Mitäs tuolta Burger Tuningilta kannattais nyt saman tien tilata? Auto tulee ihan puhtaasti katukäyttöön eikä missään nimessä rata-ajoon. Eli maksimirasitus mitä on odotettavissa on lienee se, että tyrkkään motarin rampista kaasupohjassa 2. ja 3. vaihteen läpi. Oon itse miettinyt, että laittas tämmösen setin:
-JB4 PNP (N54 stage 3)
-Dual cone intaket (en usko lisätehoihin, mutta lisäsuhinat on turboautojen suola)
-3" DP:t
-Oil catch can
Onko tuossa jotain mikä ei oo hintansa väärti tai puuttuuko jotain mitä olis viisasta samalla laittaa? IC ja ahtoputket on toki yks homma mikä vielä jäis laittamatta, mutta eikös niistä tule hyötyä lähinnä siinä, että tehot ei huku pitemmissä vedoissa?
Eihän teillä keillä hukkaportti pärisee oo auto ostettu tänä keväänä Kuopion Avain vaunusta? Se meni vikoineen Etelä-Suomeen. Voin sitten todistaa, että ne päris myytäessä ja tiesivät kyllä että toi vika on päällä.
-JB4 PNP (N54 stage 3)
-Dual cone intaket (en usko lisätehoihin, mutta lisäsuhinat on turboautojen suola)
-3" DP:t
-Oil catch can
Onko tuossa jotain mikä ei oo hintansa väärti tai puuttuuko jotain mitä olis viisasta samalla laittaa? IC ja ahtoputket on toki yks homma mikä vielä jäis laittamatta, mutta eikös niistä tule hyötyä lähinnä siinä, että tehot ei huku pitemmissä vedoissa?
Eihän teillä keillä hukkaportti pärisee oo auto ostettu tänä keväänä Kuopion Avain vaunusta? Se meni vikoineen Etelä-Suomeen. Voin sitten todistaa, että ne päris myytäessä ja tiesivät kyllä että toi vika on päällä.
Comment