En ostais uusia turboja vaan vanhat modaukseen ja uudet kamppeet sisälle, osan työstä voi tehdä itse jos löytyy osaamista, isompaa ahtopuolta = aukkoa isommaks ja uutta siipeä sinne niin riittää + 450 Hp. siivet+laakerit/akselit+tiivistekitti+puhallus ei paljon maksa.
Jos löytyy paja joka katsoo tasapainotuksen kohdilleen niin päivässä tehtynä 500-700 eeroa niin koko paketti uusittu. Ja taas mennään 100tkm hienosti.
Turbot ei ole mitään adamantiumhieroglyfiikkaa, ainoa mikä on tarkkaa on se tasapainoitettu akseli siipipyörineen, loput osat on ihan "bolt-on" tavaraa.
Jos löytyy paja joka katsoo tasapainotuksen kohdilleen niin päivässä tehtynä 500-700 eeroa niin koko paketti uusittu. Ja taas mennään 100tkm hienosti.
Turbot ei ole mitään adamantiumhieroglyfiikkaa, ainoa mikä on tarkkaa on se tasapainoitettu akseli siipipyörineen, loput osat on ihan "bolt-on" tavaraa.
Comment