Alkaahan näitäkin olemaan jo paljon maailmalla päivitetyillä ahtimilla tai single turbo konversioina ja vakiolla voimansiirrolla. Korkeintaan manuaalin kohdalla ovat päivittäneet kytkimen. Sinkkuturbojen kohdalla puhutaan jo yli 600whp tehoista. Koskaan ei ole vielä sattunut netissä vastaan tarinoita vaihteiston ongelmista ainakaan pelkän ohjelmoinnin tuomien teholisäysten myötä. Kestää kyllä siis varmasti ja kaiken saa rikki yrittämällä
Täältä kannattaa lueskella aiheesta:
Tuo 456hv on sitten jo "FBO" eli full bolt on. Tarkoittaen JB4-piggyback, päivitetyt downpipet, päivitetty välijäähdytin ja ennen kaikkea metanoliruiskutus.
Ja sen verran pitää vielä kiusata pilkkua viilaamalla että JB4 ≠ lastu
Täältä kannattaa lueskella aiheesta:
Originally posted by ++500Nm
View Post
Ja sen verran pitää vielä kiusata pilkkua viilaamalla että JB4 ≠ lastu
Comment