painin saman ongelman kanssa auto on 530 6syl raportoi kun vika löytyy. ..ddu hermot tässä palaa itse kullakin vika voi olla monta kuukautta pois ja sit se iskee kuin miljoona volttia. viimex taltutin sen ajamalla 2kkosella pitkään noin 3000rpm ajattelin että lambda on karstassa auto rauhottu mutta vika palasi kummittelemaan parin päivän päästä joten ei se karstasta johtunut p...le!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Motronic ongelma,E34
Collapse
X
-
Ja vaikka anturi olisi mitattessa ehjä, niin taivuttelehan kaapelia josko jotain muutosta tapahtuu luvuissa.. on meinaan jännä juttu mitenkä tuollainen kolminapainen johto noinkin paksulla suojalla voi hajota SISÄLTÄ päin ja vetää itseänsä maihin -> pätkäsee.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by muggoJa vaikka anturi olisi mitattessa ehjä, niin taivuttelehan kaapelia josko jotain muutosta tapahtuu luvuissa.. on meinaan jännä juttu mitenkä tuollainen kolminapainen johto noinkin paksulla suojalla voi hajota SISÄLTÄ päin ja vetää itseänsä maihin -> pätkäsee.
no joo joo oli puupöytä!!
Comment
-
-
oletko tsekannu sen ylävesiletkun luona olevan lämpötunnustelian mikä se nyt viralliselta nimeltä onkaan se kuulemma voi aiheutaa skitsoilua ja kuuluuko kaasuläpän luota pieni napsaus kun avaat kaasua kädellä se sulkee jotenkin tyhjäkäyntipiirin tai jotain pitäis kuulua kun avaat kaasua millin verran
Comment
-
-
Originally posted by very heavyoletko tsekannu sen ylävesiletkun luona olevan lämpötunnustelian mikä se nyt viralliselta nimeltä onkaan se kuulemma voi aiheutaa skitsoilua ja kuuluuko kaasuläpän luota pieni napsaus kun avaat kaasua kädellä se sulkee jotenkin tyhjäkäyntipiirin tai jotain pitäis kuulua kun avaat kaasua millin verran
Lämpä anturi vaihdettu uuteen...
Kaasuläpänasento tunnistin mitattu,toimii...
Alkaa ideat loppumaan...mielenkiintoista!!
Comment
-
-
Oletko tarkastanut ilmamäärämittarin piirilevyn ?
Jos se kontaktipinta on kulunut, sitä voi siirtää reikiä fiilaamalla. Samalla voit tarkastaa kaikki imupuolen letkut vielä kerran ja sittenkin vielä kerran. Bensapaineiden mittaus voi myös kertoa jotain, jos vaikka pumppu olisi ehtoopuolella.Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
-
-
Originally posted by Vee-eitOletko tarkastanut ilmamäärämittarin piirilevyn ?
Jos se kontaktipinta on kulunut, sitä voi siirtää reikiä fiilaamalla. Samalla voit tarkastaa kaikki imupuolen letkut vielä kerran ja sittenkin vielä kerran. Bensapaineiden mittaus voi myös kertoa jotain, jos vaikka pumppu olisi ehtoopuolella.
Ilmavuodot,tarkistettu imusarjan tiivisteisiin asti eli nekin on vaihdettu...vaikka se ilmaa liikaa saisikin niin ei se tälläista terävää pätkäisyä saisi tehtyä...
Bensapumppu,sitäkin epäiltiin mutta sekään ei saa terävää nykäsyä aikaiseksi...on pakko ohjattu releeltä ja kaikkea!
Mutta kaikkihan voidaan tehdä aina uudestaa ja uudestaan ja uude.....
moottorin ja boksin maat olen tutkinut yhdellä "lisä" maa johdolla mutta ei auta...!
Sammuis koko auto niin olisi helpompi etsiä vikaa kun se on koko ajan olemassa!!ja taas minä tätä toivoin...
Comment
-
-
Itselläni oli cabriossa kans tuollaista armontonta pätkimistä ja vika paikallistui hapettuneisiin moottorin johtosarjan liittimiin, eli crc:tä ruiskuttelin joka paikkaan ja sitten onkin toiminut loistavasti
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
huomasin että kun olen ajanut paripäivää ilman lohkista niin auto on pelannut hyvin voiko ruisku temppuilla kun tuntee lämpimän jäähdytysnesteen ja ilma on kylmä eli säätääkö seosta laihalle? aika utopistinen ajatus vai onko mulla joku anturi sökö/kettuilee jos niin mikähän vois olla?
widdu kun mulla ei ole nää ruisku hommat hanskassa ollenkaan
Comment
-
-
Originally posted by very heavyhuomasin että kun olen ajanut paripäivää ilman lohkista niin auto on pelannut hyvin voiko ruisku temppuilla kun tuntee lämpimän jäähdytysnesteen ja ilma on kylmä eli säätääkö seosta laihalle? aika utopistinen ajatus vai onko mulla joku anturi sökö/kettuilee jos niin mikähän vois olla?
widdu kun mulla ei ole nää ruisku hommat hanskassa ollenkaan
Jos jollain on aivan joutilas boksi(-179) niin olisin innokas sitä kokeilemaan,maksan tietysti postikulut ja vähän vaivan palkkaakin...
Ja jos pätkiminen loppuu ostan boksin!
Comment
-
-
kerrompa omia kokemuksiani ruiskuista ja pätkimisistä.
Tuli mieleen tuosta kun sanoit että terävästi nykäsee ja bensapumpun rele katkasee, sillon myös katkee todennäkösesti tietenkin sytkä jos kerta auto ei toimi kunnolla vaikka pumpulle ohjaa jatkuvaa sähköä suoraan.
Ajattelen vaan ääneen.. mutta tuota itellä oli ohjelmoitavassa ruiskussa viimekeväänä sellanen vika että kampiakselin asentotunnistimen johto oli vääränlaista kaapelia eikä kestänyt oikein kuumuutta, joten vaikka se oli kunnolla suojattu muoviputkella niin se piuha oli sisältä sulanut (oli turbon vieressä ihan).
Tämä alko justiinsa tekee sitä että saatto terävästi nykästä kesken ajon ja bensapumppu sammui ja sytty hävis ja kiekkamittari putos nollaan.
Huomasin vian tietty sitten kun meni ihan pimeeks ja yritin startata ni näin läppäristä että cranking valo ei vilku megasquirtin säätöohjelmassa ja näin tiesin että kampuran asentotunnistin häviää.
Itse lähtisin nyt seuraavana tossa sun tapauksessa kokeilemaan eri boksilla, mutta boksi pitäisi saada sillon vaihdettua kun "vika on päällä".
Comment
-
-
Originally posted by Mikki35iJaajaa...mitenkä tämä tähän liittyy...?tuli vaan mieleen...
Jos jollain on aivan joutilas boksi(-179) niin olisin innokas sitä kokeilemaan,maksan tietysti postikulut ja vähän vaivan palkkaakin...
Ja jos pätkiminen loppuu ostan boksin!
Comment
-
Comment