FK:lla punaset jouset ja keltaset pumput. Jos tuo 90mm madallus on saatu FK:lla
on kyseessä varmasti R.Älläkän jouset. Voihan niitä muitaki olla noilla väreillä...
Mikä horokki tää on! Mulla on edessä 300mm katsarin mittausten mukaan, takana sitten samat. Juu, tontissa on. Jotain tuntomerkkejä tosta K.A.W. alustasarjasta? Mulla on punaiset jouset ja keltaiset iskarit, missään ei mitään merkkejä (tai etuiskareita en ole irroittanut, mutta ei takaiskareissa ainakaan ollut mitään). Jahka noista aika jättää niin olis kiva saada samanlainen tilalle, on nimittäin omaan makuun täydellinen ( = täys kivireki ).
varmaan riippuu pitkälti siitä millasessa kunnossa ne vakiotolpat on.
Jos on suht uudet ja ehjät niin voi pelatakkin.. itsellä oli etuiskarit ihan finaalissa ja silti vaihdoin jouset vaan, ajelin yhen illan niin alko vänkärin tolppa sellasta kolinaa pitää että pistin bilsteinit tilaukseen..
Sehän on selvää että vanhoista iskareista (ja muistakin alustan osista) madallusjouset ottaa "löysät" pois. Ajattelin että H&R jousten omistajat tietäisi mikä on valmistajan kanta iskareihin. Omaan koslaan on vaihdettu loppukesästä uudet orkkis pumput eteen, eikä niitä viitsisi turhaan vaihtaa. Takana madallus on pienempi, joten siellä vakiopumput varmasti pelaa. Jos eteen täytyy laittaa lyhemmät pumput niin taakse tulee luonnollisesti samaa sarjaa..
Mikä on noiden K.A.W:n alustojen hintaluokka? Entä onko AP:n jousista hyviä kokemuksia? Minkälaisia madalluksia porukka on E34 korisiin laittanut vakioiskareilla, niin että vielä toimii?
Voi perse, kävin kaivamassa otteen autosta, väärinpäinhän minä sen muistin. Takana 300mm, edessä 330mm. Hups . No, alustan merkki on silti hukassa, lukeeko fk:n jousissa jotain?
Martti: Ei ole oikein sivukuvia, mutta rengastus on 235/40/17 ympäri auton.
Voi perse, kävin kaivamassa otteen autosta, väärinpäinhän minä sen muistin. Takana 300mm, edessä 330mm. Hups . No, alustan merkki on silti hukassa, lukeeko fk:n jousissa jotain?
jooh no sattuuhan tuota paremmissakin piireissä...
niin ja kyllä niissä fk:n jousissa on merkki ja joku numerosarja.
Kaikissa jousissa, joissa on ylipäätään joku merkki ja tuv hyväksyntä on kyllä merkinnät. Vähintäänkin joku numerosarja tai peltilätkä, jossa sarjan tiedot. Merkkiä ei välttämättä löydy, mutta joku numerosarja tai koodi on löydyttävä. Eihän niitä voi muuten katsastaa (ainakaan Saksassa edes vanhempia autoja), jos ei voi todistaa mitenkään, että jouset on samat kuin niissä hyväksyntälapuissa sanotaan. Joissakin autovalmistajien omissa jousissa merkintä on voitu korjata tietyn värisillä maalatuilla merkeillä, mutta on niissäkin silti usein päädyssä osanumero.
Ne jousien tai iskareiden värit ei kerro vielä mitään, koska on varmaan kymmeniä valmistajia, jotka tekee punaisia jousia tai keltaisia iskareita. Myös iskareista löytyy taatusti edes joku merkintä, kun tutkii tarkemmin.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Takana omassani kans 300mm(etu 330) ni on rengas(255/40/17) tosi syvällä kaaressa, FK-setti ja puslat ja koiranluut uusittu, hetken hyvä mut nyt jo jouset eltaantuneet n.1 vuosi käyttöä. Joten jälleen kerran opin: Köyhän EI kannata ostaa halpaa jos ei oo varaa ostaa kahta kertaa........
525i M50. H&R 35/10 sarja. kuvassa on tankki täynnä ja rengassarja+parit työkalupakit peräkontissa. ilman romuja, mutta tankki täynnä takarenkaan kaari on juuri renkaan yläpuolella. just sopiva madallus mun mielestä.
Mitkä iskarit sulla on? Mulla on e34 ja vakio iskarit, pohdin tässä et pistäiskö tilaukseen noi H&R 35/10! Täällä 250€ jouset! http://www.kl-varaosat.fi/kauppa_new.html
Comment