Ihan sellanen silkinpehmeähän se XHP ei sit ole ainakaan kolmos stagella. Sen puolesta kandee ottaa ittelle lisenssi, niin voi testailla ja valita mieluisimman kartan.
Ittelläkin se meni stage 1,2 ja 3 eikä tarvinnu takasin päin vaihtaa...
Miten skulaa manuaalipuolella? Tulee käytettyä aika paljon omassa..
D:llä se on aika pehmeä. Sportti on juurikin sitten sporttia. Ei enää kovin pehmeää mutta sitäkin nopeammat vaihdot
e60 535d LCI oli samanlainen stage 3:lla, D:llä ihan normaalin tuntuinen, sportilla ei köröttelyä viitsinyt ajaa lainkaan, mutta radalla sport toimi kuin ajatus.
Ihan sellanen silkinpehmeähän se XHP ei sit ole ainakaan kolmos stagella. Sen puolesta kandee ottaa ittelle lisenssi, niin voi testailla ja valita mieluisimman kartan.
D:llä se on aika pehmeä. Sportti on juurikin sitten sporttia. Ei enää kovin pehmeää mutta sitäkin nopeammat vaihdot
Joo. Ostan oman lisenssin, niin saa leikkiä niin paljon ku haluaa
Mulla muuten toimii nätisti laatikko. Vaihtaa parhaimmillaan niin, ettei huomaa ku kierroslukumittarista...
Olikohan se 150€. Käy kissvesalalla asennuttumassa esimerkiksi. Ota se stage 3! Et taatusti kadu. Itse olen tykännyt erittäin paljon
Joo. Ostan oman lisenssin, niin saa leikkiä niin paljon ku haluaa
Mulla muuten toimii nätisti laatikko. Vaihtaa parhaimmillaan niin, ettei huomaa ku kierroslukumittarista...
Mitäs xhp lisenssi maksaa tänäpäivänä? Löytyy iteltä mm tuo MHD wifi obd2 dongle. Sillähän fläsäytys onnistunee? Auto siis 2008 335xi. Mitä stagea tuohon suosittelette? :think
Olikohan se 150€. Käy kissvesalalla asennuttumassa esimerkiksi. Ota se stage 3! Et taatusti kadu. Itse olen tykännyt erittäin paljon
Vanhemman TCU:n omistajille eivät tule valittavaksi XHP:n sovellukseen eli ei voi flashata koska eivät ole tuettuja.
Mitäs xhp lisenssi maksaa tänäpäivänä? Löytyy iteltä mm tuo MHD wifi obd2 dongle. Sillähän fläsäytys onnistunee? Auto siis 2008 335xi. Mitä stagea tuohon suosittelette? :think
- Aiemmassa postauksessa mainitut "täysin uudet" version 3 OTS mapit toimivat ainakin 335i:n kohdalla vain 03/2007 jälkeen valmistetuissa autoissa, joiden 6HP-vaihdelaatikoissa on uudemman revision TCU
Mitä tarkoitat tässä toimimisella? Ei toimi vai ei voi flashata?
- Pari päivää sitten tulleen XHP-lisenssi- ja -mobiilisovellusuudistuksen myötä minkä tahansa OTS mapin omistaja saa loput mapit ilmaiseksi. Eli esim. mä, jolla oli aiemmin pelkästään stage 2 hommattuna, saa nyt staget 1 ja 3 vapaasti käyttöön
- Custom-moduuli tulee ilmaiseksi mukana kaikille eli vaihtokohtia, torque limittejä yms. pääsee säätämään ilman aiemmin vaadittua custom-lisenssiä
- Aiemmassa postauksessa mainitut "täysin uudet" version 3 OTS mapit toimivat ainakin 335i:n kohdalla vain 03/2007 jälkeen valmistetuissa autoissa, joiden 6HP-vaihdelaatikoissa on uudemman revision TCU
Oliko tästä tarkempaa tietoa (aikataulua, ominaisuuksia, yhteensopivuuksia) missään saatavilla? Nimimerkillä Kiinnostunut Oulusta.
Huonoja nuo on mitään infoa antamaan ulos, itse olen pelkästään sen tiedon varassa mitä antavat ulos tuolla xHP dealereiden fb-ryhmässä. Ilmoittelen kyllä heti tännekin kun jotain uutta kuuluu tuon osalta, nimimerkillä kaksi omaa lehmää ojassa.
You have already bought an xHP product but you are not sure how to flash your car? Don’t want to flash your car by yourself? Don’t want to read into the details? You have no device? No problem. Search our dealer network, to find someone do the work for you!
Tuolta XHP:n sivuilta saa haettua vaikka kaupungin perusteella lähimmät viralliset yhteistyökumppanit.
Siellä oli ECU Helsinkiä, Bmwohjelmointia ynnä muuta tarjolla.
Leave a comment: