memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tommylee
    replied
    Originally posted by TMB View Post
    Ihan sellanen silkinpehmeähän se XHP ei sit ole ainakaan kolmos stagella. Sen puolesta kandee ottaa ittelle lisenssi, niin voi testailla ja valita mieluisimman kartan.

Ittelläkin se meni stage 1,2 ja 3 eikä tarvinnu takasin päin vaihtaa...
    Miten skulaa manuaalipuolella? Tulee käytettyä aika paljon omassa..

Leave a comment:

• isolohko
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    D:llä se on aika pehmeä. Sportti on juurikin sitten sporttia. Ei enää kovin pehmeää mutta sitäkin nopeammat vaihdot
    e60 535d LCI oli samanlainen stage 3:lla, D:llä ihan normaalin tuntuinen, sportilla ei köröttelyä viitsinyt ajaa lainkaan, mutta radalla sport toimi kuin ajatus.

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Ihan sellanen silkinpehmeähän se XHP ei sit ole ainakaan kolmos stagella. Sen puolesta kandee ottaa ittelle lisenssi, niin voi testailla ja valita mieluisimman kartan.

D:llä se on aika pehmeä. Sportti on juurikin sitten sporttia. Ei enää kovin pehmeää mutta sitäkin nopeammat vaihdot

Leave a comment:

• TMB
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Joo. Ostan oman lisenssin, niin saa leikkiä niin paljon ku haluaa
    Mulla muuten toimii nätisti laatikko. Vaihtaa parhaimmillaan niin, ettei huomaa ku kierroslukumittarista...

Leave a comment:

• tommylee
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Olikohan se 150€. Käy kissvesalalla asennuttumassa esimerkiksi. Ota se stage 3! Et taatusti kadu. Itse olen tykännyt erittäin paljon
    Joo. Ostan oman lisenssin, niin saa leikkiä niin paljon ku haluaa
    Mulla muuten toimii nätisti laatikko. Vaihtaa parhaimmillaan niin, ettei huomaa ku kierroslukumittarista...

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Mitäs xhp lisenssi maksaa tänäpäivänä? Löytyy iteltä mm tuo MHD wifi obd2 dongle. Sillähän fläsäytys onnistunee? Auto siis 2008 335xi. Mitä stagea tuohon suosittelette? :think
    Olikohan se 150€. Käy kissvesalalla asennuttumassa esimerkiksi. Ota se stage 3! Et taatusti kadu. Itse olen tykännyt erittäin paljon

Leave a comment:

• tommylee
    replied
    Originally posted by palze View Post
    Vanhemman TCU:n omistajille eivät tule valittavaksi XHP:n sovellukseen eli ei voi flashata koska eivät ole tuettuja.
    Mitäs xhp lisenssi maksaa tänäpäivänä? Löytyy iteltä mm tuo MHD wifi obd2 dongle. Sillähän fläsäytys onnistunee? Auto siis 2008 335xi. Mitä stagea tuohon suosittelette? :think

Leave a comment:

• palze
    replied
    Originally posted by hpniemi View Post
    Mitä tarkoitat tässä toimimisella? Ei toimi vai ei voi flashata?
    Vanhemman TCU:n omistajille eivät tule valittavaksi XHP:n sovellukseen eli ei voi flashata koska eivät ole tuettuja.

Leave a comment:

• hpniemi
    replied
    Originally posted by palze View Post
    Jatketaan yksinpuhelua vielä vähän:

- Aiemmassa postauksessa mainitut "täysin uudet" version 3 OTS mapit toimivat ainakin 335i:n kohdalla vain 03/2007 jälkeen valmistetuissa autoissa, joiden 6HP-vaihdelaatikoissa on uudemman revision TCU
    Mitä tarkoitat tässä toimimisella? Ei toimi vai ei voi flashata?

Leave a comment:

• palze
    replied
    Jatketaan yksinpuhelua vielä vähän:

- Pari päivää sitten tulleen XHP-lisenssi- ja -mobiilisovellusuudistuksen myötä minkä tahansa OTS mapin omistaja saa loput mapit ilmaiseksi. Eli esim. mä, jolla oli aiemmin pelkästään stage 2 hommattuna, saa nyt staget 1 ja 3 vapaasti käyttöön
    - Custom-moduuli tulee ilmaiseksi mukana kaikille eli vaihtokohtia, torque limittejä yms. pääsee säätämään ilman aiemmin vaadittua custom-lisenssiä
    - Aiemmassa postauksessa mainitut "täysin uudet" version 3 OTS mapit toimivat ainakin 335i:n kohdalla vain 03/2007 jälkeen valmistetuissa autoissa, joiden 6HP-vaihdelaatikoissa on uudemman revision TCU
    Last edited by palze; 13-04-2020, 17:34.

Leave a comment:

• palze
    replied
    Uutta softaa tarjolla 135i- ja 335i-autoihin!

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Oliko tästä tarkempaa tietoa (aikataulua, ominaisuuksia, yhteensopivuuksia) missään saatavilla? Nimimerkillä Kiinnostunut Oulusta.
    Huonoja nuo on mitään infoa antamaan ulos, itse olen pelkästään sen tiedon varassa mitä antavat ulos tuolla xHP dealereiden fb-ryhmässä. Ilmoittelen kyllä heti tännekin kun jotain uutta kuuluu tuon osalta, nimimerkillä kaksi omaa lehmää ojassa.

Leave a comment:

• TMB
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Paitsi että xHPlta on keväällä tulossa myös DCT-lootaan ratkaisu.
    Oliko tästä tarkempaa tietoa (aikataulua, ominaisuuksia, yhteensopivuuksia) missään saatavilla? Nimimerkillä Kiinnostunut Oulusta.

Leave a comment:

• Andylooppi
    replied
    Originally posted by RRR77 View Post
    Kuka laittaa xhp:tä pk-seudulla?
    You have already bought an xHP product but you are not sure how to flash your car? Don’t want to flash your car by yourself? Don’t want to read into the details? You have no device? No problem. Search our dealer network, to find someone do the work for you!

Tuolta XHP:n sivuilta saa haettua vaikka kaupungin perusteella lähimmät viralliset yhteistyökumppanit.

Siellä oli ECU Helsinkiä, Bmwohjelmointia ynnä muuta tarjolla.

Leave a comment:

• RRR77
    replied
    Kuka laittaa xhp:tä pk-seudulla?

Leave a comment:

Working...
X