot jo sillä paljon paremmaks.
Tässä vielä linkki vaihto-ohjeisiin, jos joku putos: http://webspace.ringling.edu/~dplass...hift_pins.html
Vielä toinen linkki: http://www.unofficialbmw.com/phpBB/v...ic.php?t=33179
Tässä vielä aika hyvä + video: http://www.bmw330ci.net/maintenance/transmission.php
Toisaalta, miksi tuossa videossa ennen ja jälkeen osien vaihdon näyttäisi olevan noin vähän eroa jäykkyydessä, paitsi 5 vaihde ei enää jumita? Mulla kyllä ei ole läheskään noin hankala toi keppi nytkään. Lähinnä 1 ja 2 ovat hieman jäykkiä, ennen kuin laatikko lämpiää. Kytkin vasta rempattu ja muuttu vaihdot jo sillä paljon paremmaks.
Comment