Voinko laittaa 525 farmariin 3.5l m60 koneen ja muutoskatsastaa sen sille?
Kellään kokemuksia asiasta mitä vaatii?
Diisselissä ei oo aina abs-jarruja. Bensa koneisessa on samat jarrut yms. kuin siinä M60 moottorisessa. Niin ei tarvii päivittää jarruja tai alustaa. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=36603
Edit: Tarkotatko M62 moottoria? Sillon pitää päivittää jarrut vastaamaan E34 540i:tä.
Diisselissä ei oo aina abs-jarruja. Bensa koneisessa on samat jarrut yms. kuin siinä M60 moottorisessa. Niin ei tarvii päivittää jarruja tai alustaa. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=36603
Edit: Tarkotatko M62 moottoria? Sillon pitää päivittää jarrut vastaamaan E34 540i:tä.
Jarrut on m5.Auto 525 Bensa moottori vaihdettu 535sesta.Eli voin huoletta mennä muutoskatsastaa,ilman alustan muutoksia?Entäs vaatiiko se airbageja?Auto on 92
Jarrut on m5.Auto 525 Bensa moottori vaihdettu 535sesta.Eli voin huoletta mennä muutoskatsastaa,ilman alustan muutoksia?Entäs vaatiiko se airbageja?Auto on 92
540:ssä on TYP210 perä ja eri vetarit. Nämä ainakin pitää vaihtaa? Airbägejä ei tarvii laitella.
540:ssä on TYP210 perä ja eri vetarit. Nämä ainakin pitää vaihtaa? Airbägejä ei tarvii laitella.
Ei perää ja vetareita tarvitse katsastusta varten vaihtaa. M60B30 sama perä ja vetarit.
Tulipa tässä vielä hyvä huomio että 3.5l M60 konetta ei ole olemassakaan.
E34 535 kone on M30 ja suora 6 kun taas 3.5l V8 on M62 ja kotoisin E39 tai E38:sta.
Sähkötyöt tulee olemaan yhtä helvettiä...
Suosittelen menee vaikka nettiauton puolelle ja ostamaan valmiina 540:sen.
Mikös niissä niin helvettiä on? En suosittele hommaa jossei mistään mitään tiedä mutta m62 koneesta sovittelee vaan pistokkeen e34 korinpistokeeseen. Ei oo mikään maailman isoin homma..
Näissä on sellainen hienous että moottorin johtosarja on oma itsenäinen settinsä. Korin pistokkeeseen saattaa joutua liittimen vaihtamaan mutta muuten helppo homma. Joissain japseissa asia on eri kun moottorin johtosarja on korin piuhoihin teipattu.
Muutenhan moottorin vaihdossa ei mitään ihmeellistä ole. Vaihtaa vain moottorin, vaihteiston, jäähdyttimen (jos erillainen), pakoputkiston, kardaanin, Moottoriin tulevat letkut. Näin niinkuin kärjistettynä.
Autoa kun on saanut tuolla moottorilla niin kaikki osat löytyy valmiina ja korit ovat samanlaisia riippumatta alkuperäisestä moottorista
Sellainen hyvä syy olisi rakentaa tarpeeksi iäkkääseen kuoppaan että saa ei vähäpäästöisen.
Helpottaa kummasti ahto projekteja.
Tuo onkin ainoa järkevä syy... se vaan tekee sen ku tekniikka painaa enemmän ja auto alunperin 525,nii siitä karsiutuu istumapaikkoja pahimmillaan pois.. ku eivät suostu nostamaan kokonaispainoa.
Tuo onkin ainoa järkevä syy... se vaan tekee sen ku tekniikka painaa enemmän ja auto alunperin 525,nii siitä karsiutuu istumapaikkoja pahimmillaan pois.. ku eivät suostu nostamaan kokonaispainoa.
Comment