Originally posted by ArskaAde
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 318i 2008 140tkm kulutus nousut
Collapse
X
-
Originally posted by jake2710 View PostJos anturissa vika, niin ei mene kuin homomoodissa, eli lambda 1.
Mites sitten jos kytkee testerillä pakkopolton esim 10000km välein, niin tehdäänkö siinä NOXin työ manuaalisesti ja lähteekö pakkopoltto edes päälle kun NOX katkonainen ?
Mikä noista Noxeista hajoaa kun tuntuu olevan sääntö tuo viallisuus ?
Comment
-
-
Originally posted by Rado View PostEli katti täyttyy pikkuhiljaan skeidasta ja NOXin viallisuus rikkoo pikkuhiljaan muutakin ?
Mites sitten jos kytkee testerillä pakkopolton esim 10000km välein, niin tehdäänkö siinä NOXin työ manuaalisesti ja lähteekö pakkopoltto edes päälle kun NOX katkonainen ?
Mikä noista Noxeista hajoaa kun tuntuu olevan sääntö tuo viallisuus ?
Jos menee homo moodissa niin ei kerry NOx:ia. Laihalla kertyy.
Comment
-
-
Originally posted by Rado View PostTarkentaisitko ?
Laihalla syntyy palamisjätettä(kö) ?
Mitä haittaa katkonaisesta/viallisesta NOX:sta on pikkuhiljaan koneelle yms ?
-kuluttaa enemmän polttoainetta.
edit. vastattu tohon alla olevaan, eli noin 1 litra.Last edited by jake2710; 11-11-2014, 23:16.
Comment
-
-
Nyt on tehty pitkä ajo n.100km reilulla vauhdilla. Käytin vain vitos vaihdeta ja pidin kierrokset siinä 3500-4500rpm. Sen jälkeen luettiin vikakoodit, mitään vikakoodeja ei ollut enää
. Kerätty mg määrä on tippunut 451mg:stä ja nyt on vain 46mg. Joten tuntuu että vika korjaantui reippaalla ajolla, oli vissin vähän tukossa kun oli paljon lyhyttä kaupunkiajoa.
E90 318i 04/2008 (N43B20)
Comment
-
-
Originally posted by ArskaAde View PostNyt on tehty pitkä ajo n.100km reilulla vauhdilla. Käytin vain vitos vaihdeta ja pidin kierrokset siinä 3500-4500rpm. Sen jälkeen luettiin vikakoodit, mitään vikakoodeja ei ollut enää
. Kerätty mg määrä on tippunut 451mg:stä ja nyt on vain 46mg. Joten tuntuu että vika korjaantui reippaalla ajolla, oli vissin vähän tukossa kun oli paljon lyhyttä kaupunkiajoa.
Et ilmeisesti pakottanut edes polttoa käyntiin, ts. auto itse hoisi homman?E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostHyvä!
Et ilmeisesti pakottanut edes polttoa käyntiin, ts. auto itse hoisi homman?E90 318i 04/2008 (N43B20)
Comment
-
-
Originally posted by ArskaAde View PostJoo en pakottanut lähdin vain ajamaan. En tiedä pitäisikö vaihtaa se 2A98 Kampiakselin asentoanturi kun se ei ole heittänyt nyt viikkoon mitään vikakoodeja :think.
Vaihda tuo mahdollisesti joskus jumiutunut imupuolen solenoidi - tai anna olla vaan jos ei ole vikakoodia tullut takaisin.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Comment