xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Oman F13 laatikko on tuntunut toiminnaltaan 'pyöreältä' samalla kun ihastellut vastaavien ZF8:n toimintaa esim. Giulia 2.0 T:n ja BMW G20 2.0 T:n yhteydessä jotka vaihtaneet melkein yhtä napakasti kuin VW:n dsg. Nyt stage 2 sisällä, dieselin perässä ZF8:sta se 'isoin möykky' (eli 'epäherkin'), nyt päästiin silti aika liki tuota dsg olosuhdetta.Last edited by TON-III; 23-03-2020, 09:25.
-
-
Mitäs xhp:n asennusfirmoja mahtaisi olla lähimpänä kymenlaaksoa, kellään kokemuksia?
Leave a comment:
-
-
Softa
Omaan lci 530d jossa karalan lastu kävin kyseisen softan laittamassa stage 3 ja todella tyytyväinen, kulutus tippu 0,8l matka ajossa menee 5,7l nytten. Eikä todellakaan ole mitään repivää vaihtoa, voin suositella 🤘
Leave a comment:
-
-
Muistelisin että 700/710nm sisäiseen vääntöön rajaa vakio laatikonsofta, kun oikein ilmoitetaan. Mutta, onko täällä tietäjiä onko sillä sisäisellä vääntölukemalla merkitystä xHP softan öljynpaineisiin vielä korkeampien vääntöjen osalta, vai puskeeko täyttä painetta?
Leave a comment:
-
-
.
Vaihdelaatikon ohjelmassa muistaakseni vikaraja oli 700nm.
Tämä on siis ohjelman sisäistä, laskettua vääntöä.
Täysi öljynpaine taisi olla 620nm jälkeen, taas laskennallisesti, ohjelmassa.
Pitkä aika, kun viimmeiksi olen noita tuijottanut, mutta kokoluokan pitäisi olla kohdillansa.
Leave a comment:
-
-
Tässähän ei todellakaan ole kyse vaihteiston luistamisesta, kuten itsekkin ensin virheellisesti kirjoitin, vaan vaihteiston vääntörajan ylittymisestä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostVäännöt on kerrottu oikein eli lipsahtamiseen on montakin syytä, kylmät tai kuumat vaihteistoöljyt, vanhat vaihteistoöljyt, kulunut mekatroniikka, turbiini, pieni ruopaisu ja tarraa kiinni. Jos tuo on tapahtunut vain kerran niin ei vielä hätää. X35d vääntö on vain niin kova, että jos on pienikin kuluma tai epäkohta niin hajoaa varmasti.
Leave a comment:
-
-
Eli ohjelmassa todellinen moottorivääntö on rajattu vakio vaihtoistosoftan rajojen mukaan?
Leave a comment:
-
-
Väännöt on kerrottu oikein eli lipsahtamiseen on montakin syytä, kylmät tai kuumat vaihteistoöljyt, vanhat vaihteistoöljyt, kulunut mekatroniikka, turbiini, pieni ruopaisu ja tarraa kiinni. Jos tuo on tapahtunut vain kerran niin ei vielä hätää. X35d vääntö on vain niin kova, että jos on pienikin kuluma tai epäkohta niin hajoaa varmasti.
Leave a comment:
-
-
Tarkoitin sitä että laatikko on tipauttanut vaihteen pois koska todellinen vääntö ollut yksinkertaisesti liian suuri vrt. ilmoitettuun.
Onko xHP:llä specsejä siitä, nouseeko linjapaineet sen mukaan onko vääntötieto 750nm, 850nm tai ylikin? Kaikki arvot käsittääkseni yli vakiosoftan rajoituksen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: