Tuli tuossa virtaongelmia. Maanantaina tuntui että pyöritti käyntiin hieman normaalia vaivalloisemmin. Ajelin n. 40km ja ei ongelmia. Tiistaina siirsin autoa ja lähti normaalisti käyntiin. Tänä aamuna ei startannut vaan mittaristo joulukuusi ja kongi soi. Radio toimi jne.
Apuvirralla heti käyntiin ja n. kymmenen minuutin pyörittelyn jälkeen latausvirta 14.8V ja akku moottori sammutettuna n. 13V. Ajelin nelisen tuntia kotiin ja ei ongelmia. Nyt kun on seisonut muutaman tunnin niin salavalikon kohta 9.0 UB näytti 12.2V. iskin Ctekin yöksi latailemaan. Onko aika uusia akku vai mikähän kiikastaa. Epäilisin että on alkuperäinen 2006vm akku.
Jaa-a, keltaselle jää vaikka 12h oli latauksessa, kaippa se on uusi hommattava. Kukas Hyvinkään alueella kuittaisi akun vaihdetuksi pientä korvausta vastaan ens viikolla?
Jos joku tätä lukee myöhemmin niin, jos ei ole IBS eli miinuspiuhassa jotain lisäboksia piuhoineen kiinni, niin ei tarvitse kertoa autolle akun vaihtoa. Näin olen ymmärtänyt ja ei ole mitään ongelmia ollut itsellä ainakaan viimiseen 500km.
Apuvirralla heti käyntiin ja n. kymmenen minuutin pyörittelyn jälkeen latausvirta 14.8V ja akku moottori sammutettuna n. 13V. Ajelin nelisen tuntia kotiin ja ei ongelmia. Nyt kun on seisonut muutaman tunnin niin salavalikon kohta 9.0 UB näytti 12.2V. iskin Ctekin yöksi latailemaan. Onko aika uusia akku vai mikähän kiikastaa. Epäilisin että on alkuperäinen 2006vm akku.
Jaa-a, keltaselle jää vaikka 12h oli latauksessa, kaippa se on uusi hommattava. Kukas Hyvinkään alueella kuittaisi akun vaihdetuksi pientä korvausta vastaan ens viikolla?
Jos joku tätä lukee myöhemmin niin, jos ei ole IBS eli miinuspiuhassa jotain lisäboksia piuhoineen kiinni, niin ei tarvitse kertoa autolle akun vaihtoa. Näin olen ymmärtänyt ja ei ole mitään ongelmia ollut itsellä ainakaan viimiseen 500km.
Comment