Niin millaisella liitännällä tämä JB4 on kiinni? Meneekö suoraan CAN väylään kiinni ?
TestOlla voi loggailla niin monta purkkia yhtäaikaa, kun haluaa.
xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Originally posted by P33P33 View PostTää on ihan ymmärrettävää, turhan paljon vaivannäköä kieltämättä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostEn kyllä lähde tuota meidän käyttistä tuhoamaan kun se nyt toimii about hyvin
JB4:llä ei edes map0:lla taida saada kunnolla logattua OBD:n kautta. Se syö väylää aina, kun se on kiinni. Pitäisi poistaa joku piuha sieltä ja ajaa joku standalone softa ECUun sisään. Vakion saisi ilmaiseksi mutta se ei taida oikein riittää sinne reilu 500Nm vääntöihin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P33P33 View PostJoo lukasin, harmi juttu. Laitoin Phenolle viestiä, jos se pystyis jeesaa, kun on tuon TestOn tehnyt, että mitä infoo Terrylle pitää lähettää, jotta tää ois mahollista. Katotaan kuin etenee.
Toimiikohan tuo INPA jos JB4 on Map 4:lla? vai pitikö olla map 0? Onko kukaan halukas testaamaan? Tässä on sitten tietty, että pitäs muokata BEF karttaa tai ladata kokonaan uus kartta MHD:llä JB4 poiskytkettynä. Taitaa mennä kyllä hankalaks!
Jollekkin todella innokkaalle voin kyllä väsätä vaikka 335is vastaavan kartan, jos haluu kokeilla puhtaalla flashillä :P (en voi tosin suositella)
JB4:llä ei edes map0:lla taida saada kunnolla logattua OBD:n kautta. Se syö väylää aina, kun se on kiinni. Pitäisi poistaa joku piuha sieltä ja ajaa joku standalone softa ECUun sisään. Vakion saisi ilmaiseksi mutta se ei taida oikein riittää sinne reilu 500Nm vääntöihin
Leave a comment:
-
-
Joo lukasin, harmi juttu. Laitoin Phenolle viestiä, jos se pystyis jeesaa, kun on tuon TestOn tehnyt, että mitä infoo Terrylle pitää lähettää, jotta tää ois mahollista. Katotaan kuin etenee.
Toimiikohan tuo INPA jos JB4 on Map 4:lla? vai pitikö olla map 0? Onko kukaan halukas testaamaan? Tässä on sitten tietty, että pitäs muokata BEF karttaa tai ladata kokonaan uus kartta MHD:llä JB4 poiskytkettynä. Taitaa mennä kyllä hankalaks!
Jollekkin todella innokkaalle voin kyllä väsätä vaikka 335is vastaavan kartan, jos haluu kokeilla puhtaalla flashillä :P (en voi tosin suositella)
Leave a comment:
-
-
Luitkin varmaan toiselta palstalta, että ei onnistu Testo-loggaus JB4:n kanssa.
Katsotaan, jos Burger saisi väännön lisättyä logattaviin parametreihin. Helpottaisi huomattavasti tämänkin asian tutkimista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostHyvää duunia jätkät
Osaakohan kukaan sanoa miten JB4 backend flashit raportoi väännöt eteenpäin ECU:lle?
Leave a comment:
-
-
Hyvää duunia jätkät
Osaakohan kukaan sanoa miten JB4 backend flashit raportoi väännöt eteenpäin ECU:lle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jacques View PostHyvä jos meistä on apua ja kiitos että raportoit eteenpäin!
En osaa sanoa onko softassa vääntöarvoja vääristelty. Täytyypä kysellä.
KTA:n ja Motoribitin penkeissä väännöksi on mitattu ~830nm. Muualla käsittääkseni 900+nm.. Penkkien eroista en edes aloita saarnausta.
Viime vuonna summasin omaa tilannetta näin: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=893
Ajossa ei laatikon lipeämistä huomaa, tuntuu kyllä todella jämäkältä. Onkohan missään graafia vakiotehoisen 335i/d täyskaasukiihdytyksestä ja vieläpä vakio/xHP stage 3 vertailu.Itellä oli kanssa motorbitin penkissä tuo 780nm "parhaimmassa" vedossa.
Mä itse asiassa eilen laitoin laatikkoon ihan vakio ohjelman ja huomasin logeista, ettei juuri mitään eroa luistossa, mutta tuolla stage 3:lla laatikon käytös on kyllä omaan makuun vaan huomattavasti parempi muuten. Mutta vakiotehoinen ois hiton hyvä verrokki näihin logeihin.
tässä 4-vaihteen logi. Vähän enemmän luistoa tuossa, missä painan kaasun pohjaa, niin tulee pieni luisto, mutta tuokin varmaan normaalin rajoissa
Ja niille ketkä harkitsee XHP:tä niin alkuun tosiaan vaikutti vaihdot todella kummallisilta, mutta näin viikon ajon jälkeen adaptaatiot tehny tehtävänsä ja alkaa olla todella miellyttävä.
Leave a comment:
-
-
Hyvä jos meistä on apua ja kiitos että raportoit eteenpäin!
En osaa sanoa onko softassa vääntöarvoja vääristelty. Täytyypä kysellä.
KTA:n ja Motoribitin penkeissä väännöksi on mitattu ~830nm. Muualla käsittääkseni 900+nm.. Penkkien eroista en edes aloita saarnausta.
Viime vuonna summasin omaa tilannetta näin: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=893
Ajossa ei laatikon lipeämistä huomaa, tuntuu kyllä todella jämäkältä. Onkohan missään graafia vakiotehoisen 335i/d täyskaasukiihdytyksestä ja vieläpä vakio/xHP stage 3 vertailu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jacques View PostKiitoksia avusta!
Ehkei ole paras graafi, mutta tässä dieselin vastine xHP stage 3 + custom softa: http://datazap.me/u/jacques/e90-335d...zoom=5850-6210
Leave a comment:
-
-
Kiitti kundit panostuksesta. Tää oli oikein hyvää referenssiä ja erittäin mielenkiintosta, koska en oo varma, että onko laatikon softa sekä bensassa että dieselissä suurinpiirtein samanlainen karttojen puolesta tai toki on monilta osin, mutta löytyykö sieltä jotain eroa juuri tämän raportoitavan väännön kannalta. Jos eroja on niin silloin joku kartta on vielä löytymättä XHPn jengiltä.
Sitten jos ajatellaan, että laatikon softat ovat molemmissa identtiset niin sitten toi kyllä kallistuu moottorin ECUn puolelle väkisinkin ja ECU lähettää jotain tietoa mikä rajotttuu 536nm.
XHPn kaveri just kirjotti yhelle foorumille, että normaali luisto turbiinissa olisi luokkaa 30-60 ja teillä molemmilla ja mulla myös se näyttää olevan 50-120 välillä, joten uskoisin, että tilanne on ihan hyvä vielä, tämä mutua tietenkin. Tai teille oikeestaan logit näyttäs vähän vähemmän luistoa ku mulla, mutta hyvin samaa luokkaa kuitenkin.
Ja mä oon jo laitellu tästä asiasta viestiä eteenpäin ja kiitos teidän ni pystyn antamaan lisää faktaa heille päin. Toivotaan, että jotain alkais selviimään mielellään ennen kesää
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia avusta!
Ehkei ole paras graafi, mutta tässä dieselin vastine xHP stage 3 + custom softa: http://datazap.me/u/jacques/e90-335d...zoom=5850-6210
Leave a comment:
-
-
Samaa tekee täälläkin, eli vääntö rajautuu 536nm. Auto 335i takaveto MHD OTS stage2+ ja XHP Stage3, lisäksi softattu MHD:lla MT asetuksella.
Luistoa ei taida kyllä juurikaan olla, vai luenko graaffia oikein?
Oletko P33P33 laittanut XHP jotain mailia tuosta?
Testasimme samalla Jacquesin diisseliä ja siinä ei kyllä tullut rajaa vastaa, mutta saa itse laittaa logia esille
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jacques View PostKaverilta kuulin tästä asiasta, siitähän on mainittu myös xhp:n manuaalissa:
Leave a comment:
-
Leave a comment: