No nyt toimii paljon paremmin. Ainakaan parilla vedolla ei ign:t juurikaan pudonnu vaihteen vaihdossa.
Latasin tuon MHDn V5 E40 flashin. Ei menny mitään lisämaksuja, kun olin jo aikaisemmin maksanut e40 kartasta. Piru että vetää hyvin, verrattuna aikaisempiin.
Taitaa olla ettei korkeilla kierroksilla saa enempää ahtamaan ilman inlettien laittoa? Vieläkin tuo targetti elää ylös-alas jollain kierrosalueella.
Latasin tuon MHDn V5 E40 flashin. Ei menny mitään lisämaksuja, kun olin jo aikaisemmin maksanut e40 kartasta. Piru että vetää hyvin, verrattuna aikaisempiin.
Taitaa olla ettei korkeilla kierroksilla saa enempää ahtamaan ilman inlettien laittoa? Vieläkin tuo targetti elää ylös-alas jollain kierrosalueella.
Harmi, että sulla on se IJE0S. Täytyy vähän tutustuu siihen että miltä ne kartat näyttää, jos on hyvin samanlaiset niin sitte se on helppo tehä samanlainen mitä mulla oli. Jenkkipoijjaat on vääntäny ahtopaineensäätölogiikkaa uusiks ni nyt ahtojen määritys halutunlaiseks onnistuu aika paljon helpommin tuner prolla ja MHDlla. Mullakin jäi tuolla 5500-6000rpm:n kohalla ahdot tonne samalle tasolle ja noi on kuitenki noita MHDn valmiita karttoja ni ei niissä oo yritetty repii ahtoja kovin ylös loppupäässä, kun ei ne ahtimet siitä tykkää. 
E60: 

Comment