Niin kyllä mä suosittelisin, että laitat nyt jotain hyvää (Forte) puhdistuslitkua jäähdytysjärjestelmään ja hommaat sen kennon jos vaan rahalla kaupasta saat. Kanavien ja kennojen ym. pitää olla puhtaita ilman mitään kanelikerrosta jotta lämpö pääsee siirtymään mihin pitääkin ( neste ---> ilma )
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 jäähdytysneste häviää
Collapse
X
-
Originally posted by HevimiesJeps kiitoksia. Tilasin kaiken varalta jokaisen kennomallin o-renkaat että sattuu varmasti oikeat. maksoi 0,7€-2€/kpl ja yhteensä 9€. Vituttaisi purkaa puoli autoa ja huomata ettei osat edes käy.
Auto ollu minulla reilun puol vuotta ja eipä ole ennen tarvinnu lisäillä nestettä. Minkähän paikan tuo pakkanen oikeen laittaa vuotamaan
Comment
-
-
Originally posted by Jihoo
Auto ollu minulla reilun puol vuotta ja eipä ole ennen tarvinnu lisäillä nestettä. Minkähän paikan tuo pakkanen oikeen laittaa vuotamaan
Comment
-
-
sitten kun vuoto loppuu niin vaihdan nesteet uusiin kirkkaisiin, jos tällä välttyisin siltä ajanmyötä tukkeutumiseltaHS-Works
Tietokonehuolto: Helsinki, Espoo, Kauniainen, Vantaa, Kirkkonummi.
0404133597
http://www.tietokone-ei-toimi.fi
Comment
-
-
näyttäisi siltä että vuoto on vihdoin lakannut.
nestepinta ei ole laskenut nyt moneen päiväänHS-Works
0404133597
Comment
-
-
eikä vieläkään vuotoja.
HS-Works
0404133597
Comment
-
-
voi prkl itellä se valo pamahti tänään palamaan jatkuvasti.. pitihän sitä lisätä... autoon asennetteen n. 1000km sitten lohkolämmitin... ja sitä ennen autolla en ajanut paljoo joten ei osaa sanoo että vuotiko ennen vai tuliko vuotonyt.... mitä kustantaa esim kansipahvi? jos se sitä kautta lorottaa... tai jos kansipahvi vuotaa niin eikös sen pysty pakokaasutesteillä "tutkimaan", ja huomenna pitäs autooo vähä nostella jos näkys jotai jälkiä että mistä ois ruikkinu.. tosin saattaa olla että oon ajanu ennemmänkin kun tuon 1000 vaikka 2tkm joten vuoto on todella vähäistä mutta nesteet vaan katoaa kummasti.
Comment
-
-
defan lämmitin = ei ruuveja... noh vien tuonne korjaamolle missä laittovat, jos vuotaa niin saavat korjata vian omaan laskuunsa! kun asentivat sen ekaks paikoilleen ---------> vuotaa, ottivat irti ja sitä tiiviste ainetta väliin ja uutta yritystä. Mut pitää toivoo vaan että se ois lohkolämmitin ja vesipumppu mikä vuotaa... tai joku liitos... kuitenkin tuossa laskeskelin että vähän reilut 2tkm oon ajanu lohkolämmittimen asennuksen jälkeen ja sillon täytettiin säiliö... että aika vähän on sitä vuotoa kun nyt vasta ilmoitti.
Comment
-
-
Originally posted by easy_ackuitenkin tuossa laskeskelin että vähän reilut 2tkm oon ajanu lohkolämmittimen asennuksen jälkeen ja sillon täytettiin säiliö... että aika vähän on sitä vuotoa kun nyt vasta ilmoitti.itsellä e36, 325.. just äsken tuohon pihaan kuvasin ja sammutin auton niin checkcontrolli sano että jäähdytys nesteet vähissä tai jotain sinneppäin..., Se ainakin on ihan tyyppivika näissä M50 ja M40 koneissa, itsellä tihkuttaa juuri sieltä paisuntasäiliön alareunasta mutta vain silloin kun ulkoilma on -10 ->.
Comment
-
-
siis se valitti ensiks siitä... sitten joskus viikko myöhemmin alko jatkuvasti valittaa. Lisäsin sitä nestettä... ajoin n. viikon ja taas alko valittaa.
ääm meikäläinen taas viisaalla ois kannattanu lukee tuo viestis ennenkuin kirjottelee omiani, kuitenkin seiltä alhaalla näyttivuodonjälkiä, pitänee huomenna tarkemmin tutkailla. kun otettiin vaan auto pikaseen ylös ja katottiin onko selivä vuodon merkkejä. Ja niitä oli.. syylärin alla näytti olevan sitä "hapettumaa" mutta ei katottu että tuleeko sieltä paisuntasäiliöstä. Tosin vuotohan ilmeni itelläkin vasta nyt pakkasten kovennuttua.
hmm merkillistä muttah uomenna tutkailen lisää jos kerkiän, kun tuntuu ettei kerkee edes paskalla käydä kun kiire on kokoajan.Last edited by easy_ac; 27-12-2005, 19:05.
Comment
-
-
perkule, nyt sais mun puolesta vaikka vuotaakkin nestettä
alkaa pelottaa kun alkaa kunnon pakkasia tulemaan ja säästelin sillon sen jäähdytysnesteen kanssa enkä tehnyt tarpeeksi vahvaa. pakkaskestävyys nyt ehkä -20 astetta. toivotaan ettei paikkoja hajoa. pitää pitää moottori lämpimänä
ei ole oikein tiloja vaihtaa jäähdytysnesteitä eikä huvita tuolla pakkasessa kömpiä auton alla.HS-Works
0404133597
Comment
-
-
Originally posted by Harde2perkule, nyt sais mun puolesta vaikka vuotaakkin nestettä
alkaa pelottaa kun alkaa kunnon pakkasia tulemaan ja säästelin sillon sen jäähdytysnesteen kanssa enkä tehnyt tarpeeksi vahvaa. pakkaskestävyys nyt ehkä -20 astetta. toivotaan ettei paikkoja hajoa. pitää pitää moottori lämpimänä
ei ole oikein tiloja vaihtaa jäähdytysnesteitä eikä huvita tuolla pakkasessa kömpiä auton alla.
Comment
-
Comment