Eli eipä ole sitten senkään alustasarja. Mistäköhän toinkin sitten selvittäis
.
535 e34 madallus?
Collapse
X
-
FK:lla punaset jouset ja keltaset pumput. Jos tuo 90mm madallus on saatu FK:lla
on kyseessä varmasti R.Älläkän jouset. Voihan niitä muitaki olla noilla väreillä...Passat tdi -04
Comment
-
Originally posted by CellMikä horokki tää on!
Mulla on edessä 300mm katsarin mittausten mukaan, takana sitten samat. Juu, tontissa on. Jotain tuntomerkkejä tosta K.A.W. alustasarjasta? Mulla on punaiset jouset ja keltaiset iskarit, missään ei mitään merkkejä (tai etuiskareita en ole irroittanut, mutta ei takaiskareissa ainakaan ollut mitään). Jahka noista aika jättää niin olis kiva saada samanlainen tilalle, on nimittäin omaan makuun täydellinen ( = täys kivireki
).
laitapa kuvaa autostas..?
mikä rengastus on alla?
Comment
-
Sehän on selvää että vanhoista iskareista (ja muistakin alustan osista) madallusjouset ottaa "löysät" pois. Ajattelin että H&R jousten omistajat tietäisi mikä on valmistajan kanta iskareihin. Omaan koslaan on vaihdettu loppukesästä uudet orkkis pumput eteen, eikä niitä viitsisi turhaan vaihtaa. Takana madallus on pienempi, joten siellä vakiopumput varmasti pelaa. Jos eteen täytyy laittaa lyhemmät pumput niin taakse tulee luonnollisesti samaa sarjaa..Originally posted by Antti Ovarmaan riippuu pitkälti siitä millasessa kunnossa ne vakiotolpat on.
Jos on suht uudet ja ehjät niin voi pelatakkin.. itsellä oli etuiskarit ihan finaalissa ja silti vaihdoin jouset vaan, ajelin yhen illan niin alko vänkärin tolppa sellasta kolinaa pitää että pistin bilsteinit tilaukseen..
Mikä on noiden K.A.W:n alustojen hintaluokka? Entä onko AP:n jousista hyviä kokemuksia? Minkälaisia madalluksia porukka on E34 korisiin laittanut vakioiskareilla, niin että vielä toimii?
Comment
-
Voi perse, kävin kaivamassa otteen autosta, väärinpäinhän minä sen muistin. Takana 300mm, edessä 330mm. Hups
. No, alustan merkki on silti hukassa, lukeeko fk:n jousissa jotain?
Martti: Ei ole oikein sivukuvia, mutta rengastus on 235/40/17 ympäri auton.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Originally posted by CellVoi perse, kävin kaivamassa otteen autosta, väärinpäinhän minä sen muistin. Takana 300mm, edessä 330mm. Hups
. No, alustan merkki on silti hukassa, lukeeko fk:n jousissa jotain?
Martti: Ei ole oikein sivukuvia, mutta rengastus on 235/40/17 ympäri auton.
jooh no sattuuhan tuota paremmissakin piireissä...
niin ja kyllä niissä fk:n jousissa on merkki ja joku numerosarja.
Comment
-
Kaikissa jousissa, joissa on ylipäätään joku merkki ja tuv hyväksyntä on kyllä merkinnät. Vähintäänkin joku numerosarja tai peltilätkä, jossa sarjan tiedot. Merkkiä ei välttämättä löydy, mutta joku numerosarja tai koodi on löydyttävä. Eihän niitä voi muuten katsastaa (ainakaan Saksassa edes vanhempia autoja), jos ei voi todistaa mitenkään, että jouset on samat kuin niissä hyväksyntälapuissa sanotaan. Joissakin autovalmistajien omissa jousissa merkintä on voitu korjata tietyn värisillä maalatuilla merkeillä, mutta on niissäkin silti usein päädyssä osanumero.
Ne jousien tai iskareiden värit ei kerro vielä mitään, koska on varmaan kymmeniä valmistajia, jotka tekee punaisia jousia tai keltaisia iskareita. Myös iskareista löytyy taatusti edes joku merkintä, kun tutkii tarkemmin.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Mikäs olis silloin paras setti kun halutaan enemmän tonttiin kun H&R tarjoaa? 35mm on vähän liian neiti
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
alennussarja
Takana omassani kans 300mm(etu 330) ni on rengas(255/40/17) tosi syvällä kaaressa, FK-setti ja puslat ja koiranluut uusittu, hetken hyvä mut nyt jo jouset eltaantuneet n.1 vuosi käyttöä. Joten jälleen kerran opin: Köyhän EI kannata ostaa halpaa jos ei oo varaa ostaa kahta kertaa........Originally posted by CellVoi perse, kävin kaivamassa otteen autosta, väärinpäinhän minä sen muistin. Takana 300mm, edessä 330mm. Hups
. No, alustan merkki on silti hukassa, lukeeko fk:n jousissa jotain?
Martti: Ei ole oikein sivukuvia, mutta rengastus on 235/40/17 ympäri auton.
Comment
-
Mikä FK:n sarja sulla on? Mitä tarkoitat että jouset on "eltaantuneet"?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Itselläni FK:n 75/40 setti, auto kyllä 520 -88 mut laitan nyt tähän vertailuksi:
edessä 350mm
takana 310mm
Aika paljon korkeampi kun muilla. Paljonkohan on painoeroa 520 --> 535
Se varmaan aiheuttaa ton eron. Jousisetti kuitenkin tarkoitettu 518-535.BMW e61 545 -05 Touring
Ex. BMW e39 540 -97 Touring
Ex. BMW e34 530 V8 -93 Touring
Ex. BMW e34 520 -88
Comment
-
Mitkä iskarit sulla on? Mulla on e34 ja vakio iskarit, pohdin tässä et pistäiskö tilaukseen noi H&R 35/10! Täällä 250€ jouset! http://www.kl-varaosat.fi/kauppa_new.htmlOriginally posted by ankkuli View Post525i M50. H&R 35/10 sarja. kuvassa on tankki täynnä ja rengassarja+parit työkalupakit peräkontissa. ilman romuja, mutta tankki täynnä takarenkaan kaari on juuri renkaan yläpuolella. just sopiva madallus mun mielestä.sigpic
Comment
Comment