Mulla kans samaa vikaa 525 tds -93 mallissa. Mistä löytyy uus suutin halvimmalla? Ja yks suutin vuotaa siitä putken ja suuttimen liittimestä. paljonkos sitä uskaltaa kiristää tai miten sen saa pitään?
Saakos niitä syöttöputkia (vai mitälie nimeltään jotka tua ruokaa suuttimille) jostain uusia ja mihin hintaan? Tarviikos tota järjestelmää jotenkin ilmailla jos niitä suuttimia/putkia irrottelee?
Saakos niitä syöttöputkia (vai mitälie nimeltään jotka tua ruokaa suuttimille) jostain uusia ja mihin hintaan? Tarviikos tota järjestelmää jotenkin ilmailla jos niitä suuttimia/putkia irrottelee?
Nonnii. Tutkittu vuotoa vähän paremmin ja muut suuttimet lakkas vuotamasta kun kiristi putkia. Mutta 4 pytyn suutin eli se mihin tulee ne sähköpiuhat näyttäis vuotavan siitä pakeliitin välistä johon ne piuhat tulee. Kyseessä siis 525 tds -93. Mistä uus suutin ja mitä maksaa? Vai meniskö käytetty? Mitäs ne sähköpiuhat siinä suuttimessa tekee?
Omaan vaihdoin juuri paluuletkut suuttimien väleille. 1-metri kumista punosvahvistettua polttoaineletkua Etrasta, sillä hoitui halvalla eikä hörpi enää ilmaakaan sitä kautta järjestelmään. Pitkäikäisyydestä en osaa sanoa. Kustannukset euroissa laskettavissa yhden käden sormilla.
Vuotanut nelossuutin vaihdettu käytettyyn varaosaan. Ei vuoda enää. Mutta nyt palaa ruiskun merkkivalo aina välillä. Tolla lyhyellä koeajolla tallilta kotiin tuntu et pintakaasulla palais mutta tyhjäkäynnillä ja isommalla kaasulla ei pala. Missä vika vai oisko toi pitäny jotenkin ilmata? Moottori pelaa ajossa yhtä hyvin kuin ennenkin.
Comment