Terve kaikille !
Ensimmäinen viesti mutta suoraan asiaan.. Tuli hommattua tossa ensimäinen BMW e90 318d N47T koneella muutama kuukausi takaperin. Vuosimalli on 2011 ja 55tkm oli mittarissa ostohetkellä. Nyt 62tkm mittarissa ja moottorista alkoi kuulumaan samanlaista rallatusta kun ajaisi mopolla löysillä ketjuilla...
No tuli sitten tänään vietyä auto paikalliselle BMW jälleenmyyjälle kuunneltavaksi ja jakopäähän sieltä on menossa hajalle. BMW maksaa kaikki osat, 80% töistä ja sijarin vaidon ajaksi... Omaksi onnekseni ostin auton liikkeestä joten 20% siivun työkuluista maksaa autoliike. Takuuta ei siis ollut enään jäljellä.
Kiitokset kaikille tämänkin ketjun kirjoittelijoille, että tuli osattua kuunnella käyntiääntä oikealla tavalla ettei päässyt vika lopulliseen muotoonsa...
Ensimmäinen viesti mutta suoraan asiaan.. Tuli hommattua tossa ensimäinen BMW e90 318d N47T koneella muutama kuukausi takaperin. Vuosimalli on 2011 ja 55tkm oli mittarissa ostohetkellä. Nyt 62tkm mittarissa ja moottorista alkoi kuulumaan samanlaista rallatusta kun ajaisi mopolla löysillä ketjuilla...
No tuli sitten tänään vietyä auto paikalliselle BMW jälleenmyyjälle kuunneltavaksi ja jakopäähän sieltä on menossa hajalle. BMW maksaa kaikki osat, 80% töistä ja sijarin vaidon ajaksi... Omaksi onnekseni ostin auton liikkeestä joten 20% siivun työkuluista maksaa autoliike. Takuuta ei siis ollut enään jäljellä.
Kiitokset kaikille tämänkin ketjun kirjoittelijoille, että tuli osattua kuunnella käyntiääntä oikealla tavalla ettei päässyt vika lopulliseen muotoonsa...
Comment