memebuy23buy

535 e34 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alspe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2004
    • 3399
    • Tre

    #46
    Originally posted by Latexi81 View Post
    Mitkä iskarit sulla on? Mulla on e34 ja vakio iskarit, pohdin tässä et pistäiskö tilaukseen noi H&R 35/10! Täällä 250€ jouset! http://www.kl-varaosat.fi/kauppa_new.html
    Itsellä kanssa tuli just noi jouset laitettua vakioiskareille. Suosittelen, ei tullut edes kova pinnasta. Lähes yhtä pehmeä pinnasta ajella kuin vakiojouset. Keula laski n. 45-50 mm ja perä vain hieman. Tosin mulla on pikkuperä+ei akkua perässä.

    Eikä auto ole 535 vaan 520
    G30 520d xDrive
    EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

    Comment

    • Latexi81
      BTCF Member
      • May 2005
      • 159
      • Seinäjoki

      #47
      Niin mulla kans tosiaan vaan 525!
      Tällä hetkellä takajouset on niin kuoleentunu, et ihan hävettä olla perästä LOWRIDER ja keulasta menossa monttu louhokselle. Eiku H&R tilaukseen!
      sigpic

      Comment

      • alspe
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 3399
        • Tre

        #48
        Originally posted by Latexi81 View Post
        Niin mulla kans tosiaan vaan 525!
        Tällä hetkellä takajouset on niin kuoleentunu, et ihan hävettä olla perästä LOWRIDER ja keulasta menossa monttu louhokselle. Eiku H&R tilaukseen!
        Mulla oli kanssa takajouset pehmeät. Kaasua painaessa luulin, että auto keulii, mutta perä siellä vaan painuikin alas
        G30 520d xDrive
        EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

        Comment

        • Latexi81
          BTCF Member
          • May 2005
          • 159
          • Seinäjoki

          #49
          e34 madallus

          No niin! Jatketaanpas siitä mihin 34 madallus juttu jäi.
          Nyt on siis H&R -35/-15 alla ja hyvältä näyttää!
          Katsastuksessa pieniä ongelmia, sillä sumarit jäi 25 mm liian alas sallitusta rajasta. Ratkaisuna ongelmaan oli sumareiden poistaminen käytöstä (tilapäisesti ). Itse alustasta sen verran, että se toimii hienosti ja jäykkyyttä on juuri hyvin normi kruisailuun! Suosittelen 34 koristelijille!
          sigpic

          Comment

          • tmth
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 2194
            • Kangasala

            #50
            Eilen mittailin tuosta omastanikin edestä. Pyörännavan keskeltä kaareen 305mm. Jouset on K.A.W. Madallusta en tiedä, mutta melko reilusti.

            F10 & R55
            ex:
            E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #51
              Originally posted by tmth View Post
              Eilen mittailin tuosta omastanikin edestä. Pyörännavan keskeltä kaareen 305mm. Jouset on K.A.W. Madallusta en tiedä, mutta melko reilusti.
              Madallusta edessä n.75mm äkkiseltään laskettuna.
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              • Reka
                Newbiemmer
                • Apr 2006
                • 11

                #52
                E34 tds touringiin pistin cobran "säästösatsin" 220€. Piti olla -30mm, mut etupää tippu sen 60!! Iskarit on ainakin vielä ehjät sachs:it.

                Minkälaisia köyhänmiehen virityksiä olette keksineet maavaran korottamiseen?
                Pohja kolisee turhaan näin talvikeleillä...
                T:Kivireki

                Comment

                • tepabmw
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2004
                  • 834
                  • LAITAMAA

                  #53
                  Originally posted by jorke View Post
                  Itselläni FK:n 75/40 setti, auto kyllä 520 -88 mut laitan nyt tähän vertailuksi:

                  edessä 350mm
                  takana 310mm

                  Aika paljon korkeampi kun muilla. Paljonkohan on painoeroa 520 --> 535
                  Se varmaan aiheuttaa ton eron. Jousisetti kuitenkin tarkoitettu 518-535.
                  toi on yks pointti mitä oon aina ihmetelly,et millä voidaan myydä samaa jousisarjaa autoihin joiden pelkkien moottoreiden painoero on noin 75kg...
                  kyllähän se varmaan jomman kumman ääripään autossa toimii,mut...

                  itse en lähde säästämään ajettavuuteen ja turvallisuuteen vaikuttavilla osilla,siksi valikoin omaani(m5-91) nimen omaan h&r jouset mitkä on tarkoitettu juurikin m5 ja konin sportit...enkä ole hetkeäkään kadunnut ostoksia...
                  -Tepan Paja-
                  Veikkola city
                  0405203098
                  Maalaustyöt yli 25v kokemuksella

                  Comment

                  Working...
                  X