Kaasuläppäanturi vaihdettu ja kyllä kulkee
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 nykii kiihdyttäessä
Collapse
X
-
Originally posted by latsku View Postantoko mitään vikakoodia?
Auto on muutenkin paljon lepposempi ajaa nyt. Moottorijarrutus ei enää tunnu siltä kuin ajaa rysäyttäisi johonkin seinään, ja vaihteiden vaihtamisen jälkeinen tuntuma kulkemiseen on jotenkin pehmeämpi.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostEn käynyt luetuttamassa vikakoodeja, mutta oishan sieltä voinut jotain tullakin kun kerta ero oli noin selvä. Yhtä selvä kun rikkoutuneella ja uudella lambdalla vuosi sitten
Auto on muutenkin paljon lepposempi ajaa nyt. Moottorijarrutus ei enää tunnu siltä kuin ajaa rysäyttäisi johonkin seinään, ja vaihteiden vaihtamisen jälkeinen tuntuma kulkemiseen on jotenkin pehmeämpi.
Comment
-
-
Originally posted by latsku View Posthumppailiko kierrokset myös kun laitto kytkimen pohjaan? harmi kun et käyny luettaas koodeja
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Niin joo ja kulutusmittarin lukema tipahti aika huolella tuon kaasuläppäanturin asennuksen jälkeen. Kuukausi sitten maantieajossa meni 8,2-8,5 litraa satasella, nyt pari päivää sitten pääsi 7,5-7,6 l/100 km.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostNiin joo ja kulutusmittarin lukema tipahti aika huolella tuon kaasuläppäanturin asennuksen jälkeen. Kuukausi sitten maantieajossa meni 8,2-8,5 litraa satasella, nyt pari päivää sitten pääsi 7,5-7,6 l/100 km.
Comment
-
-
Originally posted by latsku View Posthyvä homma : ) pitää tosiaan nyt raaskia viedä auto ens palkasta korjaamolle ... ite vaihan eka ton kaasuläpä anturin ja koitan toista ecua jollei sitte auta ni vien korjaamolle jos ne kattois dampperin ... tänää toi auto meinaa sammus alamäessä kun laitoin kytkime pohjaan ... humppaili kierrokset hetke ja sammahti sit lähti avaimesta käyntiin sen jälkee mut helveti heikosti syttys.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostMitäs kaikkee oot tarkistellu siitä? Ootko lukenu vikakoodeja? Rikkonainen lambda ei välttämäti oireile kyllä sammumalla, käynti on vaan prkleen omituista... enkä ihan hevillä usko että tuo johtuis kaasuläppäanturistakaan. Kuulostaa enemmän bensa-, sytty- tai imupuolen vialta. :thinkLast edited by latsku; 19-05-2015, 15:49.
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostKaukaa haettua, mut mites lämpötila-anturit, ootko ne kattonu? Entäs missä kunnossa on laturi? Ootko tarkistanu ilmamassamittarin, entä tyhjäkäyntimoottorin?
Comment
-
-
Originally posted by latsku View Postimm ei varmaa tietoo... eikä taida millään lailla pystyy toteemaan sen kuntoa?
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostJos se on mallia levy niin eipä juuri, silmällä ainakaan. Lankamalleista katkeaa sisältä kuumalanka ja sitten se on entinen. Pystyy sen toki putsaamaan esim. elektroniikkaspraylla ja kokeilemaan toimiiko sen jälkeen paremmin. Yleismittarillakin sen pystyy varmasti mittaamaan, mutta siitä en sitten osaa sanoa, miten, ja mitä arvoja mittarin pitäisi näyttää
Comment
-
Comment