Napsuuko / natiseeko kellään tuo E61 panoraaman sisäverhous? Minulla tekee niin ja täytyy vissiin ajan kanssa tutkia, että mikä tuossa kiikastaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Panoraamakatto suhisee E61, E91 jne...
Collapse
X
-
Originally posted by MakeH View PostNapsuuko / natiseeko kellään tuo E61 panoraaman sisäverhous? Minulla tekee niin ja täytyy vissiin ajan kanssa tutkia, että mikä tuossa kiikastaa.
Kaikki auton tiivisteet kattotiivisteet mukaanlukien on käyty läpi laakkosen myymällä "bemarin tiivisteiden erikoispurkilla", mutta ei auttanut kattoon.
"erikoispurkki" = silikonipurkin näköinen pieni tuubi joka maksaa 39€. Kielsivät käyttämästä normaalia silikonia.E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
-
Originally posted by Pete-- View PostMulla on just tämä sama ja harvinaisen ärsyttävää. Korjausta en ole vielä löytänyt. Natisee siis vain panoraama/aurinkosuoja kiinni.
Osanumerot:
51447123304 (klipsut)
65771377052 (huopapalat)G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by JNIJNI View PostBMW:llä on ainakin E91:n natinoihin korjaussarja. Muoviklipsut, joilla sisäverhous luukun ympärillä on kiinni, on tehty jotenkin erilaiseksi. Ei ole kallis homma, jos itse vaihtaa. Itse hain marmorilta, mutta natinat hävisi ennen kuin ehdin vaihtaa, joten ovat laatikossa odottamassa .
Osanumerot:
51447123304 (klipsut)
65771377052 (huopapalat)E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
Comment