Originally posted by kautsi300
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tarvitaanko eteläisessä Suomessa moottorinlämmitintä?
Collapse
X
-
Meinaa hiukan naurattaa koko topikki
Jos ei oo pakko lähtiä töihin, kun on 35 raitaa pakkasta tai siitä ylös päin. Puhumalla selviää kun auto ei lähe käyntiin NIIN se on jokaisen oma asia
Napapiirin paremmalla puolen opittu että auto lämmitykseen kun on pakkasta.
Ylläpito Laturinkin olen kytkeny talouden jokaiseen käyttö autoon ja omaan työ autoon lokilämppärin yhteyteen. Ei tule yllätyksiä kun vääntää avaimesta.
Sekä joka kinnerissä on polttoainekäyttöset lämmitin myös. Jos tulee äkkilähtö niin weba/eebeeri päälle , auto roikkaan ja 15min niin saat lähtiä. Vaikka olis mikä keli ei tarvi itkiä että ei lähe käyntiin koska suomen luonto...
Mutta ei kai Kehä 4. (OULUN alapuolella) alla tarvi nykyään edes toppa takkia niin mitä hullua sitä lämmittimillä autoissa Oli pakkomb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Kyllä mukavuuden takia olisi kiva olla lohko ja sisälämppäri. Tänä aamuna just sai skrapaa kuin viimeistä päivää, sit kun pakkaset alkaa, niin olisi se mukavaa kun olisi kone suoraan lämmin ja sulat ikkunat. Kaikissa omissa autoissa missä on ollut lohko/sisäpuhallin, olen aina käyttänyt sitä. Sit tulee sitä turhaa tyhjäkäyntiä kätettyä tai no auton lämmittäminen tyhjäkäynnillä ei ole turhaa(näin toiset ajattelee, toiset ei. Naapuri just käryttää nokikasaa pihalla sen tunnin ennen kuin liikkuuEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostMeinaa hiukan naurattaa koko topikki
Mutta ei kai Kehä 4. (OULUN alapuolella) alla tarvi nykyään edes toppa takkia niin mitä hullua sitä lämmittimillä autoissa Oli pakko
Jonkin sortin autoalan (ammatti?) ihmisenä voin vastata kyllä siihenkin, ettei se nyky auto sitä esilämmitystä suoraan sanottuna kaipaa sielläkään.
Nimimerkillä: sieltä kehä nelosen rajamailta lähtöisin-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by Petsku333 View PostTämä on se ympäristölle ja autolle kaikista huonoin vaihtoehto.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Itselläni oli yhdessä autossa tuo säteilylämmitin, käytännössä ei edes huomannut milloin oli hajonnut. Vaikutuksen huomaa ehkä sitten kovemmilla pakkasilla mutta montakos yli -25 pakkaspäivää tänne eteläisempään Suomeen sitten yhdessä talvessa osuu? Nykyisin vain sisätilalämmitin ettei tarvitse ikkunoita raapia ja senkin tarve ainoastaan työpaikan pihalla.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostMinäkin kaipaisin tähän perusteluja siitä miksi tämä olisi autolle kaikista huonoin vaihtoehto.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Pemu View PostItselläni oli yhdessä autossa tuo säteilylämmitin, käytännössä ei edes huomannut milloin oli hajonnut. Vaikutuksen huomaa ehkä sitten kovemmilla pakkasilla mutta montakos yli -25 pakkaspäivää tänne eteläisempään Suomeen sitten yhdessä talvessa osuu? Nykyisin vain sisätilalämmitin...
Ensi talvena -taas- lämppärifirmat lobbaa iltapulujen sivuilla miten moottorin esilämmitys sitä ja tätä, blaa blaa. Lämppäri on lähes humpuukituote etelän vetelille.
Comment
-
-
Ompa kysymys.
Omia laitteita en mielellään lyö tulille niin että öljyt on -20°C. Ei toimi voitelu aivan optimaalisesti.
Säästän kai jonkinverran polttoainetta toimimalla näin. Vähän vanhemmassa kioskissa esilämmitys lisää käynnistymisvarmuutta.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kylmään autoon istumaan, hyi saataana. Onneksi on lämmitimet keksitty.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment