Onko kukaan saanut asennettua lisävaloja ko autoon? Itse koetin asentaa ledvalopaneelin, mutta yritykseksi se jäi. En nimittäin onnistunut poraruuvien kanssa saamaan asennusjalkaa(rekisterikilpi- jalka) puskuriin kiinni. Muovipuskurin takana on niin kovaa rautaa että poraruuvit ei siihen pysty, ei vaan yksinkertaisesti uppoa. Kokeilin myös siten että poraan pienemmällä poralla alkureiät, tuokin oli todella työlästä, terä ei vaan meinannut porautua. Lopulta sain alkureiän, muttei siltikään poraruuvi siihen ruuvautunut, kierre vaan särkyi poraruuvista.
Asennusta aloittaessani ihmettelin että miksi rekisterikilpi oli teipattu, eikä ruuveilla kiinnitetty puskuriin, kuten yleensä. Syy ilmeisesti tuo sama(selvisi näin jälkeen päin), ettei siihen saa ruuveja uppoamaan.
Osuinko ruuvilla sitten väärään kohtaan, onko siellä puskurin takana pehmeämpää rautaa vai miten, avuista olisin kiitollinen.
....... joo, ja niille jotka heti ajattelee miten ruma tuo olisi, olen samaa mieltä, se on hel*#¤tin ruma asennus -tapa. Mutta tässä mennään turvallisuus edellä, pitää nähdä eteensä.
Asennusta aloittaessani ihmettelin että miksi rekisterikilpi oli teipattu, eikä ruuveilla kiinnitetty puskuriin, kuten yleensä. Syy ilmeisesti tuo sama(selvisi näin jälkeen päin), ettei siihen saa ruuveja uppoamaan.
Osuinko ruuvilla sitten väärään kohtaan, onko siellä puskurin takana pehmeämpää rautaa vai miten, avuista olisin kiitollinen.
....... joo, ja niille jotka heti ajattelee miten ruma tuo olisi, olen samaa mieltä, se on hel*#¤tin ruma asennus -tapa. Mutta tässä mennään turvallisuus edellä, pitää nähdä eteensä.
Comment