No on sekin kuluva osa mutta kyllä etuvetareita saa silti useammin vaihtaa kun jakolaatikoita.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 luotettavuus
Collapse
X
-
Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia jakolaatikossa enkä muutenkaan ole sellaisista ongelmista kuullut.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
E46 320dat vm 2002
Ollut itselllä 1,5v/ 184500-219000=34500km
vaihdetut osat
-Termostaatit
-Ilmastoinnin siili
-Jäähdytin nesteet
nämä takuun piikkiin lasku 420e oem osat
-takajarrupalat (20e)
-etuiskarit tarvike (200e)
-koiranluut (n:25e)
-3x öljy/suodatinhuolto (yht n:300e)
-Moottorin tukikumit (100e)
työt tehty itse poislukien termari/siilihomma.
Omat huollot/rempat maksaneet 645e +termarihomma 420e.
Comment
-
-
Toppi: Mistä ihmeestä olet keksinyt, että jakolaatikot hajoilee??? Itse en ole kuullut yhdestäkään hajonneesta. Ja Laakkosen herttoniemen pisteestä ei ole koskaan edes sellasta myyty!Now: E39 530dA 2003
Ex: 330xda M-sport2, Audi A6 2,4a, BMW E46 316i, Volvo 240 -87, Citroen Xsara VTS, VW Golf VR6, Opel Astra GSI, BMW E34 525iA, BMW 116i, Seat Ibiza 1,6i, Mazda 323 1,6i
Comment
-
-
Kerätäänkö tänne näitä kokemuksia? Noh omat:
-01 318i m43 touring. Omistanu alle puolivuotta. 216tkm-222tkm.
Vaihdettu:
Huohottajan letkuja = oli poikki
Moniurahihnat, rullat kiristimet = piti ääntä
Täys kansiremontti. (uudet hilppeet, tiivisteet, koneistukset) = pamahti kansipultti poikki. Tiedossa toinenki tapaus, josta juuri samasta kohtaa kansipultti katkennu.
Muuten pelittäny kyllä iha ok.
Comment
-
-
Kyllähän jos e46 (diesel)vessan hankkii, niin on hyvä varautua tonnilla-parilla per vuosi tekemään remppaa jos ostaa sellasen mihin ei oo vaihdettu kun jarruja, öljyjä ja suodattimia...
Nyt viimeksi eilen meni kampuran hihnapyörä.
Mitä muuta isompaa mieleen tulee niin alatukivarret, iskarit, raidetangot, koiranluut, puslia, termarit, hehkut ja hehkuyksikkö, moottorin tukikumit, pakoputken värähtelynvaimennin ja akku vaihdettu. Kuluvia osiahan noi suurin osa tietty on...Odotan sitä päivää kun leikkaa suutin/laatikko/turbo kiinniTesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Originally posted by ämxä View PostMulla oli paisuntasäiliössä reikä ja vissii taas mistä helvetistä johtuu? katastus ukkoki sano että ollu paljo e46:sisa näitä jähäri nestee vuotoja______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by Joonas.k View PostToppi: Mistä ihmeestä olet keksinyt, että jakolaatikot hajoilee??? Itse en ole kuullut yhdestäkään hajonneesta. Ja Laakkosen herttoniemen pisteestä ei ole koskaan edes sellasta myyty!
Comment
-
-
Originally posted by ämxä View PostMulla oli paisuntasäiliössä reikä ja vissii taas mistä helvetistä johtuu? katastus ukkoki sano että ollu paljo e46:sisa näitä jähäri nestee vuotoja
Comment
-
-
paisuntasäiliö ei ole ihan kuten autoissa yleensä, vapaa ilmatila muuta jäähdytyssysteemiä ylempänä, vaan se on vähän omintakeisesti syylärinkyljessä. Luulisin, että on herkkä myös veden määrälle. Jos korkki on jumissa ja järjestelmä vettä täynnä, jostain pettää varmasti. Yritän itse olla ylitäyttämättä, koska ilma joustaa paremmin. Sori OT, omaan 325 avoon tulee niin vähän kilsoja, ettei pysty sanomaan luotettavuudesta. Öljyä ja bensaakin menee hiukan enemmän kuin olen tottunut, mutta kilsojakin on kohta 200 tkm.
Comment
-
-
Originally posted by ///Jone View PostEttei johtuisi hajonneesta paisarinkorkista. :think
itse asiassa jo neljässä e46 mitä oon nähny niin joko paisari/syyläri on mosahtanu tai se on pullistunu. Juurikin rikki olevan korkin johdosta. Uusi korkki maksaa alta 20e ja se kannattaa vaihtaa heti kun auton hankkii jos sitä ei ole hetki sitten varmuudella vaihdettu. Itelläkin on tulossa molempiin perheen autoihin uudet korkit.sigpic
Comment
-
Comment