Announcement

Collapse
No announcement yet.

Panoraamakatto suhisee E61, E91 jne...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MakeH
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1170
    • Vantaa

Napsuuko / natiseeko kellään tuo E61 panoraaman sisäverhous? Minulla tekee niin ja täytyy vissiin ajan kanssa tutkia, että mikä tuossa kiikastaa.

Comment

• wibzu
      Bimmer Rookie
      • Jan 2010
      • 149
      • Muurame

Muistaako kukaan ulkoa minkä kokoinen tuo säätö torx on? T20? Meinaa nimittäin suhistella melkoisesti yli 90kmh nopeuksissa.

edit: Ei ole ainakaan T20, sen verran löysästi heilui reiässä että en viitsinyt edes kääntää.
      Last edited by wibzu; 27-06-2011, 17:36.
      E91 320dA -06

Comment

• Pete--
        Bimmer Rookie
        • Apr 2011
        • 65
        • JKL

Originally posted by MakeH View Post
        Napsuuko / natiseeko kellään tuo E61 panoraaman sisäverhous? Minulla tekee niin ja täytyy vissiin ajan kanssa tutkia, että mikä tuossa kiikastaa.
        Mulla on just tämä sama ja harvinaisen ärsyttävää. Korjausta en ole vielä löytänyt. Natisee siis vain panoraama/aurinkosuoja kiinni.

Kaikki auton tiivisteet kattotiivisteet mukaanlukien on käyty läpi laakkosen myymällä "bemarin tiivisteiden erikoispurkilla", mutta ei auttanut kattoon.

"erikoispurkki" = silikonipurkin näköinen pieni tuubi joka maksaa 39€. Kielsivät käyttämästä normaalia silikonia.
        E61 535d M-Sport Touring

Comment

• JNIJNI
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 1483

Originally posted by Pete-- View Post
          Mulla on just tämä sama ja harvinaisen ärsyttävää. Korjausta en ole vielä löytänyt. Natisee siis vain panoraama/aurinkosuoja kiinni.
          BMW:llä on ainakin E91:n natinoihin korjaussarja. Muoviklipsut, joilla sisäverhous luukun ympärillä on kiinni, on tehty jotenkin erilaiseksi. Ei ole kallis homma, jos itse vaihtaa. Itse hain marmorilta, mutta natinat hävisi ennen kuin ehdin vaihtaa, joten ovat laatikossa odottamassa .

Osanumerot:
          51447123304 (klipsut)
          65771377052 (huopapalat)
          G21 LCI 330e xDrive 2022
          E93 M3

Comment

• Pete--
            Bimmer Rookie
            • Apr 2011
            • 65
            • JKL

Originally posted by JNIJNI View Post
            BMW:llä on ainakin E91:n natinoihin korjaussarja. Muoviklipsut, joilla sisäverhous luukun ympärillä on kiinni, on tehty jotenkin erilaiseksi. Ei ole kallis homma, jos itse vaihtaa. Itse hain marmorilta, mutta natinat hävisi ennen kuin ehdin vaihtaa, joten ovat laatikossa odottamassa .

Osanumerot:
            51447123304 (klipsut)
            65771377052 (huopapalat)
            Ei löytynyt E61 panoraamaan mitään korjaussarjoja, mutta sainpa natinat aikalailla hävitettyä... Korjauksena toimi tällä kertaa Runflat renkaiden vaihto Hankookkeihin
            E61 535d M-Sport Touring

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎