Morjens!
Nyt tuli sormi suuhun tilanne saksalaisen ihmeen kanssa, autolla ajettu nyt joku puolivuotta ilman minkään näköistä ongelmaa. Viikon aikana kuitenkin jatkuvalla syötöllä jäähdytinnestevalo on alkanut palamaan, ja nestettä saa olla lisäämässä kokoaika, eli noin 3-4 litraa viikon aikana.
Koitettu on konepelti auki käyttää kierroksilla konetta mutta MISTÄÄN sitä jäähdytinnestettä ei tule ulos. Pakko se kuitenkin jostain on vuotaa, letkut ovat aina kuumat ja pehmeät joten kannentiiviste se tuskin on, eikä öljyn seassa ole mitään... ideoita? kokemuksia?
Toinen ongelma on myös se että auto ei puhalla sisälle mitään muuta kuin viileätä / neutraalia ilmaa. Eli lämmitykset ovat hävinneet samalla rykäyksellä. Onko vika kennossa? lämpötilan säätönapissa?
Olen myös lukenut kennon puhdistuksesta mutta miten iso ja työläs homma on ruveta edes selvittämään onko se kenno likainen vai ei ?
Kokemuksia, kohtalotovereita, ratkaisuja?
auto E46 -00 318
THANKS!
Nyt tuli sormi suuhun tilanne saksalaisen ihmeen kanssa, autolla ajettu nyt joku puolivuotta ilman minkään näköistä ongelmaa. Viikon aikana kuitenkin jatkuvalla syötöllä jäähdytinnestevalo on alkanut palamaan, ja nestettä saa olla lisäämässä kokoaika, eli noin 3-4 litraa viikon aikana.
Koitettu on konepelti auki käyttää kierroksilla konetta mutta MISTÄÄN sitä jäähdytinnestettä ei tule ulos. Pakko se kuitenkin jostain on vuotaa, letkut ovat aina kuumat ja pehmeät joten kannentiiviste se tuskin on, eikä öljyn seassa ole mitään... ideoita? kokemuksia?
Toinen ongelma on myös se että auto ei puhalla sisälle mitään muuta kuin viileätä / neutraalia ilmaa. Eli lämmitykset ovat hävinneet samalla rykäyksellä. Onko vika kennossa? lämpötilan säätönapissa?
Olen myös lukenut kennon puhdistuksesta mutta miten iso ja työläs homma on ruveta edes selvittämään onko se kenno likainen vai ei ?
Kokemuksia, kohtalotovereita, ratkaisuja?
auto E46 -00 318
THANKS!
Comment