Anna sinne suoraa virtaa! jos se starttaa se on kunnossa jos ei niiin se on paskana
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 525 ei starttaa
Collapse
X
-
Kuulostaa ihan 100% maavialta. joko moottorin maa tai akun liitokset, päävirtasulake? korin maadotus?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by perkele View PostEli mistäpäin tuota nyt sitten alkaa tutkimaan?
Ja millä todennäköisyydellä vika voisi olla virtalukon pohjassa? Kun ko. huollon suorittanut liike näin väitti..
Maajohdon pitää sit olla kunnolla pultattua ja kiinnityspintojen puhtaat, mikään CRC tuskin auttaa hapettunutta kaapelia tarpeeks. Vika voi olla myös pääsulakkeen kontakteissa (mistä lie löytyykään sit e34:ssa jostain kohti akun +kaapelin välistä).
Virtaongelmalta tuo kuulostaa niinku itelläki oli, ensimmäisenä kokeile startata ohjeiden mukaan suoraan startilta ja maadoitus kuntoon niin eiköhän sillä selviä onko startissa ylipäätään eloa.
Comment
-
-
kannattaa nyt ensimmäisenä kokeilla se startti sillä raudalla niin saat yhden asian eliminoitua pois.
ja eikös tuon virtalukon pohjan pysty mittaamaan, kun ohtaa kaverin joka tarttaa ja toinen kaveri kahtoo mittarilla tuleeko heräte virtaa tartille, se heräte johto katkeaa aika mukavasti siittä liittimen rungosta, ja oireilee juurikin nuin, ja jos on monta tarttii menny niin voipi olla et on hyvinkin ronklattu heräte poikki.
ja sitten on se toinen kysymys onko tietoa onko tartti vaihrettu pelkästään vaiko solenoidin kanssa,
itsellä tahto entinen bemu tehä sitä että lähti tarttaan sillonko tykkäs, eli aina ei päästäny mitään naksahduksia tai muuta vastaavaa, ja ajattelin silloin että on maavika mutta sitä ei löytyny, ja purin tartin ja se oli kuin uusi, ja sitten ihastelin sitä solenoidia ja purkasin sen ja purin kolvaukset siittä ja huomasinkin että vika oli ankkureissa, ankkuri pultit oli niin palaneet rosoisiksi ettei saanut enää kontaktia aikaiseksi.
nuita kahta mie epäilen. ja muistutan minulla myöskin starttas hyvinä päivinä kikotin ja heikoimmilla ei olleskaan meteliä, kunnes se hajosi totaalisesti.
tulipas taas kerrottua pitkästi.... no toivottavasti etes apua oli jollekkiE34 525tds touring käyttis että liikkuva rojekti
Comment
-
-
Originally posted by perkele View PostMistä ihmeestä tonne akun maadotuksee pääsee käsiksi? Akku siis takapenkin alla ja kaapeli katoaa mystisesti rungon syövereihin.
Comment
-
Comment