Täällä taas.. 3 viikkoahan sitä riemua melkein kestikin, kun auto pelasi Auto siis aiemmin antoi nokka-akselista tuota vikakoodia mistä olikin ylempänä ja huollossa sitten vaihtoivat päittäin vanoksen solenoideja pako- ja imupuolelta. Auto toimikin nätisti tähän iltaan asti ja nyt valoissa veti kierrokset seilaten ja karmeeta pomputtamista ja lopulta myös sammui. Vikakoodia otin heti ja antoi koodit:
P0301, P0302, P0303, P0304 (ilmeisesti cylinder misfire?) Myös koodi P1554 löytyi, mutta äkkiseltään tuota en vielä tarkemmin tutkinut mihin viittaisi?
Tulpat vaihdettu vajaa 2kk sitten uusiin. Voiko tuo oirehtia näin, jos soleneoidin vaihdettu päittäin, mutta nyt siirtynyt sitten imupuolelta pakopuolelle? Alkaa usko horjumaan tän kanssa...
P0301, P0302, P0303, P0304 (ilmeisesti cylinder misfire?) Myös koodi P1554 löytyi, mutta äkkiseltään tuota en vielä tarkemmin tutkinut mihin viittaisi?
Tulpat vaihdettu vajaa 2kk sitten uusiin. Voiko tuo oirehtia näin, jos soleneoidin vaihdettu päittäin, mutta nyt siirtynyt sitten imupuolelta pakopuolelle? Alkaa usko horjumaan tän kanssa...
Comment