memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tryffis
    replied
    Kannattaa myös pitää mielessä jos löytyy kaks autoa tai saa kaverin avuksi. Sieltähän löytyy pellin alta aika tehokas laturi kun pitää tyhjäkäynnillä.

Leave a comment:

• 330Driver
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Täytyy tunnustaa, että sama homma, mutta en ehkä uskalla toista kertaa lähteä leikkiin
    Sama täällä. ens kerralla parempi laturi matkassa.
    Tällä hetkellä ei ilmeisesti 335d stage 2 ja stage 3 välillä ole eroa kuin tuo manuaalipuoli?

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Kiitos linkeistä! Onko lisävirran kytkemisessä jotain ihmeitä?

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Originally posted by 330Driver View Post
    Itsellä tuli myös ongelma vastaan että xhp ei antanut fläshätä itse ohjelmaa sisään kun akussa alle 12V jännite vaikka autossa oli kiinni 10A einhellin laturi. Noh, käytin autoa ennen itse ohjeman asennusta 10min niin xhp antoi softata ohjelman sisään.
    Täytyy tunnustaa, että sama homma, mutta en ehkä uskalla toista kertaa lähteä leikkiin

Leave a comment:

• 330Driver
    replied
    Itsellä tuli myös ongelma vastaan että xhp ei antanut fläshätä itse ohjelmaa sisään kun akussa alle 12V jännite vaikka autossa oli kiinni 10A einhellin laturi. Noh, käytin autoa ennen itse ohjeman asennusta 10min niin xhp antoi softata ohjelman sisään.

Leave a comment:

• M-ERiMiEs
    replied
    Itse sain asennettua xhp:n just ja just 7a akkulaturin ja 95ah agm akun voimin, mutta aika kuitti toi akku oli asennuksen jälkeen joten joutu lataamaan akkua ennen kun sai ajettua stage3 kartan sisään.

Hommasin ton Maasin 35a virtalähteen jälkikäteen ja tein siihen itse 5m kaapelit mätänetin tarjonnasta.

Leave a comment:

• bemmeri
    replied
    Tämmöisen ostin aikoinaan ja hyvin on pelannut kaikki flashäykset, vianselvittelyt, yms. mitä autojen kanssa tullut eteen. Tuosta on isompikin versio "50a", mutta pärjää tuolla pienemmällä kunhan sammuttelee valot, puhaltimet, yms. turhat.

Ei tuo nyt niin kallis ole hankkia omaksi.

Edit. Akkukaapeleista saapi hyvät kaapelit tuolle. Ostaa pitemmät kaapelit, niin kaverille jää rakennella toiset pätkät.

Leave a comment:

• pyroz
    replied
    Tällaisen varassa itse flashasin: http://www.motonet.fi/fi/tuote/45556...i-MXS10-12V10A

Auton 100A akku ensin laturilla täyteen ja sitten jatkaa tuon varassa. Hyvin meni. Jos oikein muistan niin tuonkin voi tehdä kuitenkin kahdessa osassa. Ensin backup (30min) ja sitten voi ladata välissä akkua ja myöhemmin itse flashays (toiset 30min).
    Last edited by pyroz; 05-03-2018, 10:22.

Leave a comment:

• Heikkiher
    replied
    Melko vähäiseen käyttöön jotain perus OK virtalähdettä suositella?

Tälläisellä olen laittanut useaampaan E9x MHD:ta ja XHP:ta. Laita privaa jos tahdot tulla käymään (Espoo) niin voin antaa tuosta virtaa kun laitat softan.

Leave a comment:

• Happyhands
    replied
    Jos käyttö vähäistä niin menisin rohkeasti kysymään joltain korjaamolta illaksi lainaan/vuokralle. Ihan tavallinen pikku-ctekki ei tähän riitä, hörppäisee melkoiset virrat softailun aikana kun se ekalla kerralla vielä kestää pitkäänkin.

Leave a comment:

• aku1979
    replied

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by amisqo View Post
    Riittääkö tämmöseen hommaan iha tommonen perus bilteman 4A akku/ylläpitolaturi?
    Ei riitä jos akku on huono. Joku min 20A pitäis antaa. Kannattaa vaikka sitten lainata, mutta ei noi kalliita ole.
    Minkälaista piuhaa pitäisi ostella luuri-auto väliin? Luurissa USB-C
    OTG kaapeli + OBD- USB kaapeli
    Saako sitä orkkis tcu filua sieltä luurilta taltioitua sitten esim koneellekkin turvaan jos esim luuri hajoo tms?
    Saa jemmaan, tiedosto tuo on.
    Sori hiukka tyhmät kyssärit mut ei oo mitää hajua näistä hommista
    Ei muuta kuin sydämmentykytyksiä

Leave a comment:

• amisqo
    replied
    Originally posted by TMB View Post
    Tähänkin tulee karttapäivityksiä sen verran, että mukava kun on ittellä lelut päivittää mapit. Ekaan flässiin jos lainaa virtalähteen jostakin, niin aika pienellä investoinnilla pääsee.

Se eka flässi on äkkiä tunnin operaatio, niin ei sekään huoltohinnoilla ihan ilmaista ole.
    Riittääkö tämmöseen hommaan iha tommonen perus bilteman 4A akku/ylläpitolaturi?

Minkälaista piuhaa pitäisi ostella luuri-auto väliin? Luurissa USB-C

Saako sitä orkkis tcu filua sieltä luurilta taltioitua sitten esim koneellekkin turvaan jos esim luuri hajoo tms?

Sori hiukka tyhmät kyssärit mut ei oo mitää hajua näistä hommista

Leave a comment:

• TMB
    replied
    Kuka näitä laitteelee? Vai onko tääl tosiaan jokasella puhelinadapterit ja laturit millä tökitte tavaraa sisään?
    Tähänkin tulee karttapäivityksiä sen verran, että mukava kun on ittellä lelut päivittää mapit. Ekaan flässiin jos lainaa virtalähteen jostakin, niin aika pienellä investoinnilla pääsee.

Se eka flässi on äkkiä tunnin operaatio, niin ei sekään huoltohinnoilla ihan ilmaista ole.

Leave a comment:

• amisqo
    replied
    Kuka näitä laitteelee? Vai onko tääl tosiaan jokasella puhelinadapterit ja laturit millä tökitte tavaraa sisään?

Leave a comment:

Working...
X