tuota pulttia 28mm epäkeskolla ei ilmeisesti tähän hätään löydy, joten täytyy muokata aluslaattoja..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 takapään camberin säätö
Collapse
X
-
Originally posted by Jukka81 View Posttuota pulttia 28mm epäkeskolla ei ilmeisesti tähän hätään löydy, joten täytyy muokata aluslaattoja..
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by mortimer View PostVoin puhua paskaakin tai muistaa väärin... E34 M5:ssa on myös epäkeskopultteja taka-akselissa ja ne taisivat olla juurikin tuolla 28mm "kannalla"
Comment
-
-
Itselläni olisi ongelmana myös takapään camber, renkaat kuluvat sisäreunasta varsinkin kesärenkailla aivan kankaalle. Renkaat siis länksöttää näin /--\
Nyt vaan ongelmana ei ole madallus, alla on vakio alusta. Koitin tunkkailla ja väännellä paikkoja mutta en selkeää väljää löytänyt. Ajossa auto kulkee kuin juna ja eikös takapään väljyydet aiheuta ajokoiramaista vaeltelua jota ei nyt esiinny. Mitäs tässä nyt voisi tehdä, mitä kannattaisi vaihtaa? Onko homma tehtävissä ilman korjaamovälineitä?
Yksi asia voisi olla että onko jouset painuneet ajan kanssa joten löytyisikö mistään mittoja esim. pyörän navasta kaaren reunaan? Jousen paha väsyminen aiheuttaisi tuota camberin muutosta.
Edit: Löysinkin bentleyn mitat tuohon jousiasiaan, ei ole väsyneet milliäkään vakiokorkeudesta.Last edited by njassu; 17-01-2009, 19:04.E34 525tds -92 osina maailmalla...
Comment
-
-
Originally posted by njassu View PostItselläni olisi ongelmana myös takapään camber, renkaat kuluvat sisäreunasta varsinkin kesärenkailla aivan kankaalle. Renkaat siis länksöttää näin /--\
Nyt vaan ongelmana ei ole madallus, alla on vakio alusta. Koitin tunkkailla ja väännellä paikkoja mutta en selkeää väljää löytänyt. Ajossa auto kulkee kuin juna ja eikös takapään väljyydet aiheuta ajokoiramaista vaeltelua jota ei nyt esiinny. Mitäs tässä nyt voisi tehdä, mitä kannattaisi vaihtaa? Onko homma tehtävissä ilman korjaamovälineitä?
Yksi asia voisi olla että onko jouset painuneet ajan kanssa joten löytyisikö mistään mittoja esim. pyörän navasta kaaren reunaan? Jousen paha väsyminen aiheuttaisi tuota camberin muutosta.
Edit: Löysinkin bentleyn mitat tuohon jousiasiaan, ei ole väsyneet milliäkään vakiokorkeudesta.
Vaihtoehtona on myös tukivarsien puslat/pultit, juuri muut ei vaikuta camperiin juurikaan.
Comment
-
-
Originally posted by mortimer View PostVoin puhua paskaakin tai muistaa väärin... E34 M5:ssa on myös epäkeskopultteja taka-akselissa ja ne taisivat olla juurikin tuolla 28mm "kannalla"
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Nostellaas vanhaa topikkia..
Haluisin myös E34 säädöt perään kun niissä kuulemma kulmat vähän sitäsuntätä..
Mitä pitäisi hommata E39 M5 epäkeskopultit? Saisiko joltain oikeat tuotenumerot niin helpottaisi tilaamista.
Tarviiko mitn muuta muutoksia tehdä kun iskee pultit ja uudet puslat? Sekä sen jälkeen mennä nelipyöräsuuntaukseen?
Itsellä ei ole kauheasti tietoa alustasta, joten sen takia olisi mukava saada hiukan apua..E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostTarviiko mitn muuta muutoksia tehdä kun iskee pultit ja uudet puslat? Sekä sen jälkeen mennä nelipyöräsuuntaukseen?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment