Announcement

Collapse
No announcement yet.

2012 328i N20 tyhjäkäynti värinät ja kylmästartti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Defu
    Newbiemmer
    • Sep 2020
    • 9
    • Finland

    #31
    Originally posted by Mirska View Post
    Ei löytynyt.
    harmi, oma n20 tärisee kanssa tyhjäkäynnillä. Omassa putsattu MAF, vaihdettu pcv, uusittu jakopää, vaihdettu vanokset yms.

    Tarkoitus jossain välissä kokeilla vaihtaa nokka-akselin asentotunnistin

    Comment

    • AlpinWeiss
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2007
      • 927
      • West coast

      #32
      Originally posted by Defu View Post
      harmi, oma n20 tärisee kanssa tyhjäkäynnillä. Omassa putsattu MAF, vaihdettu pcv, uusittu jakopää, vaihdettu vanokset yms.

      Tarkoitus jossain välissä kokeilla vaihtaa nokka-akselin asentotunnistin

      Jos sammutat tyhjäkäynniltä, onko yksikään tulppa märkä?
      MBCLK240 -02
      E36 318 -93
      E46 320 Ci -01
      E46 330 CiA -01
      E60 520i -04
      E93 325i -07
      F36 420xi -16

      Comment

      • Defu
        Newbiemmer
        • Sep 2020
        • 9
        • Finland

        #33
        Originally posted by AlpinWeiss View Post
        Jos sammutat tyhjäkäynniltä, onko yksikään tulppa märkä?
        Pitää yrittää tarkistaa asia. Puolat ja tulpat vaihdettu 15tkm sitten. Täris ennen ja jälkeen

        Comment

        • schwarze
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2004
          • 2017
          • Kangasala

          #34
          Tekis mieli sanoa kaikenlaista näistä nykymoottoreista.
          Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu
          Jetzt: E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau, E30 Hartge H//27 replica, E21 320/6 -82 entisöitymässä 95%, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

          Comment

          • AlpinWeiss
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2007
            • 927
            • West coast

            #35
            Originally posted by Defu View Post
            Pitää yrittää tarkistaa asia. Puolat ja tulpat vaihdettu 15tkm sitten. Täris ennen ja jälkeen

            Suuttimia näistä menee aina joskus. Ei enää kuten N53 koneissa mutta vähän kuitenkin. Kurkkaa onko tulpat märkänä ja sitten vaan suuttimia tilaukseen jos on
            MBCLK240 -02
            E36 318 -93
            E46 320 Ci -01
            E46 330 CiA -01
            E60 520i -04
            E93 325i -07
            F36 420xi -16

            Comment

            • eeroolli
              Bimmer Rookie
              • Sep 2017
              • 32
              • Länsi-Suomi

              #36
              Originally posted by Mirska View Post
              Millä tähän korjaukseen päädyttiin? Oliko vikakoodeja? Tuo F30 ei tosiaan antanut yhtään mitään ulos ja istalla kun tyhjäkäyntiä seurasi se oli todella vakaa, ehkä jossain 10rpm sisällä pyöri lukemat. Kävin yhden F10 520i N20 koneisen auton koeajamassa tuon episodin aikana ja jotenkin olin huomaavani tästäkin autosta samoja oireita, mutta ne olivat F10 paremmasta eristyksestä johtuen huomattavasti vaimeammat jopa sillä tasolla että ei niitä välttämättä huomaisi jos ei tietäisi mitä etsii.
              Vähän myöhäinen vastaus: Ei ollut vikakoodeja, sehän tässä tapauksessa ihmetyttikin. Mutta nokan asentoanturilla vaivat korjaantui täysin...
              PS. Jollain samoilla oireilla ollut tosiaan ollut vaivana "vioittunut suutin" tai karstainen imusarja jne.
              Last edited by eeroolli; 31-08-2021, 20:48.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎