Eli erilainen kiinnitys löytyy siis 520:stä ja 525 tds:stä. Ja tosiaankin, 518:ssa on samanlainen kiinnitys kuin 525 ->. 518 tuli markkinoille vasta -90, johtuuko sitten jotenkin siitä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e28 perän korjaus
Collapse
X
-
Originally posted by pekka_ View PostNyt olis hyllyssä 2 x e28 lukkoperä + 1 x e36 325 lukoton perä. Onko mahdollista sisuskalut vaihtamalle tehdä toisesta e36 325 lukkoperä?
Eli siirtää sen e28 perän lukkoyksikön sinne e36 perään.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEDIT: Nii ja 188mm levyt siellä sisällä.
typ 168 = 168mm lautaspyörä = "4-pulttinen"
typ 188 = 188mm lautaspyörä = "6-pulttinen"
Typ 210 = 210mm lautaspyörä = "8-pulttinen"
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Nostellaas topic ylös. Alkaa olemaan ajankohtaista perän korjaus, lukko vaihtuu lukottomaan samalla.
1) kysymys on, mistä tiivisteet 188 perään ? Scmiedmann myy sarjaa "Gasket kit final drive". Onko tämä oikea ja onko siinä kaikki osat ? Sopivuudeksi sanotaan vain E30-koriset joten ei se paljoa auta.
Tuotenumero: 33-10-1-210-518
2) Mistä olette saaneet varmuudella uusia laakereita perään? Laakerifirmoistahan niitä lähdetään metsästämään, mutta eipä taida monessa olla noita..
Näillä näkymin joko e23 tai e34 lukko vaihtuu e28 perään, ei pitäisi olla mun mielestä ongelmia kun kaikki on 188-mallia. :thinkMonta 80-luvun autoa
Comment
-
-
Originally posted by Leka View Post635csi -85, e34x2
Comment
-
-
Perän korjaus projekti on tuota pikaa alkamassa. Mistä olette hommanneet perään tiivistesarjoja ja laakereita? Laakereita saa tietenkin alan kaupasta, vaan mistä varmuudella niitä on löytynyt ?
Käykö Schmiedmanilta tiivistesarja perään ? Tarjolla on e28 sarjalaiseen e30 ja e23 perän tiivisteitä. Hämäävää. Kumpi olisi lähinnä oikeaa? Välityshän on sama, mutta tiivisteet tulee perän kuoren mukaan ja ne on noissa eri. Eli kumpi käynee e28 perään ?:thinkMonta 80-luvun autoa
Comment
-
Comment