Itsellä kesti nelisen kuukautta eli mun ajoilla 20tkm.
Tähän vedoten minulla sitten taisi kestää harvinaisen kauan se polttimo...
Kuuluisiko tuosta muuten tulla mittaristoon ilmoitus rikkonaisesta polttimosta? Omassani nimittäin ei tule tämän LED'in kohdalla, kaikista muista (Halogen) kyllä...
Tervehdys. Ostin juuri e91 kulkineen vuosimallia 2006. Siinä on xenon ajovalot ja huomasimpa siinä olevan nämä rinkulatkin. Mittaristo kitiseen palaneista polttimoista aina startatessa. Parkkien luulinkin palaneen vaan onhan siellä olematon sininen valo jonka vain pimeässä pystyy erottamaan. Alkuperäiset polttimot ovat tallessa, mutta ei siis paikalla. Kaiketi siel on jotku ledi-asennukset paikallaan. Antaako ledit valitusta palaneesta polttimosta? Kaikki valot kuitenkin näyttäis pelaavan.
Mistähän moiset polttimot vaihdetaan? Jos ostaa kirkkaat ledit tilalle ni tuleeko katsastuksessa kitinöitä? Ja valittaako palaneista valoista aina ledeillä?
Omaani vaihdoin ebd motorsportin 6w ledit ja katsastuksessa ei sanonu mitää.Valkoiset omani kylläkin ja ei tule mitään merkkivaloa palaneista lampuista noilla ledeillä.
Omassa jotkut random ledit antaa häiriötä radioon, se kun kuuluu paremmin kun testasin ilman valoja ajella. Oisko mitkä ledit sopivan kirkkaat ja testatusti radiohäiriöttömät?
Miten nämä ovat pelittäneet Jonhilla? Oletko tyytyväinen valotehoon?
Olin erittäin tyytyväinen. Ihan muutama vastaantulija vilkutteli valoja, varmaksi edes tiedä vilkuttelivatko puuttuvaa valotehoa. Auto oli minulla n. vuoden ja kilsojakin kertyi muistaakseni +30tkm, ilman ongelmia.
Kyseiseltä myyjältä ei kuitenkaan näyttäisi enää saavan noita..:think
E93 330dA LCI -10 M-Sport
F31 320d -12 Luxury Line
Tuli hankittua -07 E90 Pre-LCI, jossa on halogeenit ilman Angel Eyes:eja. Nyt kuitenkin kiinnostaisi nuo AE:t saada.
Lukasin ulkomaalaisia sivuja ja niiden mukaan LCI valot saisi asennettua suoraan tähän? Yritin etsiä OEM tuotteita, mutta en löytänyt niitä. Sen verran on uusi asia minulle, etten myöskään osaa katsoa mitään aftermarket tuotteita.
Osaisiko joku antaa neuvoja mitkä etuvalot kannattaa hankkia? Mielellään tietenkin OEM, mutta jos vastaavia saa halvemmalla niin nekin käyvät. Tahdon pitää ulkomuodon mahdollisimman originaalina.
Käytettynä esim ebaysta löytyy jos haluaa edullisemmin päästä, toki tuo salesafterin hinta on mielestäni erittäin kohtuullinen kahdesta uudesta umpiosta, saapahan kiiltävät, ehjät ja toimivat takuulla.
Comment