Originally posted by henri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330ia touring -00 PARKKITUTKA HUUTAA??
Collapse
X
-
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by Laku View PostPaljonko maksoi siellä?
Originally posted by hiiliviiksi View PostTäällä myös piippaili miten sattuu, mutta enää ei anna minkäänlaista ääntä ku lyö pakin silimään. Koko järjestelmä sökö?Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by henri View Post~83€ oli 03/2001 eteenpäin oleviin
Ei tuo minullakaan pitänyt tänään mitn ääntä...ja eilen huuti yhtäsoittoa joka kerta ku pakittittamaan lähti
Comment
-
-
Vaihdoin reilu vuosi sitten omaan E46:n PDC:n sensorit (66206989067), ebay.de:stä pokkana vaan halvin vaihtoehto noin 30€ tienoilla, yhteensä neljä kappaletta 120€ plus joku kymppi postikuluja. Riskillä maksoin etukäteen ja sain ihan muutamassa päivässä DHL:n pakettina perille tuotuna sensorit. Vielä ovat toimineet.
Comment
-
-
Tutkan pahalainen
Outo tutka.
Alkutilanne- Piipparilta otettu johto irti ja yhdestä anturista liitin sökö
- Ei mitään ääntä siis
- Tarkempi tutkimus osoitti, että samasta anturista on pinnit syöpyneet pois
- Laitettu kokeeksi johto piippariin kiinni, jolloin tutka huutaa 5sek vian merkiksi, ok, muuten mykkä
Ostettu eBaysta töpseli ja kiinamallin anturi, 1kpl. Asennuksen jälkeen tilanne- Vikapiippaus hävisi
- Muuten piippaa miten sattuu
- INPA:lla katsottu arvoja ja niiden perusteella mukamas vain yksi anturi antaisi tilannetta vastaavia etäisyysarvoja, eikä ollut se uusin anturi
Tilattu eBaysta koko sarja antureita, 4kpl. Niiden asennuksen jälkeen tilanne- Ei vikapiippausta
- Mikään anturi ei noteeraa mitään estettä
- Jokainen anturi naksuttaa
Tänään ei jaksanut enää INPA:a siihen tarjota, mutta mikä hitto moisen voi aiheuttaa? Pitäisikö noita antureita jotenkin INPA:lla tai jollain kalibroida tms? Piipparin johto on kiinni, itse PDC-boksista oli piuhat irti kun se oli sitä kautta helpompi hiljentää. Nekin laitettu takaisin.
Wtf?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Halpis anturit ei aina toimi. Kannattaa vilkaista mitä se INPA näyttää etäisyyksiksi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostOuto tutka.
Tänään ei jaksanut enää INPA:a siihen tarjota, mutta mikä hitto moisen voi aiheuttaa? Pitäisikö noita antureita jotenkin INPA:lla tai jollain kalibroida tms? Piipparin johto on kiinni, itse PDC-boksista oli piuhat irti kun se oli sitä kautta helpompi hiljentää. Nekin laitettu takaisin.
Wtf?
Itse kokeilin 3 eri kiinan anturia ja kaikilla tuli jotain ihme häröä. Ilmeisesti niiden antama signaali ei oikein taivu / ole kuranttia tossa bemarin käyttämässä PDC-boksissa.. Purkuautosta orkkis anturi tilalle niin alkoi pelittämään."That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHalpis anturit ei aina toimi. Kannattaa vilkaista mitä se INPA näyttää etäisyyksiksi.
Yllättävän kalliita vain nuo orkkisanturit, käytettyinäkin. Ainakin minun mielestä...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostTämä oli tietysti aavisteltavissa, mutta olihan siinä mahdollisuus, että toimisivat. Erityisesti, kun koko sarja on samanlaisia, niin oli syntynyt illuusio, että voisi toimia. Mutta joo, kaivetaan INPA esiin ja tsekataan tilanne, ennen kuin painetaan paniikkinappulaa.
Yllättävän kalliita vain nuo orkkisanturit, käytettyinäkin. Ainakin minun mielestä..."That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostMutta joo, kaivetaan INPA esiin ja tsekataan tilanne, ennen kuin painetaan paniikkinappulaa.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostAsiaa tutkittu INPA:lla. Reunimmaisista ei tule mitään tietoa, keskimmäiset reagoivat, mutta vasta alle puolessa metrissä. Silloinkaan ei piippari sano mitään, outoa. Ei kuitenkaan mitään vikakoodeja, eikä virhepiippausta, eikä INPA:ssa näy mitään fehlereitä. INPA:lla saa kyllä piipparin ääneen, joten itse piipitin on edelleen kunnossa.
Comment
-
-
Originally posted by MNi View PostSama vika oli mullakin, kaksi antureista pimeänä --> ei mitään ääntä. Vaihdoin kerralla kaikki neljä halpisanturia käytettyihin orkkiksiin ja alkoi toimimaan. Piipitystä ei siis välttämättä kuulu jos on vähintään kaksi anturia sökö. Tai sitten halpisanturi on se juttu ettei PDC-moduli halua piipittää.Last edited by 525iiäxä; 05-11-2017, 20:39.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Noniin. Löytyi eBaystä setti orig. antureita ja johtosarjan tynkää. Se tilaukseen. Tavara saapui tänään ja saman tien sovittelemaan. Näistä "uusistakin" oli ehkä joku pimeänä, mutta antureita vaihtelemalla, kokeilemalla ja PDC:n virheet nollaamalla löytyi setuppi, jossa vasemman reunimmainen ei tikitä, eikä mittaa matkaa, muttei myöskään anna virhettä. Muut kolme olivat sitten sekalainen kokoelma matkan varrella mukaan tarttuneita antureita. Yksi taisi olla jopa kiinalainen. Epäilen vasemman reunan anturin johdotuksessa tai pistokkeessa olevan jotain vikaa. Muuten siis toimi oikein hyvin. Tämä kaikki siis tehty tallissa ja autossa luonnollisesti virrat päällä, muttei käynnissä. Kokeilin vielä ihan lopuksi, kun lista oli paikallaan, että edelleen toimii. Työkalut paikoilleen, auto käyntiin ja ulos. Mitvit... Tutka huutaa taas suoraa huutoa. Ei virhepiippausta, vaan esteen merkiksi, välillä saattaa hiukan pätkiä. Mikä hiton ero on, onko auto käynnissä vai vain virrat päällä? No tietysti systeemin jännite saattaa olla pari volttia enemmän, mutta ei luulisi vaikuttavan.
Kait se on taas otettava INPA esiin ja kokeiltava auto käynnissä. Hiukan vain hankaloittaa, kun läppärin akussa ei ole mitään eloa, virta otettava seinästä. Pitkää testilenkkiä ei pysty ajamaan
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Comment