memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TON-III
    replied
    Oman F13 laatikko on tuntunut toiminnaltaan 'pyöreältä' samalla kun ihastellut vastaavien ZF8:n toimintaa esim. Giulia 2.0 T:n ja BMW G20 2.0 T:n yhteydessä jotka vaihtaneet melkein yhtä napakasti kuin VW:n dsg. Nyt stage 2 sisällä, dieselin perässä ZF8:sta se 'isoin möykky' (eli 'epäherkin'), nyt päästiin silti aika liki tuota dsg olosuhdetta.
    Last edited by TON-III; 23-03-2020, 09:25.

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by mmie View Post
    Mitäs xhp:n asennusfirmoja mahtaisi olla lähimpänä kymenlaaksoa, kellään kokemuksia?
    Kysyppä Nick Makkis

    Leave a comment:


  • mmie
    replied
    Mitäs xhp:n asennusfirmoja mahtaisi olla lähimpänä kymenlaaksoa, kellään kokemuksia?

    Leave a comment:


  • TKb
    replied
    Kiitos tiedosta. Tyhmä kun näistä ei ymmärrä 😅

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by TKb View Post
    Ilmeisesti kyseistä softaa ei saa 7 vaihteiseen automaattiin?
    Originally posted by Petsku333 View Post
    Se on tuplakytkin DCT ihan eri toimintaperiaate, ei saa.
    Paitsi että xHPlta on keväällä tulossa myös DCT-lootaan ratkaisu.

    Leave a comment:


  • Petsku333
    replied
    Originally posted by TKb View Post
    Ilmeisesti kyseistä softaa ei saa 7 vaihteiseen automaattiin?
    Se on tuplakytkin DCT ihan eri toimintaperiaate, ei saa.

    Leave a comment:


  • TKb
    replied
    Ilmeisesti kyseistä softaa ei saa 7 vaihteiseen automaattiin?

    Leave a comment:


  • sambsbe
    replied
    Softa

    Omaan lci 530d jossa karalan lastu kävin kyseisen softan laittamassa stage 3 ja todella tyytyväinen, kulutus tippu 0,8l matka ajossa menee 5,7l nytten. Eikä todellakaan ole mitään repivää vaihtoa, voin suositella 🤘

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Muistelisin että 700/710nm sisäiseen vääntöön rajaa vakio laatikonsofta, kun oikein ilmoitetaan. Mutta, onko täällä tietäjiä onko sillä sisäisellä vääntölukemalla merkitystä xHP softan öljynpaineisiin vielä korkeampien vääntöjen osalta, vai puskeeko täyttä painetta?

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Vaihdelaatikon ohjelmassa muistaakseni vikaraja oli 700nm.
    Tämä on siis ohjelman sisäistä, laskettua vääntöä.
    Täysi öljynpaine taisi olla 620nm jälkeen, taas laskennallisesti, ohjelmassa.
    Pitkä aika, kun viimmeiksi olen noita tuijottanut, mutta kokoluokan pitäisi olla kohdillansa.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Tässähän ei todellakaan ole kyse vaihteiston luistamisesta, kuten itsekkin ensin virheellisesti kirjoitin, vaan vaihteiston vääntörajan ylittymisestä.

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Väännöt on kerrottu oikein eli lipsahtamiseen on montakin syytä, kylmät tai kuumat vaihteistoöljyt, vanhat vaihteistoöljyt, kulunut mekatroniikka, turbiini, pieni ruopaisu ja tarraa kiinni. Jos tuo on tapahtunut vain kerran niin ei vielä hätää. X35d vääntö on vain niin kova, että jos on pienikin kuluma tai epäkohta niin hajoaa varmasti.
    Eli väännöt on tuossa autossa vain 600nm vai oletko vaihdelaatikon softaa muuttanut samalla?

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Eli ohjelmassa todellinen moottorivääntö on rajattu vakio vaihtoistosoftan rajojen mukaan?

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Väännöt on kerrottu oikein eli lipsahtamiseen on montakin syytä, kylmät tai kuumat vaihteistoöljyt, vanhat vaihteistoöljyt, kulunut mekatroniikka, turbiini, pieni ruopaisu ja tarraa kiinni. Jos tuo on tapahtunut vain kerran niin ei vielä hätää. X35d vääntö on vain niin kova, että jos on pienikin kuluma tai epäkohta niin hajoaa varmasti.

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Tarkoitin sitä että laatikko on tipauttanut vaihteen pois koska todellinen vääntö ollut yksinkertaisesti liian suuri vrt. ilmoitettuun.

    Onko xHP:llä specsejä siitä, nouseeko linjapaineet sen mukaan onko vääntötieto 750nm, 850nm tai ylikin? Kaikki arvot käsittääkseni yli vakiosoftan rajoituksen.

    Leave a comment:

Working...
X